Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-04-2004, 16:41
Mish
Mish is offline
Halloow...

Even wat hulp nodig
22 december 2002... ik ben jarig en party all night long. Ik ontmoet een jongen,D. en et klikt. We kusten.
We hebben toen een week gemsn'd en alles.
Hij vond me leuk [wist ik niet] en toen die week daarna de jongen [die ik onbereikbaar dacht te vinden en 'onwijs lekker'] wilde mij. Ik koos dus voor de ander.

D. was teleurgesteld, maar we bleven vrienden enalles. We msn'den vaak, heel gezellig enzo.
Toen het uit was met mn vriend, begon ik D steeds leuker te vinden. Ik vond hem eigenlijks al leuk toen ik met die ander had, en D. vond toen mij ook leuk, maar dr is toen nix ondernomen.

D. kreeg later met iemand, en toen het uit was met mijn vriend zagen we elkaar een x, en iedereen kon gwoon de 'vonken' van ons af zien vliege maar we wilden het allebei niet weten. Naja, híj niet. Hij had ee nvriendin.

Toen met konginnedag hadde we gekust. Maar omdat ik dronke was, had ik met een vriend v hem gekust. Hij vond me een trut toen. Hij bleek later ook met een ander meisje te hebben gekust. Dit had hij voor mij verzwegen

We zijn allebei erg eigewijs en zo, dus het botst afschuwelijk met elkaar vaak. We vinden et leuk om elkaar te irriteren, maar op msn ging dat helemaal mis. We blokkeerden elkaar en hebbe elkaar zelfs verwijderd v msn.

We zagen elkaar niet meer. Toen, in oktober zag ik hem weer. Het leek er weer op dat we weer samen zaten, maar dat ging weer mis, door irritaties ofzoiets, het was namelijk een 'boerenfeest' waar erg veel gedronken word, dus ik zie hem elke keer als ik net teveel heb gedronke en hijnatuurlijk ook.

We zage elkaar heel af en toe met uit gaan, waarbij we elkaar kort spraken. Het was gewoon gezellig, maar verder ontweken we elkaar beetje.

Nu, afgelopen zaterdag, was hij er weer. We praten een paar x met elkaar, en toen ineens stonden we weer met elkaar, kussend.
We gingen toen zitten, en begrepen allebei niet waar we mee bezig waren. Dit kon toch niet ?
We zate elke keer hoofdschuddend dat we niet begrepe waarom we steeds maar weer met elkaar kome te zitten.
Later toen we weer in de zaal waren, en hij bij zn vrienden zei hij 'ik haat je' met een grijns op zn gezicht.
Hij wilde niet dat zn vrienden het wisten [die hebbe een btje ruzie met mij, door andere dingen]. Dus wilde niet dat we kusten daar.
Hij deed dus afstandiger tegen mij. En botter.
Toen ik dus maar met ene andere jongen ging praten, ging hij wel weer in mijn beeld dansen, om aandacht te willen.

Ik weet gewoon niet wat ik ermee aan moet. Misschien kunne jullie mij helpen, doordat jullie de situatie kennen..
Hebben jullie een idee wat het voor hem betekent en voelt? Wat ik voor hem zou kunneb etekenen?
Ik spreek hem namelijk nooit, maar zie hem waarschijnlijk donderdag wel.
alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-04-2004, 16:49
Konijn
Konijn is offline
Dat kan niemand van ons zeggen. Op mij komt hij niet erg verliefd over, maar jij ook niet. Meer aantrekkingskracht die meer naar voren komt elke keer als jullie dronken zijn.
Vraag het hem gewoon zelf donderdag.
(Overigens ben ik van mening dat je veel te jong/sletterig overkomt voor een serieuze relatie.. en je gaat die vrijheid van 'even een vriend van hem zoenen' vast missen)
Oud 26-04-2004, 16:55
Luna
Luna is offline
volgens mij beteken je niet zoveel voor hem, als hij zo bot gaat doen waar zn vrienden bij zijn. Ik denk dat jullie allebei nog te jong zijn om een relatie aan te gaan, het verhaal komt namelijk nogal kinderachtig over...
Oud 26-04-2004, 17:17
ZerO
ZerO is offline
Praat een keertje met hem als jullie allebei nuchter zijn, dan heb je duidelijkheid.
Of gebruik hem als neukmaatje !
Oud 26-04-2004, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Mish schreef op 26-04-2004 @ 17:41 :
Toen met konginnedag hadde we gekust. Maar omdat ik dronke was, had ik met een vriend v hem gekust. Hij vond me een trut toen. Hij bleek later ook met een ander meisje te hebben gekust. Dit had hij voor mij verzwegen
Aha. Koninginnedag is nog niet geweest?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 18:05
Luna
Luna is offline
alsof we dit jaar voor het eerst koninginnedag vieren...
Oud 26-04-2004, 18:13
Verwijderd
Citaat:
vizz schreef op 26-04-2004 @ 19:05 :
alsof we dit jaar voor het eerst koninginnedag vieren...
Mm, ging het over vorig jaar?

Ik was na dat zinnetje maar gestopt met lezen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 18:21
sail fan
sail fan is offline
hij vind jou leuk, alleen durfd hij dat niet toe te geven, en schaamt zich voor je tegenlover z'n vrienden. Tenminste dat denk ik als ik dit verhaal zo lees.

Mar ga idd met hem praten.

Groeten
Oud 26-04-2004, 18:22
Sade
Sade is offline
Citaat:
ZerO schreef op 26-04-2004 @ 18:17 :
Praat een keertje met hem als jullie allebei nuchter zijn, dan heb je duidelijkheid.
Of gebruik hem als neukmaatje !
Fuckbuddy

*krijgt Vanilla Sky flashback*
Oud 26-04-2004, 20:13
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
nou dat komt allemaal wel goed!
heb het zelfde gehad vet vaag mja...
meisje wou mij... (nu mijn vriendin
ik wou niet mijn vrienden mogten haar niet echt...
maar zij is ltijd gek van mij gebleven en af en toe zoende we nog..
maar toen wist ik dat ik gewoon echt gek van der was...
en in middels ook la 2 keer uitgeweest maar iedere keer komen we weer bij elkaar terug

en ik denk dat het wel goed komt!

groeten
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 20:15
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Sade schreef op 26-04-2004 @ 19:22 :
Fuckbuddy

*krijgt Vanilla Sky flashback*
Ja maar ze moet voorzichtig zijn, straks draait ze helemaal door omdat hij de ware ontmoet
Oud 26-04-2004, 20:24
Verwijderd
Uitsloven bij zijn vrienden is

Tussen mij en mijn vriend klikte het ook totaal niet... altijd ruzie en uitlokken.... maar we zijn nu tog 2 jaar samen
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 20:41
Verwijderd
Citaat:
Mish schreef op 26-04-2004 @ 17:41 :

dus ik zie hem elke keer als ik net teveel heb gedronke en hijnatuurlijk ook.

De jeugd van tegenwoordig ook Drinkt alleen maar eigenlijk zal ik willen zeggen get a normal life.

en hij bij zn vrienden zei hij 'ik haat je' met een grijns op zn gezicht.
Hij wilde niet dat zn vrienden het wisten [die hebbe een btje ruzie met mij, door andere dingen]. Dus wilde niet dat we kusten daar.
Hij deed dus afstandiger tegen mij. En botter.

Als een jongen zo doet, schaamt hij zich voor jou en dat is geen goede zaak. Dump hem voordat het wat wordt want zijn vrienden zullen zwart zaad over je laten vloeien.....Nee niet op die manier.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2004, 21:15
Sade
Sade is offline
Citaat:
ZerO schreef op 26-04-2004 @ 21:15 :
Ja maar ze moet voorzichtig zijn, straks draait ze helemaal door omdat hij de ware ontmoet
Idd

Reageren

Regels voor berichten