Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2003, 11:31
clevergirl
clevergirl is offline
Ik wil supergraag een tongpiercing maar ik weet dat het onwijs slecht is voor je tanden. Aangezien ik al hele gevoelige tanden heb en die piercing je glazuur heel erg aantast is het voor mij helemaal slecht!! Nu hoorde ik laatst van iemand hier dat je ook een soort plastic-achtige tongpiercings hebt.. Maar zien deze er wel een btje 'echt' en mooi uit?? En waar kan je ze krijgen??

Hulp pleazz
xx
Advertentie
Oud 06-01-2003, 13:29
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
dat een tongpiercing echt slecht voor je tanden is is een fabeltje, ik heb nu al een tijdje een tongpierc en er is niks mis met mijn tanden. De tandarts had mij wel gezegd, niet teveel ermee te spelen (tegen je tanden aan tikken met de pierc) want dat beschadigt wel.. dat doe ik dus nooit, en dan is er ook geen probleem

als je voor de zekerheid toch een plastic wil, ze zien er wel net echt uit... maar ik weet niet of je gelijk een plastic erin kan krijgen
Oud 06-01-2003, 14:45
Saraminde
Saraminde is offline
heb er ook een, en de tandarts zei dat het wel na een tijdje inderdaad je tandvlees aan kan tasten. Ook niet raar denk ik aangezien het bolletje toch wel alsmaar tegen je gehemelte aantikt. Met een lippiercing hetzelfde, aan de binnenkant tikt het toch wel tegen je tanden aan op een gegeven moment, ik heb het idee dat mijn tandvlees daar ook steeds meer naar beneden zakt.

En ik heb die plastic dingen volgens mij weleens bij een ander gezien, weet niet zeker of die van plastic waren, maar die haalde ze gewoon in een winkel. Ze zagen er wel leuk uit hoor.
Oud 06-01-2003, 22:39
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
na verloop van tijd een strakker staafje kopen en eventueel van die plastic balletjes(slijten wel moet ik zeggen)

maar eerlijk gezegd komen ze nooit tegen mijn tanden en zowel dan heb ik enorm veel eten in mijn mond dus dat is ook maar enkel

je hoeft je geen zorgen te maken verder

Rat
Oud 07-01-2003, 08:23
Black Sugar
Black Sugar is offline
L&G voor de helft en waar vind ik topic.
Oud 07-01-2003, 18:03
Verwijderd
Citaat:
MelodyofÐeath schreef:
dat een tongpiercing echt slecht voor je tanden is is een fabeltje, ik heb nu al een tijdje een tongpierc en er is niks mis met mijn tanden. De tandarts had mij wel gezegd, niet teveel ermee te spelen (tegen je tanden aan tikken met de pierc) want dat beschadigt wel.. dat doe ik dus nooit, en dan is er ook geen probleem

als je voor de zekerheid toch een plastic wil, ze zien er wel net echt uit... maar ik weet niet of je gelijk een plastic erin kan krijgen
je piercing gaat tegen je tandvlees aan wat je tandvlees naar achteren duwt en dat is op lang terwmijn heel slecht voor je tanden.

Snachts beweeg je je tong ook en de kans dat je je tandenb eschadigd is zowiezo best groot, en er zijn nog zoveel andere risico's.

Ik heb hem eruit laten halen..

Er lopen zoveel baantjes door je tong.. een vriendin van me had veel las van haar schouders, en moest ahar tonpiercing er een poosje uithalen, ze merkte meteen dat de pijn wegging, en terugkwam als de piercing erin ging. ze heeft hem dus eruit MOETEN halen.

Dat we niet begrijpen hoe het kan betekend niet dat het bestaat..
Oud 10-01-2003, 21:05
piepkuiken
piepkuiken is offline
Citaat:
clevergirl schreef:
Ik wil supergraag een tongpiercing maar ik weet dat het onwijs slecht is voor je tanden. Aangezien ik al hele gevoelige tanden heb en die piercing je glazuur heel erg aantast is het voor mij helemaal slecht!! Nu hoorde ik laatst van iemand hier dat je ook een soort plastic-achtige tongpiercings hebt.. Maar zien deze er wel een btje 'echt' en mooi uit?? En waar kan je ze krijgen??

Hulp pleaz
xx

iiiieeeeekkk!!!!!!!!! tongpiercing
Oud 11-01-2003, 11:51
LasT*Hero
LasT*Hero is offline
Het is slecht voor de tanden + lelijk.

Ik zou het niet doen.
Oud 11-01-2003, 13:08
Black Reina
Black Reina is offline
het is idd slecht voor je tanden en je tandvlees kheb er zelf ook 1, bijna anderhalf jaar. en het eerste half jaar heb k gewoon die lange er ingehad, totdat er een kuiltje in mn gehemelte kwam door het bovenste balletje, hij was al redelijk diep toen ik er achter kwam, kheb er gelijk een kleinere ingezet. het kuiltje is wat minder geworden maar het zit er nog wel. er zijn ook al redelijk veel stukken van mn tanden en kiezen afgebroken, helaas, maar geen last van gaatjes of andere pijnen daardoor. zolang ik er verder geen last van heb laat ik mn piercing dr gewoon in zitten.
Oud 11-01-2003, 17:12
piepkuiken
piepkuiken is offline
Citaat:
Black Reina schreef:
het is idd slecht voor je tanden en je tandvlees kheb er zelf ook 1, bijna anderhalf jaar. en het eerste half jaar heb k gewoon die lange er ingehad, totdat er een kuiltje in mn gehemelte kwam door het bovenste balletje, hij was al redelijk diep toen ik er achter kwam, kheb er gelijk een kleinere ingezet. het kuiltje is wat minder geworden maar het zit er nog wel. er zijn ook al redelijk veel stukken van mn tanden en kiezen afgebroken, helaas, maar geen last van gaatjes of andere pijnen daardoor. zolang ik er verder geen last van heb laat ik mn piercing dr gewoon in zitten.
amaai hebt gij da der echt voor over om u gehemelte en u tanden te ruineren gewoon om zo'n stuk ijzer in u tong tee kunnen houden???
amai ze
Oud 11-01-2003, 17:56
shanli
shanli is offline
Citaat:
piepkuiken schreef:
amaai hebt gij da der echt voor over om u gehemelte en u tanden te ruineren gewoon om zo'n stuk ijzer in u tong tee kunnen houden???
amai ze
mens,praat alstublieft wat minder Belgisch.
En als ze dat er inderdaad voor over heeft,laat ze dan.
Oud 11-01-2003, 21:18
Black Reina
Black Reina is offline
Citaat:
shanli schreef:
mens,praat alstublieft wat minder Belgisch.
En als ze dat er inderdaad voor over heeft,laat ze dan.
*grinnik**grijns*

Oud 13-01-2003, 13:12
Ninnoc
Ninnoc is offline
voor verdere info zie ook algemene piercing topic

http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=340178

Regels voor berichten