![]() |
|
Ik heb op aanraden van ********** de eksi plugin voor winamp gedowned, die bij elk nummer wat je afspeelt een url opstart met daarin bijvoorbeeld de titel van het nummer enz.
Nu eidig ik dus met een url als localhost/index.php?playing=D:/MP3/Genre/Artiest - Jaartal - Album/Nummer - Titel.mp3 Is d'r een manier om de variabele $Playing op te splitsen in verschillende variabelen zoals Artiest, Album en de hele meuk? Hehe, 't is vast heel simpel, maar ik kom er niet uit.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
1. Artiest 2. Albums 3. Nummers 4. Playlist |
![]() |
|||
Citaat:
oplossen, die oplossing zou kunnen zitten in string manipulatie. Overigens dat explode is leuk, maar werkt volgens mij ook niet als er spaties in de bandnaam voorkomen. Of hoe heb je daar op gecontroleerd? (ik weet niet precies hoe je het hebt opgelost, dus misschien werkt het wel) Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Code:
D:/MP3/Genre/Artiest - Jaartal - Album/Nummer - Titel.mp3 wordt dan: list($Schijf, $Type, $Genre, $Artiest, $Jaartal, $Album, $Nummer, $Titel, $Extension) = split('[/.-]', $locatie);
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm.. Ik heb alles per cd, en veel cd's bestaan uit meerdere genres.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[php] website met alleen index.php en database Verwijderd | 6 | 22-01-2009 09:35 | |
Werk, Geld & Recht |
Vraag over servicekosten Quantes | 6 | 18-06-2008 09:28 |