Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2002, 19:15
Kirk22
Kirk22 is offline
Wat maakt jou jaloers? Is dat al als hij/zij met een ander naar de film gaat, of pas als (eh...denk denk) je vriend(in) met iemand 2 weken op vakantie gaat, naar Salou.
Oud 05-05-2002, 19:32
Zarya
Zarya is offline
Ligt er heeeel erg aan met wíe en in welke omstandigheden.
Gaat ie met een ander meisje wat 10 jaar jonger/ouder is, gaat ie alleen met er of met nog anderen.Dus ligt helemaal aan de situatie.Maar ik word écht jaloers als me vriend me verteld dat ie verlieft is op een ander. Ik zou blij zijn dat hij het me verteld, maar ik zou heeeeeeel erg jaloers zijn.
Oud 05-05-2002, 20:25
highlight
highlight is offline
ligt eraan met wie hij naar de bios zou gaan, sommige mensen kan ik het niet van hebben als hij daarmee zou gaan. Als hij met iemand anders op vakantie zou gaan, zou ik dat geen probleem vinden, als ze maar apart in een tentje slapen (als de persoon die mee zou gaan tenminste van het vrouwelijk geslacht zou zijn, zo niet dan zou het me niet veel boeien).
Oud 05-05-2002, 20:46
Verwijderd
jah, vink heel moeilijk.. Ik ben namelijk best wel jaloers.. Dr zijn een paar meisjes die gwoon vriendinnen van em zijn waarmee ik het echt niet erg zou vinden als ie met hen naar de bios zou gaan, maar zou ie met zn ex gaan of met een meisje dak niet ken (dat vink altijd moeilijker) dan zou ik dr wel moeite mee hebben..

Wanneer ie echt alleen met een meisje op vakantie zou gaan voor 2 weken zou ik wel jaloers zijn, heel erg jaloers, en kzou dr onzeker van worden enzow.. dan maakt het niet meer zoveel uit welk meisje nu. maar is het bijv. naar een festival waar alleen hij en dat meisje heengaan voor 1 weekend dan geld hetzelfde als bij de bioscoop..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 22:21
Kirk22
Kirk22 is offline
met iemand vh andere geslacht, bedoel ik. (anders is er weinig om jaloers te worden)
Maar ook niet alleen naar de film, maar *weet-ik-veel* uit eten ofzow. Ik denk dat ik het ni erg zou vinden als ze, met iemand zowiets ging doen. Ik vraag me af wanneer je nou jaloers word. Ik zout het niet weten.
Oud 05-05-2002, 22:35
]{ing
]{ing is offline
ligt eraan wat hun relatie verder is, ik ben best snel jaloers, jammer genoeg. jaloers zijn is echt heel vervelend
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 22:38
maksietje
maksietje is offline
Ik word jaloers zodra ik het idee heb dat zij die andere jongen belangrijker vind dan mij. Dat ik de aandacht niet snel kan meer krijgen... Maar dan heb ik ook wel het idee dat het terecht is...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2002, 10:44
nl2suzy
nl2suzy is offline
Tsja ik denk dat iedereen wel in meer of mindere maten last heeft van jaloezie, maar dan ligt het er nog aan hoe je er mee omgaat niet waar? Ik zou het ook niet heel geweldig vinden als ie met een meisje wat ik niet ken weet ik veel waar naar toe zou gaan, maar ik zou hem wel laten gaan want dat is gewoon het vertrowuen wat je elkaar moet geven...
Reageren

Regels voor berichten