Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2004, 17:37
Jolt
Jolt is offline
Zeer sjiek ...hoe het in elkaar zit :

Klik

Bron: www.dgs-online.nl
Oud 10-04-2004, 20:39
Verwijderd
al gezien.

btw, die croc-kop boost je camo-cijfertje ook flink merkte ik op.

of zie ik dat verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 01:57
Jolt
Jolt is offline
yupz.....

doet wonderen!
Oud 11-04-2004, 14:31
Verwijderd
"huh, what's with the croc!?"
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 15:10
CrazY G
CrazY G is offline
is de jungle de enige setting ofzo? Er moeten toch ook indoor levels zijn, anders lijkt het me een beetje saai.
Oud 11-04-2004, 21:06
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 11-04-2004 @ 16:10 :
is de jungle de enige setting ofzo? Er moeten toch ook indoor levels zijn, anders lijkt het me een beetje saai.
75% outdoor (niet alleen jungle, ook bergen enzo)
rest indoor.

precies tegenovergestelde van mgs1

waarom zijn er toch altijd luitjes die indoor leuker vinden dan outdoor?
waar kan je nou leuker verstoppertje spelen, in een hal of in een bos?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 21:22
Verwijderd
Jezus, dat Snake gemakkelijk langs die guards komt heeft m.i. meer te maken met het feit dat de vijand zulke lage A.I. heeft... Komop, als dit nog steeds die 'soldiers with highly developed senses of hearing and vision' zijn, zouden ze Snake echt wel vlak voor hun voeten moeten zien liggen

Valt me ook wel tegen dat Snake qua beweging/animatie nauwelijks verbeterd is t.o.v. deel 1.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2004, 22:47
Jolt
Jolt is offline
Citaat:
N00dles schreef op 11-04-2004 @ 22:22 :
Jezus, dat Snake gemakkelijk langs die guards komt heeft m.i. meer te maken met het feit dat de vijand zulke lage A.I. heeft... Komop, als dit nog steeds die 'soldiers with highly developed senses of hearing and vision' zijn, zouden ze Snake echt wel vlak voor hun voeten moeten zien liggen

Valt me ook wel tegen dat Snake qua beweging/animatie nauwelijks verbeterd is t.o.v. deel 1.
Moet je hem ook op extreem zetten
Oud 12-04-2004, 00:07
D@mien
D@mien is offline
Citaat:
N00dles schreef op 11-04-2004 @ 22:22 :
Aangezien het zich in de jaren 60 afspeeld (voor zover we te weten krijgen...ik verwacht nogwel een verassing...) zal je spelen met Big Boss...aangezien Snake pas geboren werd in de jaren 70...Aangezein de Genome Soldiers gemaakt waren nádat het menselijk genoom uitgewerkt was én nadat Big Boss dood was, lijkt het me stug dat ze highly developed senses hebben....

Al met al is het af en toe wel overdreven ja...dat Snake (zo zou ook de codename van Big Boss wel zijn) achteruit kruipt terwijl er nog geen 2 meter voor em een soldier loopt vind ik ook vergezocht...
Maar dat ze je van een afstandje niet zien met zo'n camo vind ik wel sweet...
Toen ik dat filmpje bekeek had ik soms wel moeite met het goed zien van Snake....dat vond ik wel geweldige camo...
Dat je nu geen radar hebt is ook wel zeer scary...nu moet je véél beter opletten...(geen solatar radar is ook weer een aanwijzing dat je met Big Boss speelt...aangezien Mei Ling die radar gemaakt heeft...)

Anyways....deze game gaat serieus veel kont schoppen en vreselijk veel prijzen winnen...(tenzij je na een uur spelen met kid Raiden ofsow in de jaren 80 moet spelen )
Oud 12-04-2004, 11:44
Verwijderd
mjah, realisme is afgezien van het uiterlijk niet echt hoog nee.
maar is mgs ooit echt realistisch geweest?

ik bedoel, get real: als ze die guards echt menselijk zicht en gehoor zouden geven wordt het onspeelbaar moeilijk.
en minder leuk, dankzij die syompzinnige AI kan je er juist zo leuk mee donderen ("huh, what's with the noise?")

verder: het spel is natuurlijk nog niet af
de bewegingen zijn behoorlijk anders dan van deel 1.
we hebben alleen nog niet echt veel van het close-combat gedeelte gezien.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 12:32
CrazY G
CrazY G is offline
die bewegingen van snake mogen ze wat uitbreiden, vooral als hij loopt beweegt alleen zijn onderlichaam.
En ik vraag me af hoe de gameplay zal zijn in die outdoor settings. Wat voor opdrachten zal je moeten doen dan? Bananen zoeken, mangos plukken ??? In indoor kan ik me beter voorstellen wat voor objectives je zal krijgen.
Oud 12-04-2004, 13:33
Verwijderd
Citaat:
CrazY G schreef op 12-04-2004 @ 13:32 :
die bewegingen van snake mogen ze wat uitbreiden, vooral als hij loopt beweegt alleen zijn onderlichaam.
En ik vraag me af hoe de gameplay zal zijn in die outdoor settings. Wat voor opdrachten zal je moeten doen dan? Bananen zoeken, mangos plukken ??? In indoor kan ik me beter voorstellen wat voor objectives je zal krijgen.
slangen eten.
indoor is veel meer rechttoe-rechtaan, mijn mening: outdoor > indoor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten