Advertentie | |
|
![]() |
|
de tweede was nog flauwer dan de eerste, bij de tweede heb ik gewoon een paar keer weggezapt omdat ik anders in slaap viel
![]() flauw gedoe, veel te gespeeld, ze moeten die gasten gewoon laten improviseren kennen ze veel beter..
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
De 1e keer vond ik wel beter dan de 2e. Maar sowieso de sfeer die om het programma heen hangt is gewoon cool. Het wordt allemaal serieus gebracht terwijl het eigenlijk nergens op slaat. Leo Beenhakker die bijvoorbeeld met een strak gezicht over de selectie vertelt of ''Champy, we gaan dat grote hoofd in je eigen reet douwen''
![]()
|
die minuut van raoul was gisteren echt te ver gezocht
De verdediger van Feyenoord heeft het in de 2e wereldoorlog niet goed gedaan Een brug te Ferry de haan ![]()
||
Citaat:
David I'll be Beckham Bossie een bossie een bossie rooie rozen, bossie, een bossie: hee hee hee Ik vind dit dus echt gewoon veel beter als kopspijkers, eindelijk weer eens iets nieuws... |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
enquette Judy2 | 77 | 23-05-2005 11:22 | |
Lifestyle |
Italie/brasil/argentinie shirtjes hoiikbeneengans | 75 | 17-06-2004 15:59 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forummer van het volgende programma deel 3 Verwijderd | 500 | 26-05-2004 08:10 | |
De Kantine |
wat zijn jullie aan het doen nu? ik verveel me! sn0w | 500 | 20-05-2004 09:39 | |
Vrije tijd |
vrouwenvoetbaltopic #1 CrazyIkke | 57 | 23-02-2004 17:49 | |
Vrije tijd |
Transfers en geruchten. EmilioFCG | 500 | 02-02-2004 23:48 |