Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / ARTistiek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-01-2002, 12:47
Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik ben vorig jaar naar Rome geweest en nog steeds dipe onder de indruk. Het is daar echt super mooi. Ik heb uiteraard een hele orde foto's genomen en daar zaten deze ook bij:

[img]http://communities.msn.nl/_Secure/0LgD**4wPhlkpiaS2HO2Vz6VevHnTt62kxX5ggptzkJh3t175PMV9lOuMgKkwVQlm6X4YF bt6ki8/imm018.JPG[/img]

[img]http://communities.msn.nl/_Secure/0LgAAAIUPdlhSsHxMmB8EWBOojpFWDrD!PXDw5heClF21qFk85g5Ep9mmLYJU65cr663*q NIao2k/imm020.JPG[/img]

[img]http://communities.msn.nl/_Secure/0LgBlO4kPElmEsxztF24g*QYR55dv6nnjlurMv97YT3XOyFgmLgYpk3gGstbRuaIFJWEG7 AP6Uj8/imm024.JPG[/img]
Geheime tuin
[img]http://communities.msn.nl/_Secure/0LgD**4cPxViThLCGzdK7sRXgvZxwS7SmY0V5SUz9jrFPfXUdI4a0KWlaPI9jVHqvmxPL* y8TMOs/imm031.JPG[/img]

Pompeie met de Vesuvvius op de achtergrond

(ps, hoe vinden jullie de foto's ?)
Oud 10-01-2002, 13:29
woho!
woho! is offline
Damn ik daar ook heen wil

Oud 10-01-2002, 13:34
scala
scala is offline
ik ben vorig jaar ook in rome geweest, met een uitwisseling voor school. Het is inderdaad een hele mooie stad, ze hebben zoveel van die mooie gebouwen, fonteinen(trevi fontein>>wauw)etc.

Ik vond pompeii ook heel bijzonder en et colloseum(weet ff nie hoe je et schrijft)was heel gaaf, je hebt er wel eens over gelezen maar om dat soort dingen daadwerkelijk te zien is veel mooier.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 14:07
Verwijderd
Citaat:
scala schreef:
ik ben vorig jaar ook in rome geweest, met een uitwisseling voor school. Het is inderdaad een hele mooie stad, ze hebben zoveel van die mooie gebouwen, fonteinen(trevi fontein>>wauw)etc.

Ik vond pompeii ook heel bijzonder en et colloseum(weet ff nie hoe je et schrijft)was heel gaaf, je hebt er wel eens over gelezen maar om dat soort dingen daadwerkelijk te zien is veel mooier.

Hee, wat toevallig, ik ben ook met een internationale uitwisseling naar rome, napels en pompeď geweest.
Italië is zeer mooi. Er is enorm veel kunst te zien en alles is de moeite waard.
Pompeď was zeker het hoogte punt. Erg bijzonder om te zien hoe ver die beschaving daar al was...
En rome is ook prachtig. De Sint pieter, het colosseum en het Pantheon... Het pantheon is zeer prachtig. Echt fantastisch dat ze in die tijd al zulke bouwwerken konden neerzetten...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 14:11
scala
scala is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Hee, wat toevallig, ik ben ook met een internationale uitwisseling naar rome, napels en pompeď geweest.
Italië is zeer mooi. Er is enorm veel kunst te zien en alles is de moeite waard.
Pompeď was zeker het hoogte punt. Erg bijzonder om te zien hoe ver die beschaving daar al was...
En rome is ook prachtig. De Sint pieter, het colosseum en het Pantheon... Het pantheon is zeer prachtig. Echt fantastisch dat ze in die tijd al zulke bouwwerken konden neerzetten...
neej duuhhh wat was et pantheon ook al weer? *vergeten*
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 14:11
T.e.s.s
T.e.s.s is offline
Ik ben vorig jaar ook naar Rome geweest met school...was echt mooi ja
Oud 10-01-2002, 14:27
Woodstock
Woodstock is offline
ik ben in de herfstvakantie ook geweest met school, het was van de trein naar Venlo tot en met de trein naar Eindhoven een week later GEWELDIG, volkomen volmaakt en nog nooit zo'n super schitterende vakantie gehad! en ook nog nooit zulke pijnlijke voeten

PS keieieieiei mooie fotoos joh!
Oud 10-01-2002, 20:33
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
woho! schreef:
Damn ik daar ook heen wil

Oud 10-01-2002, 20:57
Verwijderd
Citaat:
scala schreef:

neej duuhhh wat was et pantheon ook al weer? *vergeten*

Het pantheon is dat oude gebouw Het gebouw heeft zo'n koepel met in het midden expres een gat zodat het licht heel mooi in de kerk valt...
(dat was op het plein waar we met cecile om 2 uur hadden afgesproken. Maar waar ze veel te laat kwam omdat ze de tijd vergeten was omdat ze teveel gedronken had... Do u remember?)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2002, 23:03
beuk
beuk is offline
Mooie foto's.. ben ook met school in Rome geweest, vond het een prachtige stad. Al liepen we wel _erg_ veel kerken af :/
Oud 11-01-2002, 16:53
Stoetel
Stoetel is offline
Ik ben eind oktober met het 6de jaar voor 2 weken op reis geweest naar Italië. We hebben ook veel bezichtigd en 'k vond vooral Pompei en het Forum Romanum erg mooi. Ook de rest viel heel goed mee, maar deze waren het 'speciaalst' .
Jah, reisje naar Rome is zeker de moeite waard

Oud 11-01-2002, 19:36
scala
scala is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Het pantheon is dat oude gebouw Het gebouw heeft zo'n koepel met in het midden expres een gat zodat het licht heel mooi in de kerk valt...
(dat was op het plein waar we met cecile om 2 uur hadden afgesproken. Maar waar ze veel te laat kwam omdat ze de tijd vergeten was omdat ze teveel gedronken had... Do u remember?)
zeg dat dan gelijk nou weet ik et weer

Met citaat reageren
Oud 11-01-2002, 20:29
Verwijderd
Koele fotoos!!!
Ben in september naar Rome geweest met school.. was 8 dagen ofzo.. en het was zo ontzettend geweldig!!!! We hebben ontzettend veel gezien en het was allemaal zo mooi!!! De week van mn leven was het gewoon.. Heb zo'n zin om weer een keertje te gaan..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten