Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2002, 14:38
|?\BronWater/?|
|?\BronWater/?| is offline
Hallow, ik draai een clan server 4 players op een pentium 120 74 mbram. Maar de FPS is erg wankel en hoog hijs wel 74 waarmee kan ik dat wat verlagen? Ping booster kan (nog) niet op windhoos.
Oud 30-04-2002, 14:40
]{ing
]{ing is offline
4 players...
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 15:06
|?\BronWater/?|
Citaat:
]{ing schreef:
4 players...
.............................................. Wordt door die woorden de server sneller?
Oud 30-04-2002, 15:46
durex
durex is offline
Citaat:
|?\BronWater/?| schreef:
Hallow, ik draai een clan server 4 players op een pentium 120 74 mbram. Maar de FPS is erg wankel en hoog hijs wel 74 waarmee kan ik dat wat verlagen? Ping booster kan (nog) niet op windhoos.
dat wil je niet verlagen dat nummer moet zo hoog mogelijk zijn

Citaat:
quote van http://server.counterstrike.net
12. What does the number and FPS mean on the dedicated server window? This number represents the network frames per second rate of data flow. On the old version of the dedicated server software, we were able to change this number (the Tic). As more players join the server, or the more your server bogs down, the lower this number drops. Once it gets to around 25 FPS or below, it's time to optimize your server for better performance, fewer players, etc.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 20:55
de postbode
de postbode is offline
Citaat:
|?\BronWater/?| schreef:

.............................................. Wordt door die woorden de server sneller?
nope

maare ik zou zeggen, heb je zelf al eens rond gekeken op ut net?? dit lijkt me niet moeilijk te vinden (zie post hier boven) volgende keer eerst ff zoeken bij google en dan nog eens vragen...

edit, na nog eens grondig lezen van je twee topics heb ik ondekt dat ze inwezen percies over het zelfde gaan dus dicht met sowieso een van bijde (en misschien gewoon alle twee )

-de postbode-

Laatst gewijzigd op 30-04-2002 om 21:11.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 07:36
|?\BronWater/?|
Citaat:
de postbode schreef:

nope

maare ik zou zeggen, heb je zelf al eens rond gekeken op ut net?? dit lijkt me niet moeilijk te vinden (zie post hier boven) volgende keer eerst ff zoeken bij google en dan nog eens vragen...

edit, na nog eens grondig lezen van je twee topics heb ik ondekt dat ze inwezen percies over het zelfde gaan dus dicht met sowieso een van bijde (en misschien gewoon alle twee )

-de postbode-
Oki, zal volgende keer ff zoeken.... thx voor de post gastuh.

En deze kan dicht
Oud 01-05-2002, 18:34
durex
durex is offline
Citaat:
|?\BronWater/?| schreef:

Oki, zal volgende keer ff zoeken.... thx voor de post gastuh.

En deze kan dicht
zolang als jij hier al op het forum zit heb jij nog bijna nooit zelf iets gezocht
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 22:48
Hielko
Hielko is offline
Heej, das ook leuk: mensen die FPS te hoog vinden
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 19:50
Orion84
Orion84 is offline
hoge FPS is wel kut als ie nie stabiel is, ik heb liever constant 40 dan een FPS die wisselt tussen 20 en 80, want juist dan krijg je haperend beeld
Oud 03-05-2002, 21:33
dystopia
dystopia is offline
Wat voor connectie heeft de bak? Ik heb een ping van 35 op mijn RTCW server. 10 mbit bakje.
Oud 03-05-2002, 21:50
durex
durex is offline
Citaat:
Orion84 schreef:
hoge FPS is wel kut als ie nie stabiel is, ik heb liever constant 40 dan een FPS die wisselt tussen 20 en 80, want juist dan krijg je haperend beeld
een dedecated server heeft geen framerate
de framerate hier bedoelt gaat over netwerkframes
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 09:06
Orion84
Orion84 is offline
o, da wist ik nie, maar zal wel ongeveer op hetzelfde neerkomen of nie?? anders word dat gewoon veroorzaakt door de wisselende data stroom, nie constant evenveel input vand e clients dus het verkeer is wisselvallig
Reageren

Regels voor berichten