Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2002, 17:50
martine17
martine17 is offline
Nou nog zo'n interessant onderwerp. Ik ga (zoals zovelen) naar salou deze zomer, en ik had het vorig jaar al moeilijk trouw te blijven. en nu ga ik ook nog twee weken! Maar ik weet dat ik heel veel om mijn vriendje geef, maar toch is er iets in mij dat andere jongens niet kan weerstaan. Heben meer mensen dit? En wanneer is het vreemdgaan, als je zoent of pas als je met elkaar naar bed gaat???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2002, 17:58
youriw
youriw is offline
vreemdgaan is als je de afspraken met je vriendje niet nakomt ...

lekker cryptisch, maar de waarheid, als jullie het goed vinden van elkaar dat je met andere zoent, is dat ok, als jullie het goed vinden van elkaar dat je 'hand en spandiensten' verleent bij anderen, is dat ok

maar doe je dan iets wat verder gaat, dan ga je vreemd
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 17:59
X-je
X-je is offline
Ik heb dit niet en ik vind dat dit getuigt van onvolwassenheid. Als je zegt dat je niet aan andere jongens kan weerstaan, hoe kan je dan van je vriend houden? En vreemdgaan is voor mij al bij een zoen.

X-je
Oud 30-04-2002, 18:01
youriw
youriw is offline
als je vriendje dat weet is dat dus bij jullie vreemdgaan. maar een hand over de billen van een meisje ... is dat vreemdgaan?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 18:11
X-je
X-je is offline
Citaat:
youriw schreef:
als je vriendje dat weet is dat dus bij jullie vreemdgaan. maar een hand over de billen van een meisje ... is dat vreemdgaan?
Waarom zou je zoiets doen? Ik heb totaal geen behoefte aan ander mannelijk contact behalve van mn vriend, geen knuffel, geen aanraking, niets. De enige die aan mij komt is mn vriend.

X-je
Oud 30-04-2002, 18:13
youriw
youriw is offline
nee, maar ik bedoel dat zijn hand bij een ander meisje over haar billen aait, een meisje die dat op dat moment wel waardeert, die hem dus probeert te verleiden

dat vind je dan denk ik niet goed, of wel?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 18:17
X-je
X-je is offline
Dus als die jongen verkering heeft? Neen vind ik niet goed. Ik ben van mening dat je mag kijken, maar je moet overal afblijven, als je dat niet kan, moet je niet aan een relatie beginnen. Kan je doen wat je wil

X-je
Oud 30-04-2002, 18:21
youriw
youriw is offline
ok, maar mij mening is dus, het ligt er aan wat je afspreekt en je moet er met elkaar duidelijk in zijn wat wel en niet mag.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 19:00
Faery
Faery is offline
als je met zomaar iemand wilt neuken moet je geen echte, serieuse relatie ofsow hebben , imo
Errug triest, dat je bij voorbaat al zegt dat je waarschijnlijk vreemd gaat.

Ga dan niet, of neem je vriendje mee, als je zoveel om hem geeft.
Oud 30-04-2002, 20:24
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
eigenlijk maar triest, maar als jullie je daar lekker bij voelen moet je het doen.
Oud 30-04-2002, 20:41
aprillia16
aprillia16 is offline
Citaat:
X-je schreef:
Ik heb dit niet en ik vind dat dit getuigt van onvolwassenheid. Als je zegt dat je niet aan andere jongens kan weerstaan, hoe kan je dan van je vriend houden? En vreemdgaan is voor mij al bij een zoen.

X-je
idd
Oud 30-04-2002, 21:40
Verwijderd
'Moeite met trouw blijven'

Dat snap ik dus weer totaal niet. Het is toch niet zo dat je een beest bent wat bepaalde lusten niet onder controle kan houden? En indien dat wel het geval is, raad ik je aan jezelf aan te geven bij de dierentuin en vragen of je zo'n mooie quarantainekooi mag.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2002, 21:49
Koen
Koen is offline
Citaat:
nare man schreef:
'Moeite met trouw blijven'

Dat snap ik dus weer totaal niet. Het is toch niet zo dat je een beest bent wat bepaalde lusten niet onder controle kan houden? En indien dat wel het geval is, raad ik je aan jezelf aan te geven bij de dierentuin en vragen of je zo'n mooie quarantainekooi mag.
Kan het niet minder dan volledig eens zijn met dit stukje.

