Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2004, 16:27
spinnie
spinnie is offline
jahhh vertel. Wie heeft er hier last van slaapwandelen of (leuke of vervelende) dingen meegemaakt met slaapwandelen?

Ik zelf slaapwandel niet, maar heb het wel een aantal keren bij anderen gezien

Laatst gewijzigd op 07-06-2004 om 16:29.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2004, 17:20
cyntha
cyntha is offline
Ik slaapwandel denk ik niet, mijn ouders zijn me iig nooit tegengekomen 's nachts. Mijn broer heeft een tijd gehad dat hij heel veel slaapwandelde. Dan ging hij bijvoorbeeld naar beneden op de bank zitten met de afstandsbediening in zijn hand en ging hij op alle knopjes drukken terwijl de tv gewoon afstond. Het is bij hem gelukkig wel vanzelf over gegaan.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 12:12
bij
bij is offline
Whe mn broer wel:

Het onweerde dus ik was ook wakker , mn ouders ook. En het was midden in de nacht. Ik hoor dus een deur open gaan , licht gaat aan. Blijkt het mn broer te zijn die denkt dat het ochtend is en gaat dus zn tas pakken enzo. Mn moeder zegt dus : Waar ben je mee bezig ? hij : O .. e , gewoon nix.
Whahaa hij keek echt vaag uit zijn ogen de volgende dag wist ie der nix meer van
Oud 08-06-2004, 14:37
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Mijn oppaskindjes slaapwandelen allebei.
Laatst liep er eentje zo naar buiten
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 14:41
ydnew
ydnew is offline
Citaat:
Jetteke schreef op 08-06-2004 @ 15:37 :
Mijn oppaskindjes slaapwandelen allebei.
Laatst liep er eentje zo naar buiten
Oei oppassen dus
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 19:51
Geranium-Tulp
Geranium-Tulp is offline
Citaat:
ydnew schreef op 08-06-2004 @ 15:41 :
Oei oppassen dus
Zeker
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 19:57
Balance
Balance is offline
Ik heb een tijdje heel vaak midden in de nacht opgestaan en dan m'n kleren gepakt. Ik keek op de wekker en zag dan dat er 7.30 stond. Tijd om te gaan douchen dus en ik liep rustig naar de badkamer toe. Dan kwam m'n moeder snel naar de badkamer gesneld om me te vertellen dat het 2 uur 's nachts was.
Maar die dingen als de wekker zag ik écht. Niet dat ik slecht gekeken had ofzo. Het is ook best vaak voorgekomen.
Oud 08-06-2004, 20:09
Gwinnie
Gwinnie is offline
als ik naar de w.c. toe moest s'nachts, deed ik mn kamerdeur open, liep linksaf, deed een deur open en ging linksachterin in de badkamer op de w.c. zitten.

toen logeerde ik een keer bij mijn neefje en liep ik precies dezelfde weg... ik ben zo de kamer van mn tante in gelopen en heb over haar naaimachine heen zitten plassen.

__

verder heb ik de gewoonte om als ik ga douchen, eerst de douchekop opzij te schuiven zodat het water op temperatuur kan komen.
een keer toen ik ging slaapwandelen had ik de hete kraan helemaal open gedraaid en stond ik al in de douchehoek, ik stond op het punt om de douchekop weer goed te draaien toen mn moeder me er onder uit trok. ze was wakker van me geworden, maar goed ook anders had ik snik en snikheet water over me heen gehad..

na groep 8 heb ik er ook nooit meer last van gehad eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 08-06-2004, 20:54
Verwijderd
ik heb het nog nooit gehad.. maar mijn broer dus wel en mijn neefje trouwens ook...

mijn broer die kwam een keer midden in de nacht nar mijn kamer en liep door mijn kamer en zei alleen hoi en toen ging hij weer weg en toen ging hij naar mijn vaders kamer liep die daar wat rond en toen ging hij naar zn eige kamer en smorgens lach hij op de grond.. heel wazig

en mijn neefje had het vroeger toen hij klein was meegemaakt. het was ook midden in de nacht en mij moest naar de wc maar hij sliep nog half dus hij liep maar wat rond en kon de wc niet vinden.. toen ging hij naar de kamer van zijn ouders en toen had hij over hun bed heen gepist
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 14:21
Boozle
Boozle is offline
Dat had ik zaterdag ook , lig ik te slapen. Schrik ik wakker, denk ik shit ik moet werken, snel kleren aan brood in je mond. Kijk je weer is het pas 02.30 . Terwijl ik dacht dat er echt 06.00 uur stond. En dan blijf ik vaak ook wakker omdat ik dan denk dat als ik ga slapen me verslaap.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 14:36
Dolores
Dolores is offline
Ik heb het vroeger heel vaak gehad en nog steeds schijn ik zo af en toe wel eens te slaapwandelen. 'k Heb niet echt rare dingen gedaan, geloof k.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2004, 15:41
Verwijderd
Toen ik klein was, liep ik wel veel rond in m'n slaap. Ik liep vaak naar beneden toe om daar vervolgens maar gewoon te staan in de woonkamer. De eerste keer dat ik het deed, begrepen mijn ouders er niets van, ik gaf geen antwoord maar keek wel rond. Ze kregen me ook niet wakker.

Ook een keer van de trap gevallen terwijl ik sliep, toen ik onder aan de trap lag dacht ik dat ik mijn opa in de kamer hoorde en durfde toen niet de kamer in, ik ben op de trap in slaap gevallen Later bleek dat mijn opa er helemaal niet was en de kans was ook erg klein dat ik van de trap was gevallen, maar zelf weet ik dat echt nog heel zeker...

Nu word ik nog wel eens 'wakker' dan doe ik m'n ogen open, maak ik m'n vriend wakker en begin ik te kletsen... 's ochtends weet ik daar niets meer van. (Vannacht had ik het over een enorme vlieg, ik was echt overstuur. Ik had het over enorm grote dikke poten en hij zou op de deken zitten... ik weet het me nog maar heeel vaag te herinneren....)
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten