![]() |
Verwijderd
Als je de demo dope vond, dan zal het hele spel ook wel niet tegenzuigen, wel?
|
![]() |
Up.
|
![]() |
Verwijderd
|
![]() |
Reverend schreef op 28-03-2004 @ 16:50:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=789109 moeilijk heh, zo'n forum begrijpen ![]() ![]()
__________________
Shai-Hulud heerst over het zand
|
![]() |
Zo, als het goed is, is mijn andere topic van Sacred gesloten.
![]()
__________________
Shai-Hulud heerst over het zand
|
![]() |
Wat voor bugs bedoel je dan? Ik ben nog niet echt bugs tegen gekomen.
__________________
Shai-Hulud heerst over het zand
|
![]() |
Shai-Hulud schreef op 12-04-2004 @ 11:10 :
Ik denk niet dat dat een probleem is, meestal is zo'n deadline zo ruim, dat je het in een vierde van de tijd kan halen. Je krijgt inderdaad een probleem als je met een stuk of vier subquests en een mainquest tegelijk bezig bent, maar dat probeer ik juist te voorkomen. ![]() Wel eritant zijn enkele bugs, die voor een deel eruit gehaald zijn met de 1.5 patch. Maar gisteren had ik een quest opgehaald en er kwam niet zo'n blauw pijltje bij te staan, dus dat is bij voorbaad al een failed quest. ![]() Ik had ook eens zo'n probleem overigens. Ik was niet te laat, maar hij zij dat ik de quest nog moest doen, maar die had ik al gedaan. De quest was failed en die man ging uiteindelijk dood en nu is hij dus gewoon weg. Je moet dus gewoon proberen om die vrouwen te laten doden! ![]() maar ik zag in de changelog dat dat idd een bug was die verholpen werd met 1.5 maar nou nog de deviance release laten werken met 1.5 ![]()
__________________
† R.I.P. JUH † Vandaag ben ik gaan lopen, en waar ik loop is van nu af aan een weg
|
![]() |
Er zijn veel 'broken' subquests
![]() Dan geven ze geen bestemming aan of als je een spin moet doden is de spin niet te bekennen op de plek die aangegeven staat ![]() |
![]() |
Obi Wan schreef op 12-04-2004 @ 18:07 :
Er zijn veel 'broken' subquests ![]() Dan geven ze geen bestemming aan of als je een spin moet doden is de spin niet te bekennen op de plek die aangegeven staat ![]() General Single and Multiplayer Fixes Patch to upgrade to VS 1.5 SACRED released March 26th 2004:
Character selection: Fixed a crash issue. Vampiress: Fixed an issue with the Vampiress giving out more damage at night or when in dungeons. Extras: Fixed an issue where the Intro movie would loop endlessly when selected from the main menu screen under "Extras". Exploit: Fixed some exploit bugs where an endless amount of EXP could be gained when quests were not properly finished. Exploit: Fixed item duplication exploit. Questlog: Display improved by separating the Res and Dmg statistics. Battle Mage: Fixed an issue where EXP was not gained through the Mage's Chain Lightning spell. Battle Mage: Fireball will now have increased speed depending on spell level. Seraphim: Energy bolt bug fixed where changing weapons while casting the spell caused an unwanted animation sequence of the character. Seraphim: A missing Seraphim effect now fixed. Dark Elf: Dual Weapon bug fixed. Gladiator: Fixed Feac's Upper Body Armor display bug. Balancing: Opponents that do not give much EXP are now easier to kill relative to the EXP gain. Items: Special Item? 'Kill on Sight' no longer gives EXP and now rarely loots opponents. Items: Skulls now only have a max level of 5, skulls which were over level 5 have now been reduced to level 5. Horses: Horses now leave footprints. Quests: Timer for finished quests are now ignored. NPCs: Fixed an issue where some quest NPCs could die when certain combat skills were used on them. Quests: Fixed an issue where some quests could not be completed while on horseback. Quests: Fixed an issue where some dynamic quests could not be started in Act II and Act III. Items: Gameboxes have now been replaced with Silver Blossoms. Quests: Fixed some quests where the map was not shown in the questlog Settings: Settings.cfg now has a new line called WARNING_LEVEL where a setting of 0-100 can be used. Standard is "25" making the portrait flash once 25% or less of your current has been reached Balance: Fixed an EXP share issue in single player, but mainly in multiplayer parties where characters were either receiving too much or not enough EXP. Main Quest Fixes Fixed an issue where the ice giants would not appear when the player came to Icecreek Dale through the Portal. Fixed the Icecreek Dale issue where the player could go into the library without talking to the Seraphim at the front of the Monastery first. Fixed an issue where the wrong audio voice over was given when entering Bravesbury. Fixed an NPC position when going through the Damn quest. Fixed an issue where DeMordrey now has a 'Boss Status'. Fixed an issue where closed doors did not remain closed while fighting demons in the Demon Dungeon. Added 2 additional screams for Shaddar. Last questlog log is now only entered once objective completed. Sub-Quest Fixes Fixed a quest in Bravesbury where the player can now enter the Demon Cult quest indirectly. Fixed the "Soldiers take Wives" quest, which would fail when the timer ran out even though the wife was already in the party. Fixed the display of the wrong item in the "Robin Hood Quest". Fixed an issue in the "Slaves of the Orcs" quest where the lost items would not appear, these have been replaced with items positioned in the right places. Fixed the issue where the third Scout could stop the quest from being completed in the "Scouts from Ahil-Tar" quest. Fixed an issue where some NPCs did not have a dialog in the "Hands of my Dragon" quest. Fixed an issue where the kidnapped novice in Silver Creek gave no proper reward . Fixed an exp exploit where the "Lonely Soldier" would give EXP everytime he was spoken to. Fixed an issue where the orc in the "Cowardly Dog" quest was killed before he could reasonably be rescued. Various time restricted quests fixed where the quest failed and the timer should have been stopped.
__________________
† R.I.P. JUH † Vandaag ben ik gaan lopen, en waar ik loop is van nu af aan een weg
|
![]() |
JUH schreef op 12-04-2004 @ 20:14 :
mja 1.5 is toch 't antwoord daarvoor: Ik ben op het officiele forum rond gaan neuzen, daar zeggen ze dat ze het in de volgende patch (die ze in het paasweekend hadden verwacht) verholpen zou moeten zijn, terwijl ik ook weer gelezen heb dat het wederom gaat over een aantal sub-quests en nog steeds niet allemaal Verder zijn er nog genoeg irriterende bugs in multi player (vooral online) waar nog veeeel aan gedaan moet worden willen ze het echt soepel laten werken Bovendien is het team dat aan Sacred werkt nu weer bezig met een nieuw project dus gaat het patchen redelijk traag Ik erger me nergens aan in het spel, op die broken sub quests na.. en die zijn in 1.5 nog helemaal niet verholpen trust me De 1 heeft er vreemdgenoeg meer last van dan de ander |
![]() |
Een ander project is dus niets wat met Sacred te maken heeft
![]() Bovendien mogen ze eerst nog wel even die (enorme) buglist aanpakken voor ze aan een vervolg/uitbreiding beginnen |
![]() |
Oke, maar ik denk wel dat er een keer een uitbreiding komt, natuurlijk nadat die buglist opgelost is.
![]()
__________________
Shai-Hulud heerst over het zand
|