Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2002, 20:15
boop
boop is offline
xit momenteel in 4h voor de 2e keermar zit erover te denken om naar het mbo toe te gaan en dan doorstromen naar hbo.

Hbo opleidingen die mij wel interesseren zijn fysiotherapie, logopedie, oefentherapie mensendieck en ergotherapie. Ik zou niet weten welke mbo ik vantevoren het beste kan doen...ze zeiden dat ik evt sport&bewegen kan doen mar kan iemand mij meer vertellen over deze opleiding wat het inhoud???Veel sporten???

hoop dat iemand my beetje kan helpen....ik weet het niet namelijk...

bvd

benthe
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2002, 20:47
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik doe nu het cios (dus sport en bewegen) en heb ook havo gedaan. Iedereen kijkt je dan wel vreemd aan, want jij kunt iets wat voor hun onbereikbaar is, naar de ALO. Theorie is geen probleem, maar is wel enorm veel sporten. Ik geloof zo'n 25 uur in de week. Maar de testdagen zijn al geweest, je kunt nog wel een proeftest doen.
Oud 03-05-2002, 23:56
niekske17
niekske17 is offline
hai hai,
ik wou ook fhysiotherapie gaan doen en ik heb ook een test gedaan voor het cios maar sta nu op een w8lijst maar van te voren deed ik verpleegkunde en je krijgt eigenlijk met verpleegkunde meer over de gewrichten en die dingen dan op het cios ook wel wat maar de opleiding die ik deed ook heeel veel.... succes met zoeken

kuzz monique
Oud 04-05-2002, 11:43
boop
boop is offline
serieus?! met verpleegkunde kun je dus doorstromen op fysio/mensendieck?!?! hmz dat zou ik evt dan ook kunnen gaan doen als dat kan... ik zal eens een beetje gaan uitzoeken!!! superbedankt i.e.g.!!!!!!

kuzzzz
benthe
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 18:34
pumagirl
pumagirl is offline
hey,
ik was ook op zoek naar een opl en ik heb nu wat gevonden sport en bewegingscoordinator op het ROC als het goed is slaag ik dit jaar voor me havo! maar weet iemand hier meer over??
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 11:04
the tourist
the tourist is offline
de ALO misschien?? daar kan je gymleraar, coach, enz. worden
alleen daar wordt maar 1 op de 250 mensen aangenomen, dus je hebt wel een kleine kans!
mijn nichtje is trouwens wel aangenomen
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 20:56
niekske17
niekske17 is offline
ja dat kan zeker want ik deed verpleegkunde in breda op niveau 4 en das een opleiding van 4jaar en als je daar mee klaar ben dan kon ik naar hoge school brabant gaan en daar verder leren voor fhyshiotherapie.......
geen dank hoor

kuzzz monique
Oud 09-05-2002, 14:25
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
MoonMonkey schreef:
de ALO misschien?? daar kan je gymleraar, coach, enz. worden
alleen daar wordt maar 1 op de 250 mensen aangenomen, dus je hebt wel een kleine kans!
mijn nichtje is trouwens wel aangenomen
Ehm het klopt totaal niet wat je zegt. Iedereen die door de test komt maakt evenveel kans aangenomen te worden en je komt er best makkelijk binnen.
Reageren

Regels voor berichten