Advertentie | |
|
![]() |
|
de beroeps bevolking = alle mensen tussen de 15 en de 65 jaar die kunnen willen en mogen werken... dus je ben je arbeidsongeschikt verklaard..behoor je niet tot de beroepsbevolking... want je kunt niet werken!!
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
de beroepsgeschikte bevolking is iig alle mensen tussen de 15 en de 65... dat staat in mn boek.. haalde beroepsgeschikt even in de war met de beroepsbevolking... sorry ![]()
|
Beroepsbevolking, mensen die hun arbeid daadwerkelijk aanbieden. Ze zijn dus de participanten.
Niet-participanten zijn scholieren, VUT, te rijk, gevangenis etc. Mensen die zich dus niet aanbieden. Nu was het gemene geloof ik dat de werkloosheid wordt gemeten in procenten van de beroepsgeschikte bevolking. (Dus ook de mensen die zich niet aanbieden!) Geloof ik.. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
snik snik ben blijven zitten wat nu =) blackmagic | 22 | 18-08-2007 18:10 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
" De nachtmerrie van een links Kabinet " Sanctus | 296 | 06-04-2006 10:24 | |
Christenen moeten meebetalen aan abortus. Verwijderd | 135 | 15-12-2004 20:00 | |
Werk, Geld & Recht |
Belast de vakbonden!!! Maalman | 41 | 30-10-2004 15:48 |