Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2008, 15:59
Verwijderd
Ja, lui, in bed met tv en laptop. Heerlijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2008, 16:47
Verwijderd
Ik moet de hele dag leren. En morgen ook. In plaats daarvan luister ik naar oude jazz en zoek ik uit hoe je 't beste fruit kunt uitkiezen. Ook verbaas ik me bij tijd en wijle over nieuwe ontdekkingen op dat vlak, zoals deze:

Wtf, gele watermeloenen? Ik wil er een.

Als ik wel een het leren ben, dan vervallen m'n samenvattingen na 5 minuten in zulk soort geblaat:

"Wag the dog is een beetje een onduidelijk begrip, omdat Pisters weer zonodig zelfverzonnen termen aan de arme student moet opdringen. Wat onze schijtsnol in de laatste vorm van mentale retardatie lijkt te bedoelen, is het volledig controleren van de filmsterren, tot op hun verleden (dat eventueel kan worden herschreven) en hun naam (die kan worden veranderd) toe. Dit deden studio's om het publiek direct hooked te krijgen aan de verschijning van een nieuwbakken filmsterretje."

Verder denk ik vertederend terug aan het autistische vijfjarige meisje, dat me gisteren in de supermarkt verlegen lachend een half opgekauwd koekje aanbood. Dat ik dat een prettige herinnering vind geeft aan hoe content ik ben met vandaag.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 17:14
Verwijderd
Vandaag de hele dag door haarlem heengelopen met de hoop guitar hero voor de Wii te vinden. Schijnt hij overal teruggestuurd te zijn omdat er een fout in zat en ze konden mij niet vertellen wanneer er nieuwe binnenkomen
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 17:20
Luna
Luna is offline
gewerkt en geshopt en zo boodschappen doen voor het eten en dan koken met mn huisgenootje
vanavond weten we nog niet.
Oud 12-01-2008, 17:42
Larry Flint
Larry Flint is offline
een beetje in zelfmedelijden gezwelgd (??) vandaag, dus veel op bed gehangen en gelezen. net naar de supermarkt gegaan waar ik natuurlijk meer kocht dan nodig was, maarja, ik kreeg ook teveel geld mee. straks kaasfondue met mn vriendje en nu luister ik clouseau (L). vanavond misschien een film huren en anders gewoon tv kijken.
Oud 12-01-2008, 18:26
June bug
June bug is offline
Ik heb vandaag de hele dag gewerkt en dat was fckn irritant want alle klanten belden met hetzelfde geklaag en ze hadden nog gelijk ook. Aan de andere kant ging de tijd wel lekker snel dus dat was relax. Net een pizza gegeten en straks ga ik een vriendinnetje van t station halen en dan met haar naar een ander vriendinnetje toe en dan gaan we wijn drinken en babbelen
Oud 12-01-2008, 18:57
*oma*
*oma* is offline
Gisteren met twee vriendinnetjes een fles tequila verobert en daarna naar een optreden geweest. Daar zag ik STP ook nog, maar eigenlijk wil ik naar jaya the cat, maar daar stond een rij. Vandaag gewerkt en dat ging niet helemaal lekker. Ten eerste had ik een kater die, terwijl de dag vorderde, steeds erger werd+er had een meisje tegen de muur aangekotst in een zaal en daar moest ik dus heen :') (maar gelukkig werd ik opgeroepen en hoefde ik het niet meer schoon te maken)+er was popcorn op het buffet gevallen en toen ging een vrouw dat in haar zakken stoppen! Ik was echt stom verbaasd. De brutaliteit tegenwoordig. Toen ik vroeg wat ze in hemelsnaam aan het doen was zei ze dat ze het op ging eten. Naja zeg+vervelende meisjes de bios uitgezet en dat was het.
Nu lekker chillen, ik zou eerst gaan leren, maar dat doe ik morgen wel .
Oud 12-01-2008, 21:19
Crimson
Crimson is offline
ik ook zelfmedelijden want 20 hfsten amerikaanse geschiedenis leren voor tentamen, waarvan één lezen al 1 tot 2 uur duurt en ik ben normaal gesproken een snelle lezer
Met citaat reageren
Oud 12-01-2008, 23:50
ragdoll
ragdoll is offline
ik heb het koud want ik draag een feestjurkje maar het feest is alweer voorbij en ik ben een heel klein beetje aangeschoten. ik wil mijn pyama en een kruik en mijn bed
Oud 13-01-2008, 00:19
Verwijderd
vandaag was een heerlijk zonnige dag! met vrienden bij een vriend thuis gechilled en dvd van pink floyd gekeken en beetje gexboxbxxt en van alles gedaan daar. en nu ben ik thuis en ga ik zo een peuk roken uit mn raampje en dan nog een film kijken denk ik.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 00:41
Broeder
Broeder is offline
Ik ben een peer aan het schillen.
Oud 13-01-2008, 00:43
Broeder
Broeder is offline
Ik ben een peer aan het eten.
Oud 13-01-2008, 00:46
Broeder
Broeder is offline
Ik ben perenschillen in de prullenbak aan het gooien.
Oud 13-01-2008, 00:47
Broeder
Broeder is offline
Ik ben een peer aan het pakken.
Oud 13-01-2008, 00:48
Broeder
Broeder is offline
Ik ben een peer aan het schillen.
Oud 13-01-2008, 00:51
Broeder
Broeder is offline
Deze is niet goed meer : (
Oud 13-01-2008, 00:51
Broeder
Broeder is offline
Ik ben een bedorven peer in de prullenbak aan het gooien.
Oud 13-01-2008, 01:01
Verwijderd
Ik niet.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 01:03
Broeder
Broeder is offline
Oké, ik noteer het.
Oud 13-01-2008, 01:05
Verwijderd
Haha, held.

