Ik heb ongeveer 2 maanden geleden een leuke jongen, Ivo, ontmoet. We hebben wat met elkaar gepraat en hebben na een aantal weken ook met elkaar gezoend. We willen allebei nog niks, eerst elkaar beter leren kennen.
Maar goed, ik zit met een probleem..
Ik ben al heeell erg lang verliefd op Kaj. We hebben al een aantal x gezoend maar ik weet niet of hij iets met mij wilt. Ik durf dit ook niet te vragen

Ik zie hem ook niet zo vaak, eigenlijk alleen bij het uitgaan omdat hij op een andere school zit en niet in dezelfde stad/plaats als mij woont.
Maar het probleem is dus dat ik geen relatie met iemand kan beginnen of volhouden omdat ik zoveel gevoelens voor Kaj heb. En deze gevoelens blijven ook sterk. Ik probeer het wel andere relaties aan te gaan, maar ik denk alleen maar aan die ander en zo kan ik geen relatie hebben. Hiermee doe ik ook mensen pijn en dit wil ik niet, alleen het gaat wel zo. Ik kan er gewoon niks aan doen
Ik weet niet of iemand dit ook heeft en wat ik er aan kan doen..Ik doe hiermee veel mensen pijn, maar ook mezelf!
Als er al een ander topic hierover geopend is *sorry* maar ik kon er niet echt iets over vinden.