Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2004, 07:40
KiMZz
KiMZz is offline
Hoi, ik heb al bijna 2 jaar een tongpiercing. Sinds gister begint t een beetje te irriteren en toen ik vanochtend wakker werd had ik een hele dikke tong! De piercing zit helemaal tegen mijn tong aan (de bolletjes dan) en het doet best pijn. Ik wil hem er eigenlijk niet uithalen want ik wil niet dat ie dichtgroeit.. Maar wat denken jullie dat t beste is??
Oud 22-04-2004, 07:47
Verwijderd
ff langs de dokter en vragen wat het beste is...

Als je niet langs de dokter wil, zou je het misschien nog heel ff aan kunnen kijken, maar als het echt pijn doet en/of het gaat niet over, dan zou ik hem er toch uithalen, want dit lijkt me niet echt gezond...
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 08:32
kimberley
kimberley is offline
met wat voor middeltje moest je spoelen toen je piercing net gezet werd? Ik denk dat je je mond daarmee het beste kan gaan spoelen, zodat de bacterien doodgaan. Als het na een halve week / week nog niet over is zou ik maar wel even naar de dokter gaan.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 16:12
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
kitabe schreef op 22-04-2004 @ 09:32 :
met wat voor middeltje moest je spoelen toen je piercing net gezet werd? Ik denk dat je je mond daarmee het beste kan gaan spoelen, zodat de bacterien doodgaan. Als het na een halve week / week nog niet over is zou ik maar wel even naar de dokter gaan.
Inderdaad, ik zou ook eens gaan spoelen met dat middel, en toch even naar de dokter gaan.. Want als je er last van hebt is dat niet fijn natuurlijk.

Waarschijnlijk een beetje ontstoken ofzo?

*kijkt gauw even naar eigen tongpiercing... nee, nergens last van..*
Oud 22-04-2004, 22:21
Ingemar
Ingemar is offline
Een vriendin van mij had dat na anderhalf jaar. Toen ze smorgens op school kwam was der tong due helemaal dik. Teon had ze hem deruit gehaald, en m daarna er weer gelijk in gedaan omdat ze het toch wel zonder vond. Maar een uur later heeft ze m er tog weer utigehaald, omdat het te pijn dee.
Ik hoop dat dat bij jou niet hoeft, zou zonde zijn.
Maar idd, goed ontsmetten en als het blijft, ff langs de dokter, of degene die hem gezet heeft.
Oud 22-04-2004, 22:31
Hagel
Hagel is offline
goed spoelen met listerine en tanden goed schoon houden. Ben je de laatste tijd van piercing veranderd? Ik had laatst een piercing met balletjes van kunststof gekocht omdat die beter scheen te zijn voor de tanden maar mijn tong werd er enorm dik van dus ik heb mijn normale weer in gedaan, misschien heb jij daar ook last van?
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 23:37
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 22-04-2004 @ 08:40 :
Hoi, ik heb al bijna 2 jaar een tongpiercing. Sinds gister begint t een beetje te irriteren en toen ik vanochtend wakker werd had ik een hele dikke tong! De piercing zit helemaal tegen mijn tong aan (de bolletjes dan) en het doet best pijn. Ik wil hem er eigenlijk niet uithalen want ik wil niet dat ie dichtgroeit.. Maar wat denken jullie dat t beste is??
Neem er nog een.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 08:35
KiMZz
KiMZz is offline
Ik had niet veel gewisseld van tongpiercing, ik heb m gisteravond (op verzoek van mijn vriend) wél verwisseld, en t gaat nu wel iets beter. K ga zo ff listerine halen en goed spoelen en dan hoop ik dat t over gaat
Oud 23-04-2004, 19:46
pyres
pyres is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 23-04-2004 @ 00:37 :
Neem er nog een.
flauw hoor
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 19:57
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik heb t ook gehad was na 2 jaar of misschien wel langer..
week lang pijn gehad
gewoon goed schoongemaakt en toch ingehouden vond t echt sonde namelijk...
maar als t na een week of zo nog steeds zon pijn doet misschien ff langs de piercer kijken wat die zegt..
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten