Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2004, 18:26
xx-lijntje-xx
xx-lijntje-xx is offline
hellup....

ben afgelopen vrijdag voor het eerst uitgeweest, en heb daar met n jongen gezoend, en echt, ik heb nog nooit zulke mooie ogen gezien! maar in ieder geval, ik vind hem dus nu leuk, en heb ook zijn msnadres gekregen... hij is altijd online, maar hij praat dus gewoon nooit terug... => niet leuk!
ik heb echt k*t ervaringen met players en ben bang dat hij dus ook zo is, maar vriendinnen van me zeggen dat ie dat dus absoluut nie is...

wil graag jullie mening hierover weten...
tnx alvast
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-04-2004, 18:29
Gothic
Gothic is offline
Wij kennen hem niet en kunnen dus niet beoordelen of het wel of niet een player is. Hij is iig niet erg vriendelijk als hij niet terugpraat, maar het kan ook dat zijn msn aanstaat terwijl hij er niet is.

Hoe dan ook, wij kunnen je niet helpen, je zult het hem moeten vragen of hij je leuk vindt of niet...
Oud 12-04-2004, 18:49
guitarplayer17
guitarplayer17 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 12-04-2004 @ 19:29 :
Wij kennen hem niet en kunnen dus niet beoordelen of het wel of niet een player is. Hij is iig niet erg vriendelijk als hij niet terugpraat, maar het kan ook dat zijn msn aanstaat terwijl hij er niet is.

Hoe dan ook, wij kunnen je niet helpen, je zult het hem moeten vragen of hij je leuk vindt of niet...
lijkt me stug dat net op het moment dat zij iets zegt, hij er telkens niet is....
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 18:50
ZerO
ZerO is offline
Ja wees direct tegen hem.
En ja het is wel verdacht als jij telkens tegen hem op msn begint en hij nooit antwoord geeft.
Oud 12-04-2004, 18:52
ster
ster is offline
gewoon één keer zeggen wat je denkt, dat je het raar vindt datr ie niks terug zegt en dat je het leuk vind om hem te spreken. En als je dan niks terug krijgt het laten zitten...
Oud 12-04-2004, 18:57
xx-lijntje-xx
xx-lijntje-xx is offline
how can I ever forget those eyes... zegt:
ben je er?

weet je? je bent er (weer) niet.... mjah... kweenie.... geloof dak je leuk vind... ow hellup.... nu weet je ut duz.... mjah... jammer dan...

waarom praat je eigenlijk nooit?

how can I ever forget those eyes... zegt: k ken je eigenlijk niej eens, en wil je beter leren kennen, maar daar heb ik de kans niej voor... want je praat nooit terug...

heb ik net tegen m gezegd.... ben benieuwd... bedankt in ieder geval, laat het jullie wel weten
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:05
farrar-misty
farrar-misty is offline
Citaat:
xx-lijntje-xx schreef op 12-04-2004 @ 19:57 :
ben je er?

weet je? je bent er (weer) niet.... mjah... kweenie.... geloof dak je leuk vind... ow hellup.... nu weet je ut duz.... mjah... jammer dan...

waarom praat je eigenlijk nooit?

how can I ever forget those eyes... zegt: k ken je eigenlijk niej eens, en wil je beter leren kennen, maar daar heb ik de kans niej voor... want je praat nooit terug...

heb ik net tegen m gezegd.... ben benieuwd... bedankt in ieder geval, laat het jullie wel weten
is lief dat je je zo kwetsbaar opstelt maar please wees een beetje voorzichtig.....
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:12
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
xx-lijntje-xx schreef op 12-04-2004 @ 19:26 :
hellup....

ben afgelopen vrijdag voor het eerst uitgeweest, en heb daar met n jongen gezoend,
wooow.....resspect eerste keer uitgaan en meteen een jongen op je bek pakken....goed bezig meid.....dat laat zien dat jij niet de lelijkste bent....moet je blij mee zijn

Citaat:
en echt, ik heb nog nooit zulke mooie ogen gezien!
Ben je echt alleen om de ogen verliefd ?? W8 eens, hoe oud ben je ??? Oww 16 nou dan mag het nog net, maar iwl je dat niet doen als je ouder bent....jongens mijn het niet waard
Citaat:
maar in ieder geval, ik vind hem dus nu leuk, en heb ook zijn msnadres gekregen... hij is altijd online, maar hij praat dus gewoon nooit terug... => niet leuk!]

inderdaad niet leuk.....maar het zou veel slechter zijn als hij af en toe online was en nooit tegen je sprak. Als hij echt de hele tijd online is dan staat zijn pc ook gewoon aan als tie aant voetballen of aant eten is. Als hij dan naar zijn kamer terugkomt ben je al huilend offline weggegaan en kan hij niks tegen je zeggen. Stuur naar hem een e-mail. Als hij dan niks antwoordt heb jij een probleem
Citaat:
ik heb echt k*t ervaringen met players en ben bang dat hij dus ook zo is, maar vriendinnen van me zeggen dat ie dat dus absoluut nie is...

