Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2004, 14:14
reddragon
reddragon is offline
zoals jullie weten is de provider BEN overgegaan op t-mobile....
ik heb daar een abonoment maar inplaats dat er bij me operator logo T - Mobile is komen te staan staat er nog steeds BEN
iemand anders met het zelfde abonoment en ook BEN simkaart is wel overgegaan naar T - Mobile dit vind ik nog niet eens zo erg maar ik heb minder bereik als een iemand waar wel T - Mobile staat... als we in de zelfde ruimte staan heb ik 1 of 2 streepjes minder bereik in me eigen huis heb ik totaal geen bereik terwijl je met gewone T - mobile wel bereik hebt mijn vraag: kan ik hier iets aan doen of moet ik terug naar de winkel gaan?

ik heb een nokia 3410...
Oud 14-04-2004, 09:15
jinx
jinx is offline
Heeft die persoon niet toevallig een andere telefoon?
Oud 14-04-2004, 13:07
grensgeval
grensgeval is offline
dat moet liggen aan de gsm, niet aan de simkaart...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2004, 15:27
reddragon
reddragon is offline
die andere persoon heeft een 3310 ik zou verwachten dat een 3410 beter is.......
Oud 14-04-2004, 22:05
grensgeval
grensgeval is offline
jah, maar stel dat 1 van de nokia's een keer is gevallen, kan het bereik al een stuk minder zijn, eigenlijk zou je om te kijken of het aan de sim ligt, ze moeten vergelijken in dezelfde telefoon
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 17:25
Orion16
Orion16 is offline
Omdat het beide oude rottelefoons zijn, gewoon een firmwareupdate, klaar. Volgens mij heeft Vodafone zelfs de optie om "vodafone" in het display te laten zien ipv. Livertel maar ik weet niet of dat zo makkelijk werkt.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 17:30
Verwijderd
gewoon ff netwerk zoeken.. zelf instellen dus..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 18:30
grensgeval
grensgeval is offline
wauw, gwoon 'ff' een firmwareupdate doen op een nokia 3310/3410

hint: het beste koop je gelijk een nieuwe telefoon.

@pigly puffer: hoezo netwerk zoeken? dat doet hij automatisch, want soms heeft ts wel bereik
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 18:32
Verwijderd
Citaat:
grensgeval schreef op 15-04-2004 @ 19:30 :
@pigly puffer: hoezo netwerk zoeken? dat doet hij automatisch, want soms heeft ts wel bereik
als ik handmatig netwerk zoeken doe met mijn mobieltje, zie ik alle netwerken van nederland.. kies daar gewoon t-mobile en dan zal het op je mobieltje wel veranderen gok ik..
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 18:35
grensgeval
grensgeval is offline
nee, je sim heeft een soort netwerklijst,

een netwerk heeft ahw een soort nummertje, dat nummertje komt overeen met een naam in die lijst, dus dat zal op hetzelfde netwerk, dezelfde naam blijven.

wel is het mogelijk via een sms een soort simkaart aanpassing te doen (k geloof dat alleen je provider dat kan) dat was namelijk ook zo toen O2 weereens telfort werdt. dan wordt die lijst namelijk aangepast...
Met citaat reageren
Oud 15-04-2004, 21:41
Verwijderd
Citaat:
grensgeval schreef op 15-04-2004 @ 19:35 :
nee, je sim heeft een soort netwerklijst,

een netwerk heeft ahw een soort nummertje, dat nummertje komt overeen met een naam in die lijst, dus dat zal op hetzelfde netwerk, dezelfde naam blijven.

wel is het mogelijk via een sms een soort simkaart aanpassing te doen (k geloof dat alleen je provider dat kan) dat was namelijk ook zo toen O2 weereens telfort werdt. dan wordt die lijst namelijk aangepast...
als t een netwerklijst heeft.. hoe kan t dan oppeens naar ene ander netwerk floepen in t buitenland.. :>
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 20:24
grensgeval
grensgeval is offline
de telefoon zoekt in het buitenland naar het "beste" netwerk (bij sommige gsm's kun je ook je voorkeur kiezen hoor ) dus kan hij zomaar 'overfloepen' ja
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 14:37
kevertje84
kevertje84 is offline
)
Citaat:
reddragon schreef op 13-04-2004 @ 15:14 :
zoals jullie weten is de provider BEN overgegaan op t-mobile....
ik heb daar een abonoment maar inplaats dat er bij me operator logo T - Mobile is komen te staan staat er nog steeds BEN
iemand anders met het zelfde abonoment en ook BEN simkaart is wel overgegaan naar T - Mobile dit vind ik nog niet eens zo erg maar ik heb minder bereik als een iemand waar wel T - Mobile staat... als we in de zelfde ruimte staan heb ik 1 of 2 streepjes minder bereik in me eigen huis heb ik totaal geen bereik terwijl je met gewone T - mobile wel bereik hebt mijn vraag: kan ik hier iets aan doen of moet ik terug naar de winkel gaan?

ik heb een nokia 3410...
Bij mn vriend staat er ook nog steeds BEN in beeld. Hij heeft ook een Nokia (kwenie welke, een dure iig ) maar kwenie of het aan het toestel ligt. Hij heeft niet minder bereik oid.
Oud 18-04-2004, 18:43
Miracle
Miracle is offline
Toen Libertel overging naar Vodafone stond bij mij ook nog steeds Libertel in beeld. In de winkel vertelden ze me dat m'n mobiel gewoon die naam had opgeslagen. Ik weet niet of je daar iets aan kunt doen.

In ieder geval heeft het niets met je bereik te maken, die oorzaak zul je ergens anders moeten zoeken.
Oud 19-04-2004, 16:15
reddragon
reddragon is offline
Citaat:
dreen schreef op 18-04-2004 @ 19:43 :
Toen Libertel overging naar Vodafone stond bij mij ook nog steeds Libertel in beeld. In de winkel vertelden ze me dat m'n mobiel gewoon die naam had opgeslagen. Ik weet niet of je daar iets aan kunt doen.

In ieder geval heeft het niets met je bereik te maken, die oorzaak zul je ergens anders moeten zoeken.
ik heb het ook maar bij de telefoon zaak na gevraagt en ze zeiden dat het niks uitmaak dat hij niet is over gesprongen
Reageren

Regels voor berichten