Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2004, 14:57
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Een beetje hetzelfde als: Hoe weet ik wanneer zij mij leuk vind , maar dan iets verder in de relatie
Meiden, hoe hebben jullie de eerste keer laten weten dat jullie verder wilde dan het zoenen alleen? Ik heb wel al dingen van haar gehoord als: ''Ik heb eigenlijk nog nooit gezien dat je een man bent...'' En ze legt mijn hand soms wel op haar borst, maar zegt dit genoeg?

En laat de one-night-stands hier ff buiten ok Die zijn niet zo moeilijk
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 15:01
aapje
aapje is offline
Citaat:
Ernst schreef op 19-04-2004 @ 15:57 :
Een beetje hetzelfde als: Hoe weet ik wanneer zij mij leuk vind , maar dan iets verder in de relatie
Meiden, hoe hebben jullie de eerste keer laten weten dat jullie verder wilde dan het zoenen alleen? Ik heb wel al dingen van haar gehoord als: ''Ik heb eigenlijk nog nooit gezien dat je een man bent...'' En ze legt mijn hand soms wel op haar borst, maar zegt dit genoeg?

En laat de one-night-stands hier ff buiten ok Die zijn niet zo moeilijk
probeer gewoon eens wat je merkt vanzelf hoe ze hierop reageert..
en waarom vraag je het dr niet gewoon?
Oud 19-04-2004, 15:06
Evelyne1988
Evelyne1988 is offline
als zij jou hand op haar borst legt, denk ik dat dit wel iets zegt. streel haar eens en probeer zo rustig aan verder te gaan, als ze het niet wil, zal ze dat echt wel zeggen hoor!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 15:21
Mike_Inez
Mike_Inez is offline
als je wat verder in een relatie zit merk je dat vanzelf wel (klinkt cliche) maar het is wel zo.
grappigste is je vriendin te horen zeggen ik heb zin, als je samen in bed ligt en ze zegt dat.....OLE!!
en of je daarvoor wel of geen zin had maakt nie uit want da heb je dan wel
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 15:28
Verwijderd
Ik heb dat probleem nooit gehad. Ik praat daar altijd gewoon over. En ja, als er iets gebeurt wat ik niet leuk vind dan laat ik dat wel merken. Meestal wel achteraf, maar okee.
Maar wanneer ik meer wil dan zeg ik dat wel of laat ik dat wel merken. Praat er anders eens met haar over.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 15:31
ieniemienie
ieniemienie is offline
Probeer gewoon hoe ver je kunt gaan, dan houdt ze je vanzelf wel tegen als je te ver gaat.
Ik laat wel merken als mijn vriend te ver gaat, en hij laat het ook merken als hij iets niet ok vind. We praten er ook wel over.
Succes en plezier!!
Oud 19-04-2004, 15:33
juno
juno is offline
Hallooo zeg, wil je een schriftelijke aanvraag ofzo?

Maar goed, ze is ook stom vaag aan het hinten, denkt zeker dat jij nog niet durft.

Wees eerlijk!
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 15:51
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Gewoon ff met je vingers erin porren, als het nat is heeft ze zin.
Oud 19-04-2004, 15:55
Verwijderd
Citaat:
NyteWolf schreef op 19-04-2004 @ 16:51 :
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 16:07
Verwijderd
Citaat:
HALLO!!!
Ik denk dat als ze zegt ''Ik heb eigenlijk nog nooit gezien dat je een man bent...'' dat ze dan DUIDELIJK erop doelt dat ze in ieder geval je broek uit wil...... en dan is het niet ver meer nietwaar?
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 08:35
Verwijderd
Gewoon, initiatief nemen. Als ze je tegenhoudt en zegt 'nee, nu (nog) niet', dan heeft ze geen zin. Als ze lieve/geile dingen zegt en er duidelijk op in gaat, dan heeft ze wel zin. Zo moeilijk is dat toch niet?

Maar ehm, als ze je nog nooit zonder kleren heeft gezien, dan is het misschien een beetje snel om meteen aan het neuken te slaan, leer eerst eens elkaars lichaam kennen door te strelen en haar te vingeren en je door haar af te laten trekken.

Voor een eerste keer draait het trouwens niet zozeer om zin in sex maar om er aan toe zijn en vinden dat de relatie/verkering er aan toe is, enzo. Zin is dan ook nog wel nodig, maar als ze wel geil is maar niet toe aan sex dan gaat 't niet lukken hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-04-2004, 13:21
sail fan
sail fan is offline
proberen hoe ver je kunt gaan, eerst over haar kleren heen strelen, dan onder truitje, etc. tot ze aangeeft tot hier en niet verder.

succes
Oud 20-04-2004, 18:39
MikeyMo
MikeyMo is offline
Eerst een beetje zachtjes op haar oor bijten, en dan zacht vragen of je iets verder mag gaan. Simpel toch? Is altijd duidelijk en krijg je nooit misverstanden.,.
Oud 22-04-2004, 18:15
MisterDJ
MisterDJ is offline
Citaat:
Beter kan het niet gezegd worden!
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 18:31
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Mendacem schreef op 19-04-2004 @ 17:07 :
HALLO!!!
Ik denk dat als ze zegt ''Ik heb eigenlijk nog nooit gezien dat je een man bent...'' dat ze dan DUIDELIJK erop doelt dat ze in ieder geval je broek uit wil......
Lijkt me niet zooooooooooooo duidelijk. Als ze dat wil, dan doet ze dat toch... Ze kan zelf ook initiatief nemen...

Praten, praten praten... als je hier al niet over kan praten... Je kan haar toch vragen of je verder mag gaan. Wees wel duidelijk dat het niet meteen HET hoeft te zijn, anders schrikt ze misschien en zegt ze nee, terwijl ze in principe best IETS verder zou willen...
Oud 22-04-2004, 21:25
Multilot
Multilot is offline
soms ben ik toch wel blij dat je ook kunt communiceren zonder te praten...

Regels voor berichten