tnx alvast
mijn mening :
- ten eerste - nooit naar je vriendinnen luisteren. misschien zeggen ze omdat ze hem zelf willen hebben. misschien zeggen ze dat omdat ze van de broer van de vader van de neef van hun klasgenoot gehoord hebben. laat je niks wijsmaken, ga alleen op je gevoel af maar baseer het wel op feiten en niet alleen op dingen die je denkt.
- ten tweede - kom aan zijn mobiel nummer. msn-relatie is uit, sms-relaties zijn nu hartstikke in. Praat met hem, maar als je denkt dat hij player mocht wezen zeg niet meteen tegen hem dat jij van hem houdt en vette relatie met hem aan wilt gaan. Dat kan jongens heel hard afschrikken. Gewoon lief wezen. Een keertje mee naar de bios vragen, of iets anders als je slim genoeg bent wat te verzinnen.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:14
Poesket
Poesket is offline
Heeft ie al iets gezegd?
Oud 12-04-2004, 19:14
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
farrar-misty schreef op 12-04-2004 @ 20:05 :
is lief dat je je zo kwetsbaar opstelt maar please wees een beetje voorzichtig.....
idd...hier is het.....letterlijk staat daar gewoon : jongen, ik vind je zoooo leuk, ik wil je heeeeeel graag

doe eens rustig aan...jongens kunnen heeeeel erg schrikken als meiden veel intiatief nemen. Wel een beetje, maar nooit te veel. Ik heb ooit gelezen dat dan hun jachtinstinkt ( ) onderdrukt wordt. Whatever, vast wel.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:25
guitarplayer17
Citaat:
born2dance schreef op 12-04-2004 @ 20:12 :
mijn mening :
- ten eerste - nooit naar je vriendinnen luisteren. misschien zeggen ze omdat ze hem zelf willen hebben. misschien zeggen ze dat omdat ze van de broer van de vader van de neef van hun klasgenoot gehoord hebben. laat je niks wijsmaken, ga alleen op je gevoel af maar baseer het wel op feiten en niet alleen op dingen die je denkt.
- ten tweede - kom aan zijn mobiel nummer. msn-relatie is uit, sms-relaties zijn nu hartstikke in. Praat met hem, maar als je denkt dat hij player mocht wezen zeg niet meteen tegen hem dat jij van hem houdt en vette relatie met hem aan wilt gaan. Dat kan jongens heel hard afschrikken. Gewoon lief wezen. Een keertje mee naar de bios vragen, of iets anders als je slim genoeg bent wat te verzinnen.
als haar vriendinnen hem wilden hebben, zouden ze toch juist zeggen dat hij een player is? dus in de zin van zeggen dat hij het niet waard is en daarna lekker zelf pakken. Maar volgens mij zeiden ze juist dat hij geen player was...toch?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:29
born2dance
born2dance is offline
Citaat:
guitarplayer17 schreef op 12-04-2004 @ 20:25 :
als haar vriendinnen hem wilden hebben, zouden ze toch juist zeggen dat hij een player is? dus in de zin van zeggen dat hij het niet waard is en daarna lekker zelf pakken. Maar volgens mij zeiden ze juist dat hij geen player was...toch?
jij hebt gelijk...ik heb niet genoeg doorgedacht
maar jij kan nog 10 redenen verzinnen waarom zij dat zouden zeggen terwijl hij dat niet is

hij bent zelf ook een player ... guitar-player, maar wel een player dus
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:36
guitarplayer17
nee, kan ik niet...

@xx-lijntje-xx Ik begin nu wel niewsgierig te worden naar de rest van het gesprek
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 19:39
Verwijderd
Als ie niets terugzegt kun je et vergeten denk ik... dat doe ik ook altijd als ik mensen niet interessant vind.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2004, 20:50
Freestyler*
Freestyler* is offline
als hij echt nooit reageert is het wel erg lullig
maar er kan natuurlijk iets anders aan de hand zijn
Zo durf ik zelf niet te reageren als een (leuke) jongen tegen me praat en ga ik dan snel offline
Maar hij kan ook inderdaad afwezig zijn.. wat niet betekent dat hij jou niet eens gewoon kan mailen ofzo..
En ik dacht in het verleden ook weleens: "nou, hij reageert amper.. hij vindt me zeker vervelend".. maar dat bleek achteraf tcoh niet helemaal het geval te zijn
Oud 12-04-2004, 23:30
Pixxa
Pixxa is offline
Hm ga je je nu druk maken omdat tie altijd online is maar neit achter zn pc zit ... sjeez ... mn pc staat ook 24/7 aan en ben ook altijd wel (afwezig) op msn ... Je zou hem beter een mail kunnen sturen denk ik .. enne als tie je niet zou wille spreken zou die je denk ik niet toegevoegd hebben of inmiddels geblokkeerd he =)

btw ik persoonlijk als jongen hoe niet zo van
Code:
weet je? je bent er (weer) niet.... mjah... kweenie.... 
geloof dak je leuk vind... ow hellup.... nu weet je ut duz.... mjah... jammer dan...
Tis dan wel over msn maar et komt zo ... 'not right' over .. "ik vind je leuk" "wil et niet zeggen" Ups nu heb ik het toch gezegd" Help, wat ben ik dom" "nou vind het niet erg hoor dat ik het 'per ongeluk' gezegd heb" ... bdoel .. jeej!
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 10:36
DvoorA
DvoorA is offline
Citaat:
hellup....

ben afgelopen vrijdag voor het eerst uitgeweest, en heb daar met n jongen gezoend, en echt, ik heb nog nooit zulke mooie ogen gezien! maar in ieder geval, ik vind hem dus nu leuk, en heb ook zijn msnadres gekregen... hij is altijd online, maar hij praat dus gewoon nooit terug... => niet leuk!

tnx alvast
Het lijkt me toch wel heel erg duidelijk dat hij je niet moet. Want als een jongen verliefd is, komt inderdaad dat jachtinstinct in hem op en zou hij in elk geval terugpraten op msn (lijkt me ook stug dat hij er telkens niet is). Immers, iemand die je leuk vindt wil je beter leren kennen.

Misschien is het niet zo slim van je, om meteen met iemand te zoenen. Misschien vind hij je nu wel "makkelijk" (zo denkt het mannelijk brein nog weleens), en dat zou hij nog eens extra kunnen denken omdat je je zo kwetsbaar opstelt op msn. Je ligt aan zijn voeten en dat maakt je er niet spannender op.

Ik heb je cu2 net gezien, je bent een leuke meid om te zien, laat die jongen maar achter jou aan lopen in plaats van andersom!
Oud 13-04-2004, 15:01
Gaea
Gaea is offline
Citaat:
DNMB schreef op 13-04-2004 @ 11:36 :
Het lijkt me toch wel heel erg duidelijk dat hij je niet moet. Want als een jongen verliefd is, komt inderdaad dat jachtinstinct in hem op en zou hij in elk geval terugpraten op msn (lijkt me ook stug dat hij er telkens niet is). Immers, iemand die je leuk vindt wil je beter leren kennen.

Misschien is het niet zo slim van je, om meteen met iemand te zoenen. Misschien vind hij je nu wel "makkelijk" (zo denkt het mannelijk brein nog weleens), en dat zou hij nog eens extra kunnen denken omdat je je zo kwetsbaar opstelt op msn. Je ligt aan zijn voeten en dat maakt je er niet spannender op.

Ik heb je cu2 net gezien, je bent een leuke meid om te zien, laat die jongen maar achter jou aan lopen in plaats van andersom!
Mee eens
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 15:47
Sietse Fliegen
Sietse Fliegen is offline
Citaat:
ImeZ schreef op 12-04-2004 @ 21:50 :
als hij echt nooit reageert is het wel erg lullig
maar er kan natuurlijk iets anders aan de hand zijn
Zo durf ik zelf niet te reageren als een (leuke) jongen tegen me praat en ga ik dan snel offline
Maar hij kan ook inderdaad afwezig zijn.. wat niet betekent dat hij jou niet eens gewoon kan mailen ofzo..
En ik dacht in het verleden ook weleens: "nou, hij reageert amper.. hij vindt me zeker vervelend".. maar dat bleek achteraf tcoh niet helemaal het geval te zijn
Hehe wat een aparte reactie

Maar uhm.. ik zou maar gewoon je best doen om niet meer zoveel aan 'm te denken. Als jullie 'ment to be' zijn onderneemt hij vast nog wel actie (jongens zijn wat dat betreft erg traag), of je komt hem nog eens tegen en pats-boem de vonk slaat (weer) over. Niet te graag willen. Mijn advies: wees een beetje 'hard to get'.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 16:54
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Sietse Fliegen schreef op 13-04-2004 @ 16:47 :
Hehe wat een aparte reactie
hmm.. zou je me willen uitleggen waarom?
Oud 13-04-2004, 16:57
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik ken ook een paar van die mensen die altijd msn aan hebben staan ook al zijn ze er niet..
maar volgens mij springt ie als je zoveel minuten niks getypt hebt altijd op afwezig (dit kun je wel zelf instellen en weet niet hoeveel minuten dat bij hem is natuurlijk)
maar als jij dan wat zegt lijkt het met niet zoveel moeite voor hem om ff een mailtje trug te sturen of wel?
wel toevallig idd dat ie elke keer niks zegt
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 17:05
xx-lijntje-xx
xx-lijntje-xx is offline
iedereen hartstikke bedankt voor zijn reactie.... ik denk dat k m maar moet vergeten, hij weet hoe IK dr over denk, duz als ie me leuk vind, moet het maar van zijn kant komen, tog?

