Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
inderdaad niet leuk.....maar het zou veel slechter zijn als hij af en toe online was en nooit tegen je sprak. Als hij echt de hele tijd online is dan staat zijn pc ook gewoon aan als tie aant voetballen of aant eten is. Als hij dan naar zijn kamer terugkomt ben je al huilend offline weggegaan en kan hij niks tegen je zeggen. Stuur naar hem een e-mail. Als hij dan niks antwoordt heb jij een probleem Citaat:
- ten eerste - nooit naar je vriendinnen luisteren. misschien zeggen ze omdat ze hem zelf willen hebben. misschien zeggen ze dat omdat ze van de broer van de vader van de neef van hun klasgenoot gehoord hebben. laat je niks wijsmaken, ga alleen op je gevoel af maar baseer het wel op feiten en niet alleen op dingen die je denkt. - ten tweede - kom aan zijn mobiel nummer. msn-relatie is uit, sms-relaties zijn nu hartstikke in. Praat met hem, maar als je denkt dat hij player mocht wezen zeg niet meteen tegen hem dat jij van hem houdt en vette relatie met hem aan wilt gaan. Dat kan jongens heel hard afschrikken. Gewoon lief wezen. Een keertje mee naar de bios vragen, of iets anders als je slim genoeg bent wat te verzinnen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
doe eens rustig aan...jongens kunnen heeeeel erg schrikken als meiden veel intiatief nemen. Wel een beetje, maar nooit te veel. Ik heb ooit gelezen dat dan hun jachtinstinkt ( ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() maar jij kan nog 10 redenen verzinnen waarom zij dat zouden zeggen terwijl hij dat niet is hij bent zelf ook een player ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Misschien is het niet zo slim van je, om meteen met iemand te zoenen. Misschien vind hij je nu wel "makkelijk" (zo denkt het mannelijk brein nog weleens), en dat zou hij nog eens extra kunnen denken omdat je je zo kwetsbaar opstelt op msn. Je ligt aan zijn voeten en dat maakt je er niet spannender op. Ik heb je cu2 net gezien, je bent een leuke meid om te zien, laat die jongen maar achter jou aan lopen in plaats van andersom!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar uhm.. ik zou maar gewoon je best doen om niet meer zoveel aan 'm te denken. Als jullie 'ment to be' zijn onderneemt hij vast nog wel actie (jongens zijn wat dat betreft erg traag), of je komt hem nog eens tegen en pats-boem de vonk slaat (weer) over. Niet te graag willen. Mijn advies: wees een beetje 'hard to get'. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar het is meer niet kunnen dan niet willen, denk ik ik word gewoon te zenuwachtig ![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |