![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Kijk eens op www.sexwoordenboek.nl, staat het perfect uitgelegd. In theorie kan je ovulatie ook tijdens je ongesteldheid plaatsvinden en dan kan je dus wel zwanger worden. In de praktijk vind die ovulatie bijna altijd een aantal dagen na de ongesteldheid plaats. Als je aan de pil bent en je slikt hem elke dag en op tijd (met een stopweek natuurlijk) dan ovuleer je niet meer, dus dan kan je ook tijdens de ongesteldheid zonder condoom sexen. Alhoewel de pil niet 100 % veilig is maar maar 99,99% oid maar die discussie hebben we al in een andere topic gehad.
|
ook als je ongesteld bent kan je zwanger worden... vraag me niet hoe, maar het schijnt nog wel eens te gebeuren...
begreep ik nou dat je aan de pil bent? dan hoef je geen condoom te gebruiken. ook niet als je ongesteld bent.
|
![]() |
urrr, je kunt, als je de pil vergeet in de eerste week na je menstruatie kun je wel degelijk heel erg zwanger worden als je sex hebt gehad in je menstruatieweek. MAAR, als jij van te voren weet dat je dat kreng toch niet gaat vergeten, is er idd geen gevaar.
Ik zou de gok toch maar niet wagen! ik heb het zelf eens gedaan en was gelijk 25 piek aan een morningafterpil kwijt!! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
onzeker flavour2468 | 22 | 26-04-2011 21:40 | |
Seksualiteit |
kan je ongesteld worden door sex als je aan de pil bent? .boris | 3 | 17-09-2008 14:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Liefde & Relatie |
geen steun.. tropic_woman | 14 | 06-03-2004 13:42 | |
Seksualiteit |
Ongesteld & Sex??? chillboo | 49 | 20-04-2003 15:25 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wat doetd e Morningafter Pil Konmar | 10 | 29-08-2002 15:27 |