![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hm, op dat plaatje zit ie met 2vingers bij de G-spot en dan nog z'n duim bij de clitoris.. pff, als'k druk bezig ben met vingeren dan kan'k egt niet ook nog met me duim dat ding stimuleren hor ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik vind het met een duim ook niet prettig hoor. Dan kan je als man nog zo'n virtuoos zijn, die duim staat er gewoon in de verkeerde hoek voor, dus het heeft geen zin. Ik kan het wel enigzins prettig vinden, maar klaarkomen kan ik er echt niet van. Dus toch die andere hand, of anders een tong.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mjah...fijn voor je ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() maar er zal wel een taboe op heersen ofzo ook ...
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar dit wordt ook heel snel als homoseksueel bestempeld.. daarom zal er misschieno ok wel 'n taboe op heersen, terwijl juist ook veel heteroseksuele(wat ozu het eigenlijk ook uitmaken) mannen dit als prettig ervaren.. |
![]() |
||
Citaat:
-stereotypen waar je toch niet mee te maken krijgt tenzij je partner er last van heeft (dan twijfel ik sterk aan je partnerkeuze) - niet doen en heel wat missen Over dat 'heel wat' weet ik trouwens niet echt, want ik vind er geen barst aan.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
G-spot? SomeCuteness | 3 | 27-10-2015 08:08 | |
Seksualiteit |
Kan het maagdenvlies toegang tot de G-spot beperken? #47 | 9 | 28-05-2008 14:13 | |
Seksualiteit |
A/U/G-spot Evito | 19 | 09-05-2003 17:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
G-spot Oen | 5 | 27-04-2002 12:04 | |
Seksualiteit |
Heeft elk meisje wel een G-Spot? ~Mastah of Puppetz~ | 15 | 07-02-2002 12:33 | |
Seksualiteit |
Klaarkomen via G-spot Debske | 14 | 05-01-2002 21:38 |