Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2004, 16:34
federer
federer is offline
Hoi,

Ik heb als profielwerkstuk de vakken aardrijkskunde en economie het onderwerp 'stadsvernieuwing en werkgelegenheid in Rotterdam onder jongeren' gekozen. Ik heb als hoofdvraag:

'Wat is de invloed van stadsvernieuwing op de werkgelegenheid in Rotterdam onder jongeren?'

ik heb nu nog minimaal 2 deelvragen nodig voor het deel van aardrijkskunde. Ik hoop dat jullie me wat hulp kunnen bieden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2004, 19:51
Verwijderd
De voor de hand liggende vragen betreffen:[list=1][*]Hoe stond het met de werkeloosheid in R'dam voor periode X?[*]Welke verschillen zijn in werkloosheid per wijk te noemen en welk zijn hun (ontstaans)achtergronden?[*]Welke stadsvernieuwende projecten heeft de gemeente R'dam in de periode X - Y gepland?[*]Welke van deze plannen zijn daadwerkelijk uitgevoerd?[*]Hoe staat het met de werkloosheid in R'dam na periode Y?[*]Is het aannemelijk te maken dat tussen de stadsvernieuwende projecten in periode X - Y en de verandering in werkloosheid in (bepaalde) wijken een verband bestaat?[/list=1]

Veel info kun je vinden bij de gemeente R'dam zelf, bij het Rotterdams Museum van Volkenkunde en bij het Centraal Bureau voor de Statistiek.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten