Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Mag ik vragen wat jullie op een subforum van Kunst & Cultuur doen, als jullie de cultuur niet eens respecteren? |
![]() |
|
Cultuur is meer dan spelling, Renard...
Verder verwijs ik jullie allen graag naar deze songtext, die mijns inziens op een leukere manier iets met '1000 woorden' doet. On-topic: Ik zou van het laatste woord "bedoel" maken.
||
Citaat:
||
Dat is toch echt iets anders dan datgene wat je hier beweert:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-04-2004 om 15:42. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wij hier in Belgie, of nee, specifieker: wij hier in Lokeren, zeggen 'Het had leuk geweest'. Dit is inderdaad een vorm van dialect, mijn excuses hiervoor. Maar is dialect geen grote vorm van cultuur? Ik beheers ze bij deze perfect, die cultuur van je.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Als iemand verder wat te zeggen heeft tegen een ander, pm hem dan maar. Over het gedicht: Er zit nogal weinig variatie in. 1000 woorden om te ... wat ik ... Als je wat variatie in de verwoording zou het al een stuk interessanter om te lezen zijn. Ik zou het ook mooier vinden als je van '1000' 'duizend' zou maken, dat ziet er mooier uit vind ik.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat een saaie bedoening #262 Verwijderd | 500 | 01-07-2008 00:16 | |
Liefde & Relatie |
een kus zegt meer dan 1000 woorden... Safraan | 25 | 21-06-2007 15:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Komt 'r een nieuwe verhalenwedstrijd? Verwijderd | 185 | 06-08-2004 17:18 | |
Algemene schoolzaken |
Welke leraar wil je goed een pak rammel geven en waarom? Verwijderd | 29 | 24-05-2004 09:49 |