Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2004, 15:36
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Ik heb de demo van deze game gespeeld en vond deze game super gaaf. Ik weet niet of iemand deze game al gekocht heeft, want ik wil vragen of het de moeite waard is om het te kopen.
Oud 26-03-2004, 15:45
Verwijderd
Als je de demo dope vond, dan zal het hele spel ook wel niet tegenzuigen, wel?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 17:58
Prime Evil
Prime Evil is offline
*Gluurt in Game Iso Directory*

Oh, die heb ik ook :> Maar ben bezig met Far Cry en dan Splinter Cell: PT nog en.. Diablo II tussendoor. Is dit echt een Diablo-killer denk je of is het niet de moeite? Het zegt me niet zoveel dus eigenlijk kan het me niet zoveel schelen.. zag er wel allejezus mooi uit, maar Diablo II hè.. het heeft totaal de standaard wat mij betreft gezet voor hoe een Action-RPG moet zijn :> Dingen als point & click en overzichtelijk, simpel puntensysteem, niet zoals die shit in KOTOR enzo.. vertel het me :>
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 15:23
Prime Evil
Prime Evil is offline
Up.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2004, 15:50
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=789109

moeilijk heh, zo'n forum begrijpen
Met citaat reageren
Oud 29-03-2004, 07:42
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Citaat:
Reverend schreef op 28-03-2004 @ 16:50:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=789109

moeilijk heh, zo'n forum begrijpen
Sorry
Oud 29-03-2004, 15:35
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Citaat:
Prime Evil schreef op 26-03-2004 @ 18:58:
*Gluurt in Game Iso Directory*

Oh, die heb ik ook :> Maar ben bezig met Far Cry en dan Splinter Cell: PT nog en.. Diablo II tussendoor. Is dit echt een Diablo-killer denk je of is het niet de moeite? Het zegt me niet zoveel dus eigenlijk kan het me niet zoveel schelen.. zag er wel allejezus mooi uit, maar Diablo II hè.. het heeft totaal de standaard wat mij betreft gezet voor hoe een Action-RPG moet zijn :> Dingen als point & click en overzichtelijk, simpel puntensysteem, niet zoals die shit in KOTOR enzo.. vertel het me :>
Ik vind dat het haast hetzelfde is als Diablo. Je hebt vergelijkbare karakters, maar toch weer iets anders. Je gaat levels omhoog, met alle gevolgen van dien. (je kan atributes en skills erbij kopen) En je hebt veel special abillities. Dit is in zekere zin het zelfde als in Diablo 2, maar dit spel is groter, mooier en er zijn meer quests (hoewel sommige daarvan niet veel waar zijn (bijvoorbeeld: dood die zombie)).
Al met al denk ik dat als je Diablo 2 leuk vond, dan zal je dit spel ook goed vinden.
Oud 29-03-2004, 15:37
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
O ja, omdat het zo groot is zijn er (net als bij Diablo 2) portals. Verder kan je ook op een paard rijden.
Je hoeft niet per se zo ver te reizen, want er zijn veel dorpjes en steden en in iedere stad kan je dingen kopen en verkopen.
Oud 29-03-2004, 16:35
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Zo, als het goed is, is mijn andere topic van Sacred gesloten.
Oud 30-03-2004, 10:20
Obi Wan
Obi Wan is offline
Spel is verslavend, jammer alleen dat er nog zoveel bugs inzitten op het begin (duurde tot vanmorgen tot ik er achter kwam dat er al verschillende patches uitwaren)

hopen dat die patches wat doen aan enkele toch wat vervelende bugs
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 12:24
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Wat voor bugs bedoel je dan? Ik ben nog niet echt bugs tegen gekomen.
Oud 30-03-2004, 18:53
Obi Wan
Obi Wan is offline
Bugs alsin doorlopen als je een speciale strike wil uitoefenen op vijanden, blijven schieten met boog (crossbow) op paard als je blijft lopen (is wel in voordeel voor jezelf maartoch)

En het irritantste is nog dat mede characters die je gered hebt soms ergens vastlopen en er niet meer uitkomen (dat terwijl je wel de quest hebt opgelost en ze dan eigenlijk uit je que moeten verdwijnen)

Maarja

Voor de rest is het wel top
Met citaat reageren
Oud 30-03-2004, 20:02
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Nu je het zegt, ik heb ook wel wat bugs ontdekt. Ze waren niet echt hinderlijk, bijvoorbeeld dat ik van mijn paard afstap en mijn paard loopt gewoon door, wanneer ik afgestapt ben, dan ben ik ineens weer naast mijn paard.
Verder heb ik een keer gehad dat ik een man had gehaald (als quest) en ik zou de quest gehaald hebben, maar de man van wie ik de quest gekregen had, die praatte alsof ik nog niet eens aan de quest begonnen was.
Oud 11-04-2004, 15:08
JUH
JUH is offline
ze hadden nooit sommige quest met een deadline moeten maken
bevrijd ik net 4 vrouwen van kidnappers..
kom ik met ze terug in t dorp...\zegt die flip...
ja de deadline is verlopen...

dus nu zitten er 4 vrouwen vast als henchmen
Oud 12-04-2004, 10:10
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Ik denk niet dat dat een probleem is, meestal is zo'n deadline zo ruim, dat je het in een vierde van de tijd kan halen. Je krijgt inderdaad een probleem als je met een stuk of vier subquests en een mainquest tegelijk bezig bent, maar dat probeer ik juist te voorkomen.
Wel eritant zijn enkele bugs, die voor een deel eruit gehaald zijn met de 1.5 patch. Maar gisteren had ik een quest opgehaald en er kwam niet zo'n blauw pijltje bij te staan, dus dat is bij voorbaad al een failed quest.
Ik had ook eens zo'n probleem overigens. Ik was niet te laat, maar hij zij dat ik de quest nog moest doen, maar die had ik al gedaan. De quest was failed en die man ging uiteindelijk dood en nu is hij dus gewoon weg. Je moet dus gewoon proberen om die vrouwen te laten doden!
Oud 12-04-2004, 10:12
JUH
JUH is offline
Citaat:
Shai-Hulud schreef op 12-04-2004 @ 11:10 :
Ik denk niet dat dat een probleem is, meestal is zo'n deadline zo ruim, dat je het in een vierde van de tijd kan halen. Je krijgt inderdaad een probleem als je met een stuk of vier subquests en een mainquest tegelijk bezig bent, maar dat probeer ik juist te voorkomen.
Wel eritant zijn enkele bugs, die voor een deel eruit gehaald zijn met de 1.5 patch. Maar gisteren had ik een quest opgehaald en er kwam niet zo'n blauw pijltje bij te staan, dus dat is bij voorbaad al een failed quest.
Ik had ook eens zo'n probleem overigens. Ik was niet te laat, maar hij zij dat ik de quest nog moest doen, maar die had ik al gedaan. De quest was failed en die man ging uiteindelijk dood en nu is hij dus gewoon weg. Je moet dus gewoon proberen om die vrouwen te laten doden!
mja dat kan niet
maar ik zag in de changelog dat dat idd een bug was die verholpen werd met 1.5

maar nou nog de deviance release laten werken met 1.5
Oud 12-04-2004, 17:07
Obi Wan
Obi Wan is offline
Er zijn veel 'broken' subquests

Dan geven ze geen bestemming aan of als je een spin moet doden is de spin niet te bekennen op de plek die aangegeven staat

Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:14
JUH
JUH is offline
Citaat:
Obi Wan schreef op 12-04-2004 @ 18:07 :
Er zijn veel 'broken' subquests

Dan geven ze geen bestemming aan of als je een spin moet doden is de spin niet te bekennen op de plek die aangegeven staat

mja 1.5 is toch 't antwoord daarvoor:
Citaat:
General Single and Multiplayer Fixes Patch to upgrade to VS 1.5 SACRED released March 26th 2004:

Character selection: Fixed a crash issue.
Vampiress: Fixed an issue with the Vampiress giving out more damage at night or when in dungeons.
Extras: Fixed an issue where the Intro movie would loop endlessly when selected from the main menu screen under "Extras".
Exploit: Fixed some exploit bugs where an endless amount of EXP could be gained when quests were not properly finished.
Exploit: Fixed item duplication exploit.
Questlog: Display improved by separating the Res and Dmg statistics.
Battle Mage: Fixed an issue where EXP was not gained through the Mage's Chain Lightning spell.
Battle Mage: Fireball will now have increased speed depending on spell level.
Seraphim: Energy bolt bug fixed where changing weapons while casting the spell caused an unwanted animation sequence of the character.
Seraphim: A missing Seraphim effect now fixed.
Dark Elf: Dual Weapon bug fixed.
Gladiator: Fixed Feac's Upper Body Armor display bug.
Balancing: Opponents that do not give much EXP are now easier to kill relative to the EXP gain.
Items: Special Item? 'Kill on Sight' no longer gives EXP and now rarely loots opponents.
Items: Skulls now only have a max level of 5, skulls which were over level 5 have now been reduced to level 5.
Horses: Horses now leave footprints.
Quests: Timer for finished quests are now ignored.
NPCs: Fixed an issue where some quest NPCs could die when certain combat skills were used on them.
Quests: Fixed an issue where some quests could not be completed while on horseback.
Quests: Fixed an issue where some dynamic quests could not be started in Act II and Act III.
Items: Gameboxes have now been replaced with Silver Blossoms.
Quests: Fixed some quests where the map was not shown in the questlog
Settings: Settings.cfg now has a new line called WARNING_LEVEL where a setting of 0-100 can be used. Standard is "25" making the portrait flash once 25% or less of your current has been reached
Balance: Fixed an EXP share issue in single player, but mainly in multiplayer parties where characters were either receiving too much or not enough EXP.

Main Quest Fixes
Fixed an issue where the ice giants would not appear when the player came to Icecreek Dale through the Portal.
Fixed the Icecreek Dale issue where the player could go into the library without talking to the Seraphim at the front of the Monastery first.
Fixed an issue where the wrong audio voice over was given when entering Bravesbury.
Fixed an NPC position when going through the Damn quest.
Fixed an issue where DeMordrey now has a 'Boss Status'.
Fixed an issue where closed doors did not remain closed while fighting demons in the Demon Dungeon.
Added 2 additional screams for Shaddar.
Last questlog log is now only entered once objective completed.

Sub-Quest Fixes
Fixed a quest in Bravesbury where the player can now enter the Demon Cult quest indirectly.
Fixed the "Soldiers take Wives" quest, which would fail when the timer ran out even though the wife was already in the party.
Fixed the display of the wrong item in the "Robin Hood Quest".
Fixed an issue in the "Slaves of the Orcs" quest where the lost items would not appear, these have been replaced with items positioned in the right places.
Fixed the issue where the third Scout could stop the quest from being completed in the "Scouts from Ahil-Tar" quest.
Fixed an issue where some NPCs did not have a dialog in the "Hands of my Dragon" quest.
Fixed an issue where the kidnapped novice in Silver Creek gave no proper reward .
Fixed an exp exploit where the "Lonely Soldier" would give EXP everytime he was spoken to.
Fixed an issue where the orc in the "Cowardly Dog" quest was killed before he could reasonably be rescued.
Various time restricted quests fixed where the quest failed and the timer should have been stopped.
Oud 12-04-2004, 19:56
Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
JUH schreef op 12-04-2004 @ 20:14 :
mja 1.5 is toch 't antwoord daarvoor:
Nee dat is het niet, ik heb het spel origineel, in 1.5 zijn inderdaad enkele sub quest gefixed maar er worden random 'broken' sub-quests gegeven tijdens het spelen

Ik ben op het officiele forum rond gaan neuzen, daar zeggen ze dat ze het in de volgende patch (die ze in het paasweekend hadden verwacht) verholpen zou moeten zijn, terwijl ik ook weer gelezen heb dat het wederom gaat over een aantal sub-quests en nog steeds niet allemaal

Verder zijn er nog genoeg irriterende bugs in multi player (vooral online) waar nog veeeel aan gedaan moet worden willen ze het echt soepel laten werken

Bovendien is het team dat aan Sacred werkt nu weer bezig met een nieuw project dus gaat het patchen redelijk traag

Ik erger me nergens aan in het spel, op die broken sub quests na.. en die zijn in 1.5 nog helemaal niet verholpen trust me

De 1 heeft er vreemdgenoeg meer last van dan de ander
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 07:25
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Zou het kunnen zijn dat het team van Sacred bezig is met de uitbreiding van Sacred?
Ik weet dat er aan het einde "To be continued" staat en op de site staat dat de dood van de Sakkara deamon iets veel groters in beweging heeft gezet (zal wel in de uitbreiding komen).
Oud 13-04-2004, 19:13
Obi Wan
Obi Wan is offline
Een ander project is dus niets wat met Sacred te maken heeft

Bovendien mogen ze eerst nog wel even die (enorme) buglist aanpakken voor ze aan een vervolg/uitbreiding beginnen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 19:56
Shai-Hulud
Shai-Hulud is offline
Oke, maar ik denk wel dat er een keer een uitbreiding komt, natuurlijk nadat die buglist opgelost is.
Reageren

Regels voor berichten