![]() |
|
![]() |
iemand vertelde me hoe hij aan zijn centen is gekomen via internet...via een speciaal systeem waardoor je geen verlies kan maken...het zit namelijk zo:
- geef me een seintje..( pieterblaauw89@hotmail.com ) als je wil weten hoe dit precies zit, dan krijg je een docje met de echte bron hiervan.. - je investeerd 5 euro door het in een envelop naar iemand te sturen..die in t mailtje staat.. ( vertrouwelijke personen uiteraard, zij verdienen hier ook aan ) , als hij dat heeft, stuurt hij jou een rapport. - dat docje dat je krijgt van mij...pas je aan, uitleg staat erin, en dit ga je publiceren ( reclame maken.. ), het gevolg hiervan is dat je zelf in de schijnwerpers komt ![]() zo gaat het nog een stukje door, om het echt te snappen moet je even mailtje sturen...maar ik heb hier iemand die heeft al ruim 450 euro winst en die gaat daar een leuke 3d kaart van kopen...dus.. ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Geld verdienen via Paypal ,Werkt ECHT!!! MoneyMaker | 3 | 02-02-2007 07:46 | |
Werk, Geld & Recht |
de makkelijkste manier om snel geld te verdienen. derbipower | 4 | 02-09-2006 17:04 | |
Werk, Geld & Recht |
zoek jij een leuke bijbaan? enschedebijbaan | 22 | 07-06-2005 23:19 | |
Werk, Geld & Recht |
Geld verdienen!!!! VEEL GELD in 4 - 6 WEKEN $$$$$ yosji | 1 | 14-05-2005 11:37 | |
Werk, Geld & Recht |
serieuze geld verdienen Verwijderd | 1 | 22-01-2003 16:23 |