Advertentie | |
|
![]() |
|
Rotterdam, omdat daar mijn club vandaan komt
![]()
|
Dunno...
Ik ken Rotterdam een stuk beter omdat ik er op school zit en m'n broer er woont. En van Amsterdam ken ik alleen het winkelgebied. Dus ik zou het niet weten. Rotterdam vind ik opzich wel leuk, maar een beetje saai. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik bijna alleen maar in de woonwijkgebieden kom. Amsterdam vind ik opzich ook wel leuk, maar een beetje... tja, beklemmend ofzo? Ik vind het wel leuk om een middagje daar heen te gaan, maar dan wel weer snel terug naar huis. ![]() (Ik woon overigens in Bodegraven, dat is het hart van het Groene Hart. ![]()
|
Verwijderd
|
Amsterdam!
Rotterdam is een grauwe haven-industriele-stad met saaie grijze gebouwen. Alleen maar paupers, asociale mensen en het-soort-dat-je-niet-graag-tegenkomt-allochtonen. Amsterdam is ook vies, maar het is een levende, ademende stad. Veel alternatievelingen, en nee dan bedoel ik niet alleen 'alto's, veel toeristen en allerlei soorten mensen. Nee, geef mij maar Amsterdam! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Valt me op dat veel mensen nogal discriminerende redenen hebben...ik woon in Rotterdam Oud-Charlois, en als er ergens veel allochtonen wonen...en nee, ik erger me niet aan die mensen, de meeste zijn hardstikke vriendelijk en tuurlijk zijn er ook die 'minder goede bedoelingen' hebben, maar dat soort mensen heb je onder de Nederlanders net zo goed.
Ik ben in Rotterdam geboren en getogen, als ik tussen Amsterdam en Rotterdam moet kiezen is de keus dus duidelijk: Rotterdam. |
![]() |
||
Citaat:
dat komt dooral die 'saaie, grijze' gebouwen
|
Rotterdam met name het centrum, lekker groots en ruim opgezet. Ik krijg altijd claustrofobie als ik in A'dam loop, door de kleine straatjes en enorme drukte. Het heeft wel karakter ja, maar ik hou toch meer van grote open ruimtes. Ik heb ook altijd het idee dat er twintig keer meer toeristen door A'dam zwerven en ik haat toeristen :>
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Bedrijfskunde: Rotterdam of Amsterdam Magican | 19 | 06-11-2006 21:48 | |
Studeren |
Geneeskunde Maastricht Tom Poes | 49 | 12-12-2004 15:24 | |
Algemene schoolzaken |