Ik eet aardappelpuree uit een pakje en het is nogal teleurstellend. Ik had ook niet anders verwacht, maar ik wilde tegen beter weten kijken of m'n verwachtingen klopten. Brrr, nooit meer doen. Mag m'n aardappelpuree bij jouw peer in de prullenbak, Broeder?

[edit] De aardappelpuree is natuurlijk wel al uit het pakje gehaald en in een pan met kokend water gegooid, zodat het in de eerste instantie aardappelpuree werd en geen poeder. Ik denk, ik licht het nog even toe.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 01:11
Broeder
Broeder is offline
Het komende half jaar mag alles in mijn prullenbak, want ik had per ongeluk 20-liter-zakken gekocht en dat bleek wat te hoog gegrepen voor de pedaalemmer.
Oud 13-01-2008, 01:12
Broeder
Broeder is offline
Bedankt voor je toelichting, Paranoide!!
Oud 13-01-2008, 01:33
Verwijderd
Alles? Ook.. Swaziland?

Optopic: LEREN

PS. Graag gedaan!!1
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 08:51
Verwijderd
ik ben bezig met een appartement aan het regelen voor mijn familie in nîmes maar het lukt niet
nu hardlopen en voor de rest van de dag een essay filosofie
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 11:41
vixen
vixen is offline
Ik moet aan essays, maar aangezien ik een goed cijfer had voor een presentatie van dat vak heb ik er de motivatie nog niet voor.
Oud 13-01-2008, 12:04
Verwijderd
net gedoucht en mijn kamer opgeruimt en ik zit te wachten tot een vriend van me op msn komt want ik wil chilllllllllllll tot ik er aan dood ga
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 12:52
Verwijderd
gisteren feestje van maura en daarna de stad in geweest en het was gezellig enzo! en nu ben ik niet brak en ga ik ECHT m'n literatuuronderzoek afmaken, want morgen deadline.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 13:50
malle pietje
malle pietje is offline
Gekanker op het werk, stelletje stasi kkmongolen daar .
Oud 13-01-2008, 13:51
Verwijderd
Ik heb niet zoveel nuttigs gedaan vandaag, behalve thee gedronken met vriendinnetjes. Straks ga ik lunchen en daarna naar een performance van een vriendinnetje ( www.rauwplaats.nl ) en daarna weer verder met nutteloze dingen doen en de douche schoonmaken.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 14:31
Verwijderd
haha ik ging dus hardlopen maar uiteindelijk heb ik alleen twee uur in de zon gezeten met een vriendin en hebben we totaal niet hardgelopen. en nu heb ik net iemand ongeveer mijn essay laten schrijven en ik zou het afmaken maar ik kan echt weinig jdfmjqslf
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 15:09
Verwijderd
nou feestje gehad, gezellig gezellig, toen de stad in, daar probeerde de ex van m'n zusje me te zoenen en dat was eng. daarna wilde ik een vriendin ombrengen omdat ze extreem vervelend dronken was en ze sliep bij mij in bed maar gelukkig is er niet gekotst. en nu ben ik moe want er sliep ook een snurker bij me en ugh ik moet nog zo veel doen
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 15:49
Larry Flint
Larry Flint is offline
Nou ehh ik heb vannacht vreemd gedroomd maar heerlijk geslapen . Ontbeten, daarna gelezen, ruzie gemaakt met mn moeder, vriendje geholpen met dingen ordenen en nu is het alweer 5 uur hmm. Straks nog even hardlopen, eten en vanavond komt een vriendinnetje dancer in the dark kijken dus ik bereid me voor op een droevige avond!
Oud 13-01-2008, 15:50
Verwijderd
Ik heb me ingeschreven voor een studie. JoepieJoepie.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 15:51
Larry Flint
Larry Flint is offline
oh kan dat nu al? ik wil het ook maar ik ben bang dat ik me nog bedenk
Oud 13-01-2008, 15:52
Verwijderd
Dat kan al en je moet je gewoon niet bedenken. Wat ga je doen?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 16:04
Larry Flint
Larry Flint is offline
probably literatuurwetenschap in utrecht, en jij (engels, met die toetsen die je afgelopen jaar had?)?

