Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ze zijn echt heeeeel erg fout. allemaal van die foute studentenvereniging meisjes bij mij op school lopen ermee. Dan hebben ze een roze pyama aan, en een beker om hun nek hangen en daaronder bootschoenen. Heeeel erg fout.
en als ze dan stiekem hun studentenvereniging outfit niet aanhebben hebben ze een pastelkleurige eastpak met een polo shirtje, een spijkerbroek met omgeslagen broekspijpen en daaronder bootschoenen. Jakkes
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() No. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
hmm bij een man kan het net ( vaak ook niet ) maar bij een meid... echt niet. (Mijn moeder met foute smaak draagt ze dat zegt al genoeg) ze zijn veel te lomp en lelijk voor een vrouw.
ik heb principieel niets tegen bootschoenen maar wel tegen de mensen die ze dragen omdat ze zoooo kak of hip zijn. yuk. bovendien zijn ze gruwelijk lelijk, waarom zou je ze dragen als je geen boot hebt
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar er zijn toch voldoende LEUKE schoenen? Of ligt dat nou aan mij? Nou hou ik zowiezo niet zo van die semi-nette schoenen, maar goed, dat is mijn persoonlijke aversie. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat is een kakker ? I love stars | 122 | 18-07-2004 09:11 | |
Lifestyle |
Ok dit is een serieuze topic dus niet lachen. Hoe word ik kakker? GRRR | 58 | 25-01-2003 22:49 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan? deel X Roos | 454 | 25-07-2002 18:54 | |
Lifestyle |
bootschoenen voor meisje? charly not | 74 | 16-07-2002 14:31 | |
Lifestyle |
Wat heb je aan (deel III) the continueing saga Lievelotje | 753 | 22-06-2002 17:47 | |
Lifestyle |
Code TRD | 54 | 20-06-2002 19:12 |