Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben gelukkig met mijn leven, over het algemeen. Ik ben tevreden met wie ik ben (ff niet kijken naar de lichaamskwesties, ooit kom ik er wel overheen en dan ben ik met mij helemaal tevreden
![]() ![]() ![]() Hmz, wat school betreft, tja, ik moet nou veel te veel doen, dus daar ben ik niet echt gelukkig mee ![]() ![]() Gelukkig met mijn vrienden en mijn hobbies... Tja, ik ben een tamelijk gelukkig persoon ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Op het moment ben ik best gelukkig, 't heeft even geduurd maar het mocht eindelijk wel.
Thuis gaat het niet perfect, maar dat gaat het nergens en er valt best mee te leven, in de liefde, tsja, dat staat even stil maar dat komt allemaal wel als het komt. School gaat eindelijk wat beter en ik leer steeds meer aardige mensen kennen. Ik begin zelfs m'n uiterlijk steeds minder afschrikwekkend te vinden ![]() Ik verwacht er wel meer van, ik wil een baan, iets waar ik elke morgen (of iig het grootste deel van de morgens) met plezier naartoe ga, een eigen huisje. Veel meer hoef ik eigenlijk niet, ben maar een simpele ziel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
m'n realiteitsbesef is soms helemaal weg. ja daar raak ik nogal in de war van.. humm ik kan het ook niet zo goed uit leggen, mjah.. ik denk wel dat het kan veranderen hoor, ooit. ik moet gewoon eerst uit deze sjit komen.. maar ik geloof wel dat het mogelijk is, alleen niet makkelijk ![]() |
![]() |
|
Ik ben wel gelukkig, alles gaat nu goed....redelijk, school wel zwaar maar heb ik zelf voor gekozen , vrienden, al heb ik wel wat vriendschappen verloren, maar dat was eigenlijk een opluchting.
Ik ben gelukkig en ik verwacht niet meer van het leven ofzo....alleen de liefde...het wil niet lukken ![]() ![]() |
![]() |
|
Met mij gaat 't nu ook vrij goed. Ik heb 'alles' (niet alles alles
![]() ![]() Het lukt me beter om dingen vanuit een 'ander perspectief' (zoals eerder genoemd) te zien, maar nog steeds vraag ik me soms af: En dan? Dan gaat 't goed met je en dan denk je praktischer en dan denk je aan die arme kindertjes en dan voel je je schuldig en dan heb je medelijden.. En dan? Als ik toch moet leven, dan moet ik iets voor 'n ander betekenen, voor de toekomst.. Weet nog niet hoe of wat.. Heb 'r niet zo'n vertrouwen in. Dat ik iets groots zal bereiken, maar zoals ze zeggen: ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik heb een aangeboren depressie in combinatie met borderline, dat wel behandelt wordt met medicatie, maar echt werken doet t niet liefs jessica
|
![]() |
Opzich ben ik blij met mn leven....en gelukkig! Er zijn hiervoor tijden geweest waarin ik dacht dat het allemaal kut was en dat het van mij niet meer echt hoefde allemaal en ik dacht van...het komt toch niet meer goed!...Maar nu heb ik een lieve vriend, leuke vrienden, ben niet meer zo verschrikkelijk onzeker en voel me gewoon bter en doe de dingen die ik zelf wil! Ik wil nog wel wat dingen bereiken in mn leven, zoals een leuke baan en gewoon een verder goed leven leiden........
![]() |
![]() |
|
'k heb een lieve vriend, leuk huisje, leuke opleiding daar ben ik wel gelukkig mee. Wat ik nog wil bereiken weet ik niet echt, ja, kinderen en een leuke baan. Maar ik houd me voorlopig liever even bezig met wat ik nu heb en wat nu goed gaat dan dat ik teveel ga lopen dromen over 'later', dat werkt namelijk niet altijd even goed. M'n gezondheid is niet super, maar ik kan d'r mee leven.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Maakt geld gelukkig? synbitz | 41 | 05-04-2011 15:01 | |
Studeren |
[IBMS] wel of niet doen? InspirAzn | 13 | 29-05-2010 01:21 | |
Verhalen & Gedichten |