Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2004, 19:22
Aristidis
Aristidis is offline
Vandaag is bij ons het jaarboek uitgekomen, met alle klassenfoto's van het jaar en allerlei leuke artikelen over alles wat er dit jaar op school is gebeurd!
Maar ik vroeg me af of meer scholen dit hebben, een aantal mensen die ik ken hadden er nl nog nooit van gehoord!
En zo ja, wat staat er bij jullie in?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-06-2004, 19:32
PV
PV is offline
Daar zijn wel meer topics over geloof ik..

Ik had er eerst ook nooit over gehoord, omdat ze daar bij mij op de middelbare school niet aan deden. Achteraf gezien wel jammer, want het lijkt me best leuk. Maar ik heb nog wel oude schoolkranten en klassenfoto's en zo bewaard, dus tsja...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 20:30
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Elke eindexamenklas kreeg dat bij mijn oude school... alleen onze klas niet geld te kort. Dit jaar krijgen ze het weer wel
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 20:54
Aristidis
Aristidis is offline
Citaat:
PV schreef op 03-06-2004 @ 20:32 :
Daar zijn wel meer topics over geloof ik..
jah, maar dat zijn allemaal jaarboeken voor de examenkandidaten als afscheid...
ik bedoel of er ook scholen zijn die een algemeen jaarboek hebben, voor iedereen waar ook over alle leerlagen iets instaat
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 06:52
Verwijderd
Citaat:
lotjesnotje schreef op 03-06-2004 @ 21:30 :
Elke eindexamenklas kreeg dat bij mijn oude school... alleen onze klas niet geld te kort. Dit jaar krijgen ze het weer wel
dat is lullig

bij ons op school krijgt havo/vwo een mooi boekje enzo maar tl niet op een of andere manier...

TL heeft ook examenuitreiking in de gymzaal met alles en iedereen daar op een hoopje en havo/vwo heeft het in de aula en in de klas en die hebben allemaal extra's

best lullig eigenlijk..

maar wij hebben op school alleen zo'n 'afscheidsboekje' en geen jaarboek voor álle leerlingen..
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 09:00
cyntha
cyntha is offline
Ik heb vorig jaar ook een jaarboek gekregen. De eindexamenklassen van het vwo, havo en vmbo stonden er in. Eerst de klassenfoto's, toen van iedere leerling een klein stukje tekst met een pasfoto erbij en op het einde stonden er nog foto's van activiteiten, reizen en schoolfeesten. Ik vond het jaarboek toen best onzin, ik dacht daar kijk ik toch nooit meer in. Nu een jaar later is het leuk om er af en toe door heen te bladeren en te kijken bij wie je allemaal op school zat.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 09:10
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 04-06-2004 @ 07:52 :
dat is lullig

bij ons op school krijgt havo/vwo een mooi boekje enzo maar tl niet op een of andere manier...

TL heeft ook examenuitreiking in de gymzaal met alles en iedereen daar op een hoopje en havo/vwo heeft het in de aula en in de klas en die hebben allemaal extra's

best lullig eigenlijk..

maar wij hebben op school alleen zo'n 'afscheidsboekje' en geen jaarboek voor álle leerlingen..
Tja mijn school had alleen maar vmbo tl dus was er niet echt van jij krijg meer ofzo. Wij hadden gewoon de diploma uitrijking in de aula echt heel erg persoonlijk enzo. Daar stond deze school ook voor voor persoonlijke begeleiding dus ik denk dat ik zeker niet minder zou hebben gehad als iemand die havo vwo doet.

(hmmz best nutteloze reply dit maar goed)
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 15:01
Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 04-06-2004 @ 07:52 :

Oud 04-06-2004, 15:15
Verwijderd
Wij hebben laatst met de klas een eigen jaarboek gemaakt in de vorm van een project. Hij staat op CD-rom en ziet er best leuk uit. met Flash enz.

Bij ons krijg je foto's van de klas en van de klasgenoten apart. Ook hebben we onze docenten er maar opgezet. Om beschuldigingen zoals "We worden geboycot" te verkomen . Daarnaast zijn er nog wat doelloze verhaaltjes die misschien over 20 jaar leuk zijn om terug te lezen
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 18:51
Verwijderd
Wij hadden ook een jaarboek. Erg leuk, zeker om nu nog eens terug te kijken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten