Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
k ben misschien een piekeraar en denk vast teveel na, maar toch... mmm...
|
waarom geilen jongens op bepaalde meisjes??
Omdat ze de meisjes aantrekkelijk vinden en het hen een bepaalde status geeft als ze er iets mee hebben (gehad) --> niet alle jonens, maar wel veel Dat komt omdat sommige jongens zich daar minder of niet voor interesseren. Zij gaan minder op uiterlijk en op een bepaalde status af. Zij vinden het belangrijker dat je gewoon goed met iemand kan praten. Zij zullen die meisjes heus wel knap e.d kunnen vinden, maar er bijv. nooit verliefd op kunnen worden. De jongens en meiden die meer op uiterlijk en status af gaan, zijn vaak ook een bepaalde groep. Zij trekken veel met elkaar op. waarom is uiterlijk zo belangrijk?? Omdat dat het eerste is waar je naar kijkt als je een persoon ziet. het is belangrijk voor veel mensen dat iemand er leuk uit ziet, of althans verzorgd. En waarom dat belangrijk is? Ik denk niet dat daar een specifieke reden voor is. waarom trekken wij meisjes ons dat dan weer zo aan?? Omdat meiden daar meer waarde aan hechten dan jongens. Als iemand iets over je uiterlijk zegt, voelt een meisje zich vaak meer aangesproken/aangevallen dan een jongen. Jongens doen dat ook wel, maar veel minder. Meiden maken zich op e.d. Vaak wordt er van meisjes ook meer verwacht dat ze er leuk uit zien heb ik het idee. waarom wil iedereen bij een groep horen, zich afzetten tegen of juist aansluiten bij anderen?? Het is onzin dat iedereen bij een bepaalde groep wil horen. Het is voor iedereen denk ik gewoon belangrijk dat er bepaalde mensen zijn waar je je bij op je gemak voelt. En dat kunnen verschillende mensen zijn van verschillende 'groepen'. wat maakt iemand nou cool?? In mijn ogen is iemand 'cool' als hij of zij gewoon doet waar hij of zij zin in heeft. en dan bedoel ik niet baldadig gedrag e.d, maar zich niks aan trekt wat andere mensen van hem of haar vinden. op een manier van: 'neem me maar zoals ik ben, en als je daar niet mee kan leven... dan niet he*
|
mwoa ik vind het leuk als een meisje gewoon haarzelf is, ook al heeft ze niet de nieuwste kleren of 10 kilo makeup op... Ok, het is misschien wel mooier enzow maar als je alleen maar op iemand valt vanwege zn uiterlijk ben je gewoon fout bezig
![]() Ik ben ook niet echt mr. perfect maar als je gewoon jezelf bent komt t allemaal wel goed ![]()
|
![]() |
okay per vraag antwoord van ninnoc
waarom geilen jongens op bepaalde meisjes?? (denk: mooi figuur, mooi gezicht, blablabla) --> niet alle jonens, maar wel veel biologisch, mooi symetisch gezicht en mooi lichaam houdt in dat er goede genen zijn voor het nageslacht. Besides, kijk jij nooit naar mooie jongens, is toch logisch dat je liever mooie dan lelijke mensen ZIET en daaropvolgend: waarom is uiterlijk zo belangrijk?? omdat dat de eerste indruk bepaald en als je ook kleding ed meetrekt de stijl van iemand uitdrukt. waarom trekken wij meisjes ons dat dan weer zo aan?? spreek voor jezelf waarom wil iedereen bij een groep horen, zich afzetten tegen of juist aansluiten bij anderen?? omdat iedereen een bepaald beeld in zijn hoofd heeft hoe die wil zijn, soms wordt dat vertegenwoordigt door een groep die hip is of dezelfde hobbys heeft en soms is het een samenraapsel van dingen. Bovendien wil iedereen in een bepaalde periode leuk worden gevonden en erbij horen niemand wil alleen zijn. wat maakt iemand nou cool?? dat is subjectief, als veel mensen iemand cool vinden is het cool dat wordt oa uitgemaakt door de mensen die cool worden gevonden en die het uit coole bladen enzo haalden. jaja allemaal clichévragen, weet ik, maar ze houden me al een hele tijd bezig en ik wil graag weten hoe je erover denkt. misschien niet zozeer een antwoord op de vragen, maar meer wat je ervan vindt, hoe jij er zelf op reageert en of je er over nadenkt. ik heb een punt bereikt dat ik mezelf ken en ben en ook zoiets heb van : ik bren mezelf dan leer ik de leuke mensen vanzelf wel kennen en mensen die me niet cool vinden nou ja ook goed dan maken die andere vriendjes lastig om uit te leggen, maar het geeft mij toch een beetje een moedeloos gevoel. aan de ene kant vind ik het kut dat uiterlijk zo belangrijk wordt gevonden, maar toch doe ik zelf ook mee door er over nad te denken hoe ik eruit zie, of het er wel mee doorkan enz enz. het is zo dubbel allemaal! uiterlijk is zo belangrijk als je het zelf vind. Ik ben niet knap maar ik heb ook geen afwijkingen ofzo. uitstraling is belangrijker, ik denk dat ik wel zeker over kom vaak en ik merk gewoon dat toen ik onzekerder was ook bijv. minder vaak aangesproken werd door jongens. dat straal je uit. moeilijk uit te leggen maar ik weet dat ik best okay persoon ben, ik heb mijn zwakheden en mijn pluspunten neet als iedereen, take it or leave it
||
![]() |
Citaat:
Liever iemand die lekker zichzelf is dan een meelopertje... |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ze [bacardi] willen zouden ze zo 'n cultproduct van hun gekleurde drankjes kunnen maken. |
![]() |
|
Het uiterlijk is denk ik alleen "de drempel" om op iemand af te stappen. Als je op zoek bent naar een lieve vriend(in) stap je natuurlijk niet als eerste op degene af die je het minst knap vindt. Dit heeft natuurlijk alles met je instinct te maken, mooie vrouwen (wat als mooi gezien wordt: brede heupen, smal lichaam, enz ?) zullen in de ogen van de man een goede drager zijn van het kind. Mannen moeten het liefst groot en sterk zijn (?) in de ogen van een vrouw om haar en het kind de beste bescherming te kunnen bieden.
Ikzelf zou niet meer op de meest blond en zwaar opgemaakte snol aflopen, omdat ik wel geleerd heb dat daar vaak maar moeilijk een echte relatie op te bouwen is. Doe mij maar het meisje die (zoals al eerder in deze topic is genoemd) haar eigen stijl volgt en niet meeloopt in de mensenmassa. Als ik met dit meisje dan goed kan praten en er kan goed op elkaar vertrouwd worden, heb ik mijn "ware" gevonden. En natuurlijk blijft het uiterlijk altijd meetellen.
||
Citaat:
![]()
|
natuurlijk gaat iedereen het eerste op uiterlijk (en niet te vergeten uitstraling!) af, dat is het enige wat je kan zien als je iemand niet kent. maar daar moet je niet meteen iemand op beoordelen hoe die verder (kwa karakter) is. en dat doet ech nie iedereen hoor.
|
![]() |
|
|