Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2002, 20:39
Zuouw
Zuouw is offline
Hallo,

Zijn er hier mensen die informatie hebben over het Pantheon in Rome, of plekken weten waar ik informatie zou kunnen vinden. Laat even wat links achter alsjeblieft.
Alvast bedankt.

Greetz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2002, 21:22
de abt van sion
de abt van sion is offline
Kijk maar eens op "wellinkiana."
Met citaat reageren
Oud 23-04-2002, 23:11
DE bezoeker
DE bezoeker is offline
En www.google.com geeft 647 treffers als je in de Nederlandse pagina's naar "Pantheon Rome" zoekt. Daar zou misschien wel eens iets bij kunnen zitten, vermoed ik. Ofwel: denk zelf eerst na en zoek zelf eerst eens wat. Je bent even snel op de site van google als op dit forum.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 14:37
Verwijderd
Citaat:
DE bezoeker schreef:
En www.google.com geeft 647 treffers als je in de Nederlandse pagina's naar "Pantheon Rome" zoekt. Daar zou misschien wel eens iets bij kunnen zitten, vermoed ik. Ofwel: denk zelf eerst na en zoek zelf eerst eens wat. Je bent even snel op de site van google als op dit forum.
amen
Met citaat reageren
Oud 24-04-2002, 21:54
Zuouw
Zuouw is offline
Ik heb op google.com al gezocht, maar google laat heus niet alle sites zien, dus als iemand zelf nog goede sites weet zou ik DIE graag willen hebben, en daarom heb ik deze vraag gepost.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2002, 15:51
floorzub
floorzub is offline
Het is in ieder geval een supermooi gebouw! Ben dr vorige week nog geweest. Het boek Rome, kunst en architerctuur (zowel de grote als kleine versie) is volgens mij erg goed, er staat veel info in, dus ook wel over het pantheon. En kijk es in de bieb zou ik zeggen!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 19:45
Verwijderd
Ik vond r persoonlijk maar weinig aan, maar dat was denk ik omdat ik er nix van zag omdat er nog 300 mensen op het idee waren gekomen het pantheon in te wandelen....
Plus ik ben niet dol op het katholicisme...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 07:59
juppeltje
juppeltje is offline
goh he! dat is leuk maar het pantheon is niet gebouwd voor katholiek gebruik. Het is ene romeins gebouw weetje wel?
ehm ik zou idd even naar de bieb gaan . veel mensen beseffen niet dat je daar de meeste info kan vinden. Zelf heb ik twee megagrote dikke boeken over rome, die ik zelf gekocht heb omdat ik rome en de bouw in rome ontieglijk interessant vind, maar ja ik ga niet meteen zeggen dat je ook een boek moet kopen. Als je niks kan vinden is het een goed alternatief. Mocht je ergens tegenkomen, dat het pantheon is gebouwd volgens een soort stellage waar dan weer beton op werd getort: dat is fout. Het pantheon werd gebouwd door eerst een giga zandheuvel te maken (tenminste volgens mijn leraar en ik heb het idee dat hij er toch wel wat vanaf weet) en daar het hele gebouw omheen te maken. dussss. veel succes (als je tenminste niet nu al in rome zit)
tata!
Reageren

Regels voor berichten