mjah, bedankt iedereen
Met citaat reageren
Oud 13-04-2004, 17:23
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
xx-lijntje-xx schreef op 13-04-2004 @ 18:05 :
iedereen hartstikke bedankt voor zijn reactie.... ik denk dat k m maar moet vergeten, hij weet hoe IK dr over denk, duz als ie me leuk vind, moet het maar van zijn kant komen, tog?

mjah, bedankt iedereen
Oud 13-04-2004, 17:24
Zeldom
Zeldom is offline
Hm vind niet dat je het erg slim aanpakt. Trouwens als je op een avondje met iemand zoent die je verder niet kent kan je verwachtten dat het hem gewoon om de lol van het zoenen te doen is.
En het komt in mijn ogen wanhopig over in je msn naam te zetten "How can I ever forget those eyes..."
Beetje benauwend voor hem, misschien heeft hij wel geen zin in meer en denkt hij dat het daarom beter is niks te zeggen. Niet dat ik dat DE tactiek vind.
Oud 13-04-2004, 17:44
Sietse Fliegen
Citaat:
ImeZ schreef op 13-04-2004 @ 17:54 :
hmm.. zou je me willen uitleggen waarom?
als er een leuke jongen online komt ga je er toch juist mee praten , als je niks weet te vertellen vertel je gewoon een mop ofzo (voordat ik " " reacties krijg, dat was een grapje (tenzij je een hele goeie mop weet) )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2004, 19:12
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
Sietse Fliegen schreef op 13-04-2004 @ 18:44 :
als er een leuke jongen online komt ga je er toch juist mee praten , als je niks weet te vertellen vertel je gewoon een mop ofzo (voordat ik " " reacties krijg, dat was een grapje (tenzij je een hele goeie mop weet) )
Het ligt ook een beetje aan die persoon..
maar het is meer niet kunnen dan niet willen, denk ik
ik word gewoon te zenuwachtig
Oud 13-04-2004, 19:57
Sietse Fliegen
Citaat:
ImeZ schreef op 13-04-2004 @ 20:12 :
Het ligt ook een beetje aan die persoon..
maar het is meer niet kunnen dan niet willen, denk ik
ik word gewoon te zenuwachtig
met zweethandjes typt 't ook niet zo lekker
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 15:30
xx-lijntje-xx
xx-lijntje-xx is offline
whaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik praat met m!!!!!! hij iz echt lief..... en vraag nu waarom hij nooit terugpraatte....
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 15:33
xx-lijntje-xx
xx-lijntje-xx is offline
zijn computer is dus verrot, en als ie bij hem thuis op afwezig staat, zien anderen hem dus als online....

nix aan de hand duz...

b.o.b. (breng ons bier) on tour zegt:
dan ben ook ik ff bezig
//| karlijntjuh |\\ those eyes... OW MY GOD!!!! zegt:
owjah.... en dan ben ik niet belangrijk genoeg?? nee sorry... grapje....
b.o.b. (breng ons bier) on tour zegt:
tuurlijk ben je wel belangrijk!!!!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 15:34
xx-lijntje-xx
xx-lijntje-xx is offline
maar ut moet nogsteeds van zijn kant afkomen....
tog?? merk ut wel....
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 16:11
Gaea
Gaea is offline
Leuk voor je. Maar doe nog maar even rustig aan.
Hoe ging het gesprek verder?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 16:33
xx-lijntje-xx
xx-lijntje-xx is offline
gewoon gezellig zitten praten... verder nix boeiends.... nam ut wel voor me op bij mn stalker... hij ging helemaal los.... maar k kijk wel hoe ut gaat, mochten we iets krijgen = leuk, zo niet, nou, jammer dan...

nu issut gewoon gezellig, ook als vrienden..... misschien blijft het wel zow... gewoon.... vrienden...

ook leuk, tog?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 16:54
Gaea
Gaea is offline
Leuk voor je hoor! Trouwens, heb je een stalker??? (of heb je dat al eerder verteld en heb ik dat gemist )
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 13:58
xx-lijntje-xx
xx-lijntje-xx is offline
nee had nog niet verteld... was op msn, een of andere vieze pedo... tenminste, daar leek ut op... en bob heeft m es ff goed de waarheid verteld... dat die pedo van zijn lieve kleine meisje af moest blijven... *zucht* wat een schat issut ook....
kweet alleen nie meer zow goed of ik m nou echt wel zow leuk vind als dat ik dacht....
mjah....hij iz in ieder geval heel lief
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten