Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-04-2004, 18:48
Babette
Babette is offline
Ik heb ongeveer 2 maanden geleden een leuke jongen, Ivo, ontmoet. We hebben wat met elkaar gepraat en hebben na een aantal weken ook met elkaar gezoend. We willen allebei nog niks, eerst elkaar beter leren kennen.
Maar goed, ik zit met een probleem..
Ik ben al heeell erg lang verliefd op Kaj. We hebben al een aantal x gezoend maar ik weet niet of hij iets met mij wilt. Ik durf dit ook niet te vragen Ik zie hem ook niet zo vaak, eigenlijk alleen bij het uitgaan omdat hij op een andere school zit en niet in dezelfde stad/plaats als mij woont.
Maar het probleem is dus dat ik geen relatie met iemand kan beginnen of volhouden omdat ik zoveel gevoelens voor Kaj heb. En deze gevoelens blijven ook sterk. Ik probeer het wel andere relaties aan te gaan, maar ik denk alleen maar aan die ander en zo kan ik geen relatie hebben. Hiermee doe ik ook mensen pijn en dit wil ik niet, alleen het gaat wel zo. Ik kan er gewoon niks aan doen
Ik weet niet of iemand dit ook heeft en wat ik er aan kan doen..Ik doe hiermee veel mensen pijn, maar ook mezelf!

Als er al een ander topic hierover geopend is *sorry* maar ik kon er niet echt iets over vinden.
Oud 16-04-2004, 19:05
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Ik zou zeggen, waarom vraag je die Kaj niet een keer wat ie van je vindt? Aangezien hij de enige is die jij wilt?! Waag het erop, als hij niets met je wil, kun je hem proberen uit je hoofd te zetten, want dan heeft het toch geen zin om je zinnen op hem te zetten (als ie toch niks met je wil..) Dan kun je je misschien makkelijker gaan richten op andere jongens, zonder dat Kaj de hele tijd rondspookt in je hoofd.. Maar misschien wil Kaj ook wel graag iets met jou! Je weet maar nooit! En bovendien, je hoeft niet bang te zijn om een blauwtje te lopen want je komt het immers toch bijna nooit tegen! Waag het erop dus en vraag Kaj wat ie van je vindt! Succes!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2004, 20:24
Freestyler*
Freestyler* is offline
Mijn Kaj (hij heet anders hoor) vindt mij niet leuk, maar toch blijft hij in mijn kop zitten
ik heb nu bijna wat met een andere jongen, maar het voelt fout
echter, ik denk dat ik ''Kaj'' de komende jaren niet uit mijn hoofd kan zetten
en om nou al die tijd te wachten.. ik heb al twee jaar gewacht!

Alleen bij jou is het heel anders
je hebt al met kaj gezoend!
dan ziet ie jou toch wel een beetje zitten lijkt mij (ik ben ook ouderwets he )
waag het er een keer op tijdens het uitgaan
Oud 16-04-2004, 21:14
Duifje
Duifje is offline
Ken het... heb ook een 'Kay' en het is erg klote. Met deze kay heb ik overigens wel heeel ff gehad... maar dat was meer een uitprobeersel voor hem volgens mij. Jammer....

Wat je er aan kan doen weet ik ook niet. Wist ik het maar...
Oud 16-04-2004, 22:48
Alistar
Alistar is offline
Heb precies tzelfde gehad, ik had met iemand terwijl de jongen op wie ik ECHT verliefd was, maar niet uit mn hoofd wilde.......2 jaar lang ben ik verliefd op m geweest, en wist ik dat ik geen kans maakte omdat hij een vriendin had, en toen dat uit ging, alweer heel snel een nieuwe. Ik was ook bang dat ik nog jaren verliefd op m zou blijven, maar gelukkig kwam ik toen iemand anders tegen, op wie ik nog verliefder werd dan op die eerste jongen. Ik heb 3 maanden met m gehad, het is nu al een paar maanden uit en ik heb sinds 2 weken een nieuwe vriend......op wie ik ook heel erg verliefd ben En ik ben nu helemaal over die eerste jongen heen. Het is dus gewoon een kwestie van iemand anders tegen komen, voor wie je net zo veel of nog meer kan voelen en wie je die andere jongen kan doen vergeten.
Oud 19-04-2004, 09:47
Babette
Babette is offline
Thanks allemaal!

Ik heb Kaj nog niet gesproken. Ik had wel verwacht dat ie uit ging afgelopen zaterdag maar nee
Ik heb zn telefoonnummer nog steeds niet en op msn heb ik hem nog niet gesproken.

Nouja, binnenkort zal ik het toch echt maar moeten vragen
Iig thnx allemaal en hoop dat t bij jullie allemaal goed komt!
Reageren

Regels voor berichten