ot: ik heb ook nog wel een hele nuttige brief geschreven naar de klantenservice van tmobile dat ik mijn tel abo wil opzeggen per mei, zodat ik iig niet TE LAAT ben en ik er weer aan vast zit . nu nog lekker 7 euro betalen omdat het aangetekend moet
Oud 13-01-2008, 16:07
Verwijderd
Technische geneeskunde in Twente, lijkt op engels hoor :}
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 16:08
Verwijderd
woo-hoo meer mooie vrouwen in utrecht!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 16:12
Larry Flint
Larry Flint is offline
pm @ shoarm!

Citaat:
woo-hoo meer mooie vrouwen in utrecht!
Oud 13-01-2008, 17:18
ragdoll
ragdoll is offline
yesh the hills komt zo. tijd voor quality tv.
Oud 13-01-2008, 17:27
woezel
woezel is offline
ik ben net wakkerrrrr,gvd.
Oud 13-01-2008, 19:35
Verwijderd
Citaat:
Ik heb me ingeschreven voor een studie. JoepieJoepie.
offtopic: ja stufi aanvragen moet voor mei? maar je hoeft je niet voor mei ingeschreven te hebben toch? maar kan je dan studie financiëring aanvragen zonder ingeschreven te zijn bij een studie?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 19:46
Verwijderd
Ja dat kan volgens mij. Alleen een numerus fixus studie moet je voor mei inschrijven.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 19:56
Verwijderd
Gisteravond had ik geen zin om uit te gaan dus bleef ik thuis, en dat beviel prima want er was iemand die bij Sanoma werkt en nu mag ik misschien 'een keer komen praten' om te kijken of ze wat werk voor me kan regelen. Vandaag heb ik de hele dag in bed gelegen want ik voelde me ziek. Gehaast voor mijn werk alwaar de code om naar binnengaan veranderd was en ik heb een kwartier staan wachten voordat ik uiteindelijk de goede code had. Nu ga ik koken, pasta.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 20:01
capibara
capibara is offline
Gisteren een tof feestje in een oude bank gehad, vet pand. Teveel vodka en dronken mensen. Op een gegeven momenent was zelf het systeemplafond naar de klote. Prachtig.
Oud 13-01-2008, 20:16
STP
STP is offline
Ik ben tijdens mijn Eurosonic/noorderslagweekend 34 uur aan het werk geweest op donderdag en vrijdag. Daarna was er een feestje van Vice-magazine met gratis drank. Uuf was er ook, ik trok het wel! Zaterdag ná Noorderslag de stad nog in en daar kwam ik Urm en Uuf ook weer tegen, helaas was Teun al weg.

Verder ben ik Roelien bijzonder vaak tegengekomen, wat ik ook goed trok. En ik kreeg via een vriendin van me te horen dat ze een forummer bij d'r had die alles van me wist maar ze wilde niet zeggen wie ze was behalve dat ze bijna nooit postte.

Eindconclusie: Mooi man!
Oud 13-01-2008, 21:32
kuik
kuik is offline
gister allemaal nuttige dingen gedaan en met heel veel mensen gesocialized, eerst bij een vriendinnetje langs die ik al heel lang niet had gezien en daarna eten en chillen bij een andere vriendin waar ook nog vier andere mates van mij waren ze hebben vakantieplannen gemaakt en ik baal dat ik niet meega, maar ik ga al met mn ouders op vakantie en met een andere vriendin.
vandaag eeuwig lang uitgeslapen en naar de expositie van mijn vader en andere cursisten geweest wat niet zoveel voorstelde, maar het was wel leuk om te zien hoe trots mijn vader was en hoeveel verhalen hij wel niet had. 's avonds heb ik sushi gemaakt voor mn parents en nu bereid ik me voor op een nieuwe week stage, klinisch diagnostische geneeskunde. morgen eerst een witte jas halen en dan melden bij pathologie, ik heb er zin in!!
Oud 13-01-2008, 22:29
Verwijderd
ben gaan verven met mn moeder in mn nieuwe appartementje en dat was lachen want alles zat onder enzo en nou ga ik slapen want ik ben kapot
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 07:05
Verwijderd
ik ben net wakker en wonderbaarlijk genoeg heb ik de wekker maar één keer laten snoozen voordat ik uit bed ging zometeen naar school om m'n literatuurverslag in te leveren en daarna leren in de UB en vanavond eten met een vriendin.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 07:12
Calyx
Calyx is offline
Net bed verschoond, was in wasmachine gedaan en de volgende lading ligt al klaar.
Toen gedoucht enz, nu ontbijten. Leren leren en 's middags werkgroepen en college.
Nog ff boodschappen doen en verder leren, 's avonds komen een paar vrienden.
Reageren

Regels voor berichten