Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Genoeg geld (evt. creditcard) voor onderweg. Wegrestaurants e.d. zijn niet goedkoop en vergeet vooral de tolwegen niet!
Verder is met 2 auto's gaan misschien een optie. Je kan veel meer spullen meenemen (ligt er natuurlijk ook aan of je gaat kamperen of in een hotel/appartement gaat) en het is gewoon comfortabeler dan met z'n 4en in 1 auto. |
![]() |
|
de auto is best duur, zeker zo'n afstand. ik weet niet wat voor auto je hebt, maar als je je spullen er redelijk in krijgt zou ik lekker met 1 auto gaan, dan is het nog redelijk te betalen. zeker met een stationwagen is het goed te doen.
hou er rekening mee dat de tolwegen best veel geld kosten. of je in spanje en verder nog tolwegen hebt weet ik niet, maar in ieder geval tot aan de pyreneeen. qua reistijd: in een uurtje of 14 moet je de spaanse grens wel halen, als je tenminste doorrijdt en alleen stopt om te tanken. persoonlijk vertrek ik liefst 's nachts, dat rijdt gewoon zó veel fijner. met z'n vieren kun je in principe wel doorrijden, maar dat lijkt me wel zwaar worden. ik zou een uurtje of 10 vertrekken, halverwege de middag stoppen en een camping zoeken. dan rustig avondeten en een beetje rusten, kijken of er nog wat te doen valt in de buurt, en de volgende dag vertrekken. of natuurlijk een dagje strand tussendoor doen. zomer... ![]()
|
Verwijderd
|
wij gaan altijd met de auto naar portugal. zoals eerder is genoemd de tol wegen: die zijn er in Spanje en portugal ook!! dus houd daar rekening mee.
over de route; wij gaa nsinds twee jaar via madrid naar portugal en dat bevalt echt heel goed. je moet dan wel ff opletten dat je niet in madrid komt mar de weg langs madrid zeg maar. de weg die via noord spanje gaat is niet aan te raden omdat dat door de bergen is met smalle wegen en veel bochten. je zal natuurlijk een stukje door de bergen moeten. nou ja als je nog iets moeten weten vraag het maar |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
Welke landen wil jij het liefst bezoeken en waarom? Verwijderd | 53 | 15-01-2016 09:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Sterven onder de zon. ExpoRules | 9 | 26-04-2011 14:11 | |
Verkeer & Vervoer |
Trein vanuit Portugal? Verwijderd | 8 | 02-07-2006 21:10 | |
Verkeer & Vervoer |
Welke auto voor een "rondje europa"? <*)_>< | 31 | 30-10-2005 11:58 | |
De Kantine |
Portugal Kleintjeyakult | 8 | 15-03-2004 09:57 |