![]() |
|
tepelbijten
![]() kusjes in nek net niet bij mijn geslachtsdeel zitten met r hand(hmm ![]() op een bepaalde manier over me rug wrijven bijten op mijn oorlelletje geile woordjes ![]() lekker luchtje
|
Verwijderd
|
Plekken om te strelen/kriebelen/kussen/likken/etc:
eikel (voorzichtig en met speeksel/voorvocht/glijmiddel!) plekje bij 't toompje voorhuid ballen stam vd penis plekje tussen ballen en anus anus lippen tong (nouja, misschien iets minder geslaagd om die te strelen) hals tepels (of eigenlijk meer vlak eromheen) binnekant van bovenbenen liezen gebied vlak boven zijn penis ruggengraat plekje tussen hals en schouders oorlelletjes onderkant van de achterkant van z'n hoofd (waar z'n haar nét groeit, misschien niet zo fijn om daar te likken) En de rest van z'n lichaam ook wel, als je 't maar op een lekkere manier doet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 08-02-2004 om 19:42. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
In kontje worden geknepen vinden jongens wel lekker, gebeurde mij eerst ook toen ik in een discotheek was, ze draaide haar om en geneerde haar. En verder, zelfde als bij meiden gewoon visa versa. Maar ik kan je wel helpen om nog meer gevoelige plekken van me te laten ontdekken.... |
![]() |
||
Citaat:
maar kortom jouw leven bestaat uit sexen en forummen dan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() dream on! ![]()
||
![]() |
Citaat:
das geen droom nee. en het is maar drie stappen naar de badkamer............kunnen we gezellig samen douchen. |
![]() |
|
*sexy lingerie
*black light lampen tijdens de sex is zowel voor mannen als voor vrouwen geil, het geeft een ander kleurtje aan alles,heel mooi en vooral geil. *als de vrouw ineens dominant is in bed. *je lichaam insmeren met olie of iets wat goed glimt,da ziet er ook wel geil uit,en het glijd lekker. *als je net onder de douche uit bent en je haar los gooit. *net na een jointje maakt iedere aanraking extra zacht en teder en gevoeliger. *pijpen...met 1 hand ga je met je mond mee,met je tong streel je de rand van de eikel en je zuigt en je gaat met je mond/hoofd op en neer, en met de andere hand streel je zn ballen en het plekje tussen zn ballen en zn anus.(het lijkt heel wat maar het is zo simpel) tenminste dit is wat mn vriend(en ik) lekker vind(en), ik weet niet of dat voor iedere man telt.
|
Waarom antwoorden hier in vredesnaam enekele vrouwen met langere lijstjes als de meeste mannen.
Volgens mij is het wel duidelijk, zolang een meisjes iets bij een jongen doet dan vindt hij het al goed. Ach, eigenlijk maakt het mij ook niet zo uit hoor ![]()
||
![]() |
Citaat:
Hoezo pijn? Het past gewoon in geen eeuw, net alsof je een beer door een kattenluikje wilt duwen; een onbegonnen zaak... Maar even ontopic: Ik vind het inderdaad HEEERLIJK als mijn vriendin gaat strippen of in haar geile stringetje gaat lopen (alleen het WOORD string wind me al op, en dan het idee dat die string de HELE dag en nacht bij haar klitje zit... WOW ![]() Ik vind het ook wel lekker als ze aan mijn kont zit (niet mn anus!!) maar dat is zowieso wel een gevoelige plek bij jongens en meisjes. Verder zijn tepels ook wel een erogene plek bij mij ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Waarom zoenen meiden sneller dan jongens met elkaar? Pleunie.. | 45 | 19-12-2009 21:54 | |
Seksualiteit |
Wat is het geilst? (jongens) HmmIk | 31 | 27-12-2005 01:48 | |
Lifestyle |
wat is geil, mooi, cool, populair, belangrijk in dit leven? japannertje | 42 | 04-03-2003 16:28 | |
De Kantine |
nieuwe clip : christina aguilera [ofzo?]wat vinden jullie ervan?/ devilcat | 2 | 15-10-2002 21:51 | |
Seksualiteit |
wat vinden de meiden ervan als jullie vriend aan jullie borsten zitten? sas_andrea | 95 | 03-06-2002 21:34 |