Verder is 'vreemd gaan' en aanverwanten meer een topic voor Liefde & Relatie dan voor Sexualiteit.

Verplaatst: Sexualiteit -> Liefde & Relatie.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 09:35
ZHAzha
ZHAzha is offline
Citaat:
martine17 schreef:
Nou nog zo'n interessant onderwerp. Ik ga (zoals zovelen) naar salou deze zomer, en ik had het vorig jaar al moeilijk trouw te blijven. en nu ga ik ook nog twee weken! Maar ik weet dat ik heel veel om mijn vriendje geef, maar toch is er iets in mij dat andere jongens niet kan weerstaan. Heben meer mensen dit? En wanneer is het vreemdgaan, als je zoent of pas als je met elkaar naar bed gaat???
neem je vriendje meej..
Oud 01-05-2002, 11:01
Ilsch
Ilsch is offline
zoenen is al vreemdgaan vind ik...

laatst op tv zeiden ze het heel koel;
zoenen is super intiem.. misschien wel intiemer dan met elkaar naar bed gaan.. waarom denk je dat hoeren niet zoenen?

zo was het ongeveer... En als je van je vriend houdt... dan denk je er toch al niet bij na dat je misschien wel iemand anders niet zou kunnen weerstaan..?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 12:06
martine17
martine17 is offline
Jullie snappen het ook allemaal niet, het is echt niet zo dat ik erop uit ben hoor. en sex met zomaar iemand al helemaal niet. maar ik vind het gewoon moeilijk, hallo, ik ben nog jong, ik word al benauwd van het idee dat ik de rest van mijn leven met iemand moet delen. maar om nou gelijk te zeggen dat dat onvolwassen is, vind ik een beetje overdreven. sommige mensen hebben dat nou eenmaal, anderen niet. ik heb wel een idee wat wel en niet mag. maar soms is er gewoon nix aan de hand ofzo, sta je een beetje met een jongen te dansen, maar dan heb ik toch het idee, als mijn vriendje dit zou zien zou hij het niet zo leuk vinden. terwijl er niet echt iets gebeurd. mag dat dan, of niet? ach ja, wat niet weet, wat niet deert! (nee grapje)
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 13:55
Verwijderd
Kzou dr over praten met je vriendje en afspraken maken, zo weet je wat hij wel niet vervelend vind en hoever je dus kunt gaan.

Tuurlijk, je bent op vakantie, dan wil je lol hebben en niet voortdurend denken van zou hij dit wel goed vinden.. maar wanneer je dan afspraken met hem hebt gemaakt, kom die dan wel na zou ik zeggen..

Zo heb ik met mijn vriend de deal dat als we ooit op ons bek gepakt worden door een beroemdheid dat mag gewoon omdat dat echt te grappig zou zijn..

En jah.. ik ben idd ook jong en vind ut jammer dak mn vriend niet ene jaar later ben tegen gekomen enzow. We hadden dr gister of eergister echt nog een heel gesprek over. Dak superveel van em hou maar tgewoon leuk zou zijn af en toe weer die spanning en gwoon lol ookal betekent het gwoon helemala nix. Maar dat doe je nu niet meer vanwege je vriendje enzow..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 14:27
X-je
X-je is offline
Citaat:
martine17 schreef:
hallo, ik ben nog jong, ik word al benauwd van het idee dat ik de rest van mijn leven met iemand moet delen
Begin dan geen relatie

x-je
Oud 01-05-2002, 14:34
Verwijderd
Citaat:
X-je schreef:

Begin dan geen relatie

x-je
Jah.. en ik wordt al benauwd van het idee dak strax nog es 5 jaar moet gaan studeren.. nou, dan doek ut maar niet toch?

tkan toch altijd wel werken.. maar je hoeft toch niet nu al te weten of je de rest van je leven bij deze ene persoon blijft? kom op
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 14:35
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
nare man schreef:

