Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hier sluit ik mij volledig op aan. Nog wel een paar tips. -1e strofe; "de wereld voorbij"; dat zou ik niet doen. Staat al in je titel en als eindzin, ontkracht het voor mijn gevoel.(sowieso komt de klank er daar niet goed uit). -Hoe bedoel je:"ik weet wat je doet"?; die begrijp ik niet in de context.
||
Citaat:
![]() De wereld voorbij in de eerste strofe komt omdat ik met die zin begon en daarom heen dingen ben gaan bedenken. Ik had zelf ook wel zoiets van... Wordt zo wel een beetje overbodig, maar ja ![]() En ik weet wat je doet rijmt nu eenmaal, hè ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Over dat de wereld niet zo is als dat hij lijkt, dat er nog iets achter zit en dat je dat moet zoeken of zo...
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Rondje om de wereld Verwijderd | 0 | 13-06-2006 12:31 | |
Psychologie |
de wereld, hypocrisie, waarom doen jullie er niets aan? Abstract | 42 | 24-12-2004 15:33 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] De wereld voorbij Vogelvrij | 9 | 14-04-2004 17:57 | |
De Kantine |
Zwartboek van de wereld niceman1984 | 29 | 29-03-2004 19:08 | |
Verhalen & Gedichten |
de wereld gaat aan me voorbij marloesie | 3 | 10-07-2002 17:20 | |
Verhalen & Gedichten |
De zoete geur, de zilte smaak en de Wereld FiXato | 1 | 29-08-2001 17:59 |