Zit echt met een probleempje, ik kan niet met stress omgaan. Ik begin hele rare dingen te doen als ik gestresst ben. Nu heb ik vandaag zoiets stoms gedaan.Ik durf het nauwelijks te vertellen. Ik ben bang dat jullie me niet sirieus zullen nemen en me voor gek verklaren. Als ik vervelende reacties krijg haal ik dit berichtje wel weg.
Ik heb vandaag zowel de haartjes van mijn wenkbrauwen als wel het haar op mijn hoofd eruit zitten trekken. Ik weet hoe stom het klinkt

Ik weet gewoon echt niet wat ik zelf doe en begin daardoor dit soort vreemde dingen te doen.
Mijn moeder kwam binnen en haar viel het meteen op,ze dacht dat ik een mislukte poging had gedaan om mijn wenkbrauwen te epileren. Ik heb haar verder de waarheid niet verteld.
Toen ik in de spiegel keek schrok ik, het ziet er echt erg uit. Ik schaam me dood voor mezelf. Ik durf niet eens naar school op deze manier.
Wat nu?
Dat ik haren uit mijn hoofd getrokken heb valt niemand op. Maar mijn wenkbrauwen wel! Iemand een idee wat ik daaraan zou kunnen doen? en nog belangrijker....hoe leer ik op een normale manier met stress omgaan, want dit lijkt me echt niet normaal.
(ik ben echt bang om dit topic te plaatsen)