Zodra je met een ander zoent vind ik dat je vreemdgaat! En ik vind eigenlijk ook dat je je vriend moet vertellen dat je zoveel moeite hebt met trouw blijven. Dan weet ie tenmisnte waar hij aan toe is en wat hem te wachten staat. Dan kunnen jullier erover praten enzo en dan is aan hem/jullie de keus of jullie wel verder moeten gaan. Ik kan me voorstellen dat als ie dit hoort dat ie weinig zin heeft om nog bij je te blijven als je andere jongens toch niet kunt weerstaan.....
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 14:43
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
je gaat naar salou en je gaat je druk maken of je vreemd gaat,je kan dan beter met je ouders 2 weken naar de ardennen.ik raad je aan gewoon zoveel mogelijk te drinken dat je het allemaal niet meer weet,en dat het dus ook automatisch niet meer uitmaakt.
Oud 01-05-2002, 18:41
Verwijderd
Citaat:
het dappere meisje schreef:
je gaat naar salou en je gaat je druk maken of je vreemd gaat,je kan dan beter met je ouders 2 weken naar de ardennen.ik raad je aan gewoon zoveel mogelijk te drinken dat je het allemaal niet meer weet,en dat het dus ook automatisch niet meer uitmaakt.
Wat is dit nou weer voor domme bullshit..? Das fijn voor der vriend...
"wat heb je allemaal gedaan?
"-weet ik niet meer"
"ben je me trouw gebleven"
-"weet ik ook niet meer"

naja kweenie hoor..
Nee maar kvind het triest dat je nu al weet dat je waarschijnlijk vreemdgaat. Wat is er nou zo moeilijk aan een jongen weigeren. Als het goed is hou je van je vriend en heb je niemand anders nodig. En als je zo zwak bent, kun je beter geen relatie aangaan. Want of je er nou iets aan kan doen of niet, een jongen verdient het niet dat zijn vriendin vreemdgaat..

Bah, kan hier wel boos om worden trouwens..
Of en btw: zoenen is al vreemdgaan..
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 18:52
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
het dappere meisje schreef:
ik raad je aan gewoon zoveel mogelijk te drinken dat je het allemaal niet meer weet,en dat het dus ook automatisch niet meer uitmaakt.
Oh my fuckin' god! Dit is toch echt wel het domste wat ik ooit gehoord heb! Hoe kun je dit in godsnaam zeggen?! Wordt er aan je gevraagd of je bent vreemdgegaan, wat moet je dan zeggen?! "Kweet niet? Zou best kunnen! Ik was bezopen!" ???

Hoe triest kan je wezen....!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 19:11
barwijfie
barwijfie is offline
Ik wil even iets kwijt hoor. Sorry, maar als jij het al moeilijk hebt om je vriendje trouw te blijven als je TWEE WEKEN in salou zit, dan verdien ik toch wel de ere prijs
Mijn vriendje is nu al 4 maanden weg. Het komt niet eens in me op om vreemd te gaan. Ik ben hem 4 maanden trouw geweest en ga het de komende 2 maanden ook nog wel volhouden. Ik heb er duidelijke afspraken over gemaakt met mijn vriend. Hij vertrouwt me, ik vertrouw hem. En als je echt van je vriend houd, als je echt van hem houd he, en als je weet dat hij je vertrouwt dan is er geen haar op je hoofd die aan andere jongens denkt hoor.
Het is misschien idd een oplossing om hem mee te nemen, of je kan natuurlijk ook met een hele andere instelling erheen gaan. Je hoeft niet alleen naar salou voor de jongens.je kan ook lekker naar het strand gaan en lekker stappen zonder een jongen aan te raken. Ik heb dat vorig jaar ook gedaan toen in in mallorca was. Maarja iniedergeval succes ermee en als ik jou was zou ik eens goed gaan nadenken of je toch echt wel zoveel van hem houdt, als je denkt dat je vreemdgaat kun je het misschien beter uitmaken, heb je zelf een leuke vakantie zonder schuldgevoel en doe je hem ook geen pijn.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2002, 19:17
Verwijderd
ik vind dat iedereen toch wel een beetje te heftig en te hard is.. ]karakters van mensen verschillen nu eenmaal nogal is het ook voor lang niet iedereen even makkelijk trouw te blijven.. je kan niet zomaar vanzelf stoppen met aan andere jongens denken.. Ik ben nog nooit vreemd gegaan en ben wel van mening dat als je vreemd gaat je de relatie moet afbreken, maar dr wordt net gedaan alsof het al een misdaad is moeite ermee te hebben.. dat je die moeite doet zegt toch al genoeg?

Ik doe het door de situaties waarin het zou kunnen gebeuren te vermijden.. anderen gaan die situaties wel aan maar hebben dan geen moeite zich te beheersen en weer anderen gaan het ook an en moeten xtra moeite doen.. iedereen is anders toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-05-2002, 07:50
youriw
youriw is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
ik vind