Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-04-2004, 19:34
Verwijderd
vraagje voor de mensen die een depressie hebben en/of antidepres gebruiken , ik vroeg me af of jullie moeite met seks hebben of alleen al met het idee om het te hebben?

Hebben jullie moeite om jullie gedachten erbij te houden of dwalen jullie af naar andere onderwerpen tijdens de sex.

voor degene die antidepres gebruiken: en als jullie het hebben kan je dan ook een orgasme krijgen of is het lastiger sinds de antidepres?

hoop dat de vragen een beetje duidelijk zijn weet ze niet anders te formuleren
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-04-2004, 19:36
Nona
Nona is offline
Hm, ik vraag me af of ik dit niet naar seksualiteit ga gooien... Nu ja, maar even aankijken.

Ik weet van mezelf dat toen ik niet zo lekker in mijn vel zat, ik een beetje lusteloos was. Dat had ook betrekking op seks, daar was ik ook niet zo voor in. Plus die onzekerheid dan natuurlijk nog, dat speelde ook mee.
Antidepressiva heb ik nooit geslikt, dus daarvoor moet je niet bij mij wezen.
Oud 20-04-2004, 20:38
Masquerade
Masquerade is offline
Mijn libido is zwaar verminderd door de antidepressiva. En doordat ik erg ga zweten door de AD voel ik me veel minder fris, en staat het idee om seks te hebben me erg tegen.
Qua orgasmes valt het wel mee. Volgens mij scheelt het niet veel. Het duurt wel wat langer, dat wel.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 02:48
MrOizo
MrOizo is offline
Tijdens depressies nooit last gehad van verminderde sexueliteit,.
Wel door anti depressieva verminderde totaal gevoel, zowel lichaamlijk als geestelijk, ook met sex dus. En duurt langer voor je klaar komt.
Oud 21-04-2004, 09:22
coopergirl
coopergirl is offline
.....Ikzelf bemerk een duidelijk libidoverlies sinds ik anti-depressiva gebruik!! De behoefte tot seks is min of meer geheel verdwenen. Tevens moet 'n dude momenteel tamelijk veel geduld hebben alvorens ik 'n orgasme bereik. (Mocht ik het überhaupt bereiken, want halverwege heb ik 'r soms totaal geen zin meer in)

Laatst gewijzigd op 21-04-2004 om 09:25.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 13:04
Eend
Eend is offline
Dit doet me denken aan één of ander vaag persoon genaamd Kees. Maargoed, ff ontopic.

Ik heb er geen moeite mee hoor, ik denk eerder mijn vriend
Maar nee, vermindering? Geen last van. Wel moet ik er af en toe echt niet aan denken, maar dat is denk ik meer als ik met een volle maag zit, of als ik erg misselijk ben of zo. Maar verder? Nop.
Oud 21-04-2004, 17:36
Verwijderd
voor ik aan de anti depressivum zat, had ik dr wel moeite mee, maar t ging opzich wel...
toen ik aan de anti depressivum zat, wassut wa moeilijker... ik had ook minder zin enzow...
en naja nou zit ik alweer een hele tijd zonder anti depressivum en ik heb dr veel meer moeite als eerst... en naja ik weet nie echt hoe t komt... offut door depressie komt ofzow... en ik heb dr gwoon bijna geen zin meer in...
ik ben een paar jaar geleden wel aangerand... maar bij de exvriend die ik een tijd daarna kreeg, had ik er nie zo erg moeite mee...
en bij me ex, waar t nog nie zo lang mee uit is, wassut veel moeilijker enzow... en ik weet iig wel da t aan mij lag en nie aan me ex(en)
Met citaat reageren
Oud 21-04-2004, 17:53
leucomelas
leucomelas is offline
alleen zin erin krijgen al... lastig joh.. en als ik dan bezig ben.. moet ik wel steeds gestimuleerd worden wil ik niet wegvallen...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten