Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
O ja, omdat het zo groot is zijn er (net als bij Diablo 2) portals. Verder kan je ook op een paard rijden.
Je hoeft niet per se zo ver te reizen, want er zijn veel dorpjes en steden en in iedere stad kan je dingen kopen en verkopen.
|
Bugs alsin doorlopen als je een speciale strike wil uitoefenen op vijanden, blijven schieten met boog (crossbow) op paard als je blijft lopen (is wel in voordeel voor jezelf maartoch)
En het irritantste is nog dat mede characters die je gered hebt soms ergens vastlopen en er niet meer uitkomen (dat terwijl je wel de quest hebt opgelost en ze dan eigenlijk uit je que moeten verdwijnen) Maarja Voor de rest is het wel top |
![]() |
|
Nu je het zegt, ik heb ook wel wat bugs ontdekt. Ze waren niet echt hinderlijk, bijvoorbeeld dat ik van mijn paard afstap en mijn paard loopt gewoon door, wanneer ik afgestapt ben, dan ben ik ineens weer naast mijn paard.
Verder heb ik een keer gehad dat ik een man had gehaald (als quest) en ik zou de quest gehaald hebben, maar de man van wie ik de quest gekregen had, die praatte alsof ik nog niet eens aan de quest begonnen was.
|
ze hadden nooit sommige quest met een deadline moeten maken
bevrijd ik net 4 vrouwen van kidnappers.. kom ik met ze terug in t dorp...\zegt die flip... ja de deadline is verlopen... dus nu zitten er 4 vrouwen vast als henchmen ![]()
|
Ik denk niet dat dat een probleem is, meestal is zo'n deadline zo ruim, dat je het in een vierde van de tijd kan halen. Je krijgt inderdaad een probleem als je met een stuk of vier subquests en een mainquest tegelijk bezig bent, maar dat probeer ik juist te voorkomen.
![]() Wel eritant zijn enkele bugs, die voor een deel eruit gehaald zijn met de 1.5 patch. Maar gisteren had ik een quest opgehaald en er kwam niet zo'n blauw pijltje bij te staan, dus dat is bij voorbaad al een failed quest. ![]() Ik had ook eens zo'n probleem overigens. Ik was niet te laat, maar hij zij dat ik de quest nog moest doen, maar die had ik al gedaan. De quest was failed en die man ging uiteindelijk dood en nu is hij dus gewoon weg. Je moet dus gewoon proberen om die vrouwen te laten doden! ![]()
||
Citaat:
maar ik zag in de changelog dat dat idd een bug was die verholpen werd met 1.5 maar nou nog de deviance release laten werken met 1.5 ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
Ik ben op het officiele forum rond gaan neuzen, daar zeggen ze dat ze het in de volgende patch (die ze in het paasweekend hadden verwacht) verholpen zou moeten zijn, terwijl ik ook weer gelezen heb dat het wederom gaat over een aantal sub-quests en nog steeds niet allemaal Verder zijn er nog genoeg irriterende bugs in multi player (vooral online) waar nog veeeel aan gedaan moet worden willen ze het echt soepel laten werken Bovendien is het team dat aan Sacred werkt nu weer bezig met een nieuw project dus gaat het patchen redelijk traag Ik erger me nergens aan in het spel, op die broken sub quests na.. en die zijn in 1.5 nog helemaal niet verholpen trust me De 1 heeft er vreemdgenoeg meer last van dan de ander |
![]() |
|
Zou het kunnen zijn dat het team van Sacred bezig is met de uitbreiding van Sacred?
Ik weet dat er aan het einde "To be continued" staat en op de site staat dat de dood van de Sakkara deamon iets veel groters in beweging heeft gezet (zal wel in de uitbreiding komen).
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Verbod op stamcellenonderzoek door Bush Quay | 95 | 28-10-2006 10:16 | |
Games |
Diablo-esque spellen? Verwijderd | 47 | 05-02-2006 16:28 | |
Muziek |