| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
). Als mijn ouders er over zouden zeuren (om wat voor reden dan ook - maar zeuren over mijn geld vind ik in principe eigenlijk al geen goede reden, ik moet toch zelf weten waar ik dat aan uitgeef, ik werk er ook zelf voor) zou ik er wel over nadenken, en als ik tot de conclusie zou komen dat ze gelijk hadden, dan zou ik het misschien niet doen, als ik tot de conclusie zou komen dat ze geen gelijk hebben, dan zou ik gewoon doen wat ik zelf wil. En aangezien ik wel nadenk voordat ik iets doe, zou ik het dus waarschijnlijk gewoon doen.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
.....Jij bent nog ouder, dan vind ik het helemaal raar dat je ouders zo doen....je bent toch zelf oud genoeg
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Maar goed, we hebben intussen voor een andere oplossing gekozen: we gaan 2,5 week met z'n tweeën naar Tsjechië (daar is het huren van een huisje niet zo duur), en mijn ouders vonden dat intussen wél een goed idee.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
fijne vakantie alvast al hoop ik voor je dat het daar dan niet regent Mijn ouders heb ik eigenlijk nog niet over mijn vakantie gehoord neem aan dat ze niet te hard zullen protesteren deden ze voruig jaar ook niet alhoewel ik toen alles zelf betaald heb, en ze dit jaar hopelijk iets bijdragen
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
Beiden hebben maar 2 weken vrij genomen (in de herfst dan nog een week, dan willen ze naar Rome) en aangezien sommige vrienden van me met hun vriendin alleen op vakantie gaan, weer andere vrienden op tijdstippen wilden gaan waarop ik niet kon, weer andere vrienden helemaal niet gingen, ik naar Sensation wil en ik nog midden in de vakantie hertentamens heb, zit er als ik nog op vakantie wil nix anders op om met mijn ouders een weekje mee te gaan. (Wat een zin ) Maar goed, zie het nog wel, ze weten zelf ook nog niet eens waar ze heen willen, ze spreken zich niet uit.
| Advertentie |
|
|
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Liefde & Relatie |
Niet op vakantie Tom DDH | 12 | 18-08-2010 01:00 | |
| Liefde & Relatie |
Jeetje waar moet ik beginnen.. coecie | 18 | 24-06-2009 17:55 | |
| Lifestyle |
Vandaag de dag Verwijderd | 500 | 31-01-2008 10:14 | |
| Lifestyle |
het 'oh joepie ik deed vandaag dit, dat, zus en zo' topic. Haligh | 500 | 08-01-2006 18:04 | |
| Psychologie |
Zeer grote zorgen!! ArjenvanD | 28 | 28-06-2005 14:15 | |
| Lifestyle |
Familie kaleidoscope | 68 | 01-07-2002 18:10 | |