Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2004, 11:50
Verwijderd
Ik ben de afgelopen dagen telkens misselijk. Als ik rustig zit heb ik nergens last van.

Nu vroeg ik me af; ik heb nog reis-tabletjes liggen, als ik die slik, kan het dan helpen?
(Ik slik ze namelijk liever niet 'zomaar' alleen wanneer het ook nut heeft...)

(Oh, en zwanger ben ik niet.)
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 11:57
Verwijderd
reistabletjes zetten volgens mij alleen je evenwichtsgevoel op een lager pitje, waardoor je minder last hebt van evenwichtsveranderingen omdat je lichaam ze minder gauw opneemt, geloof ik. Maar ik weet het niet zeker

Misschien komt je misselijkheid wel door een evenwichts-iets, maar op zich lijkt die kans me niet zo groot .
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 12:35
Mira Dos Santos
Mira Dos Santos is offline
Bij mij helpen ze wel een beetje. Ik ben ook vaak misselijk, en voornamelijk als ik iets doe. Volgens de huisarts is dat inspanningsmisselijkheid, en kan je er niet zoveel aan doen. Soms helpt het bij om iets te eten,maar soms wordt het daar ook erger van. Maarja, bij mij werkt mn maag nog niet optimaal (schaam ).
Oud 22-04-2004, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Mira Dos Santos schreef op 22-04-2004 @ 13:35 :
Bij mij helpen ze wel een beetje. Ik ben ook vaak misselijk, en voornamelijk als ik iets doe. Volgens de huisarts is dat inspanningsmisselijkheid, en kan je er niet zoveel aan doen. Soms helpt het bij om iets te eten,maar soms wordt het daar ook erger van. Maarja, bij mij werkt mn maag nog niet optimaal (schaam ).
Ik heb net goed warm gegeten, en merk wel dat het minder is geworden, maar het is er nog steeds wel.

Overigens ben ik niet alleen misselijk, maar ook duizelig, vooral als ik dingen doe. (Gek genoeg heb ik er vooral veel last van tijdens het afwassen, dan moet ik echt af en toe gaan zitten.)

Voor mijn gevoel eet ik overigens altijd wel genoeg, en krijg ik ook genoeg vitamines binnen. Hmm, ja... ik moet vanavond een stuk in een klein wiebelig auto'tje rijden, dus ik pak straks sowieso een reistabletje...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 14:40
Mira Dos Santos
Mira Dos Santos is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 22-04-2004 @ 14:59 :
Ik heb net goed warm gegeten, en merk wel dat het minder is geworden, maar het is er nog steeds wel.

Overigens ben ik niet alleen misselijk, maar ook duizelig, vooral als ik dingen doe. (Gek genoeg heb ik er vooral veel last van tijdens het afwassen, dan moet ik echt af en toe gaan zitten.)

Voor mijn gevoel eet ik overigens altijd wel genoeg, en krijg ik ook genoeg vitamines binnen. Hmm, ja... ik moet vanavond een stuk in een klein wiebelig auto'tje rijden, dus ik pak straks sowieso een reistabletje...
Ik ben er ook vaak duizelig bij... Heb je geen bloedarmoede of ben je erg moe? Van erge vermoeidheid kan je ook misselijk worden..
Oud 22-04-2004, 15:34
Verwijderd
Ik heb me pas geleden nog laten testen op bloedarmoede, maar alles was goed. Wel bleek dat ik Pfeiffer heb gehad, maar volgens de dokter zou ik dat niet meer lang moeten merken... Mja, ik heb al een reistabletje gehad, ik eet nu zo nog een paar krackers, dan zal het wel beter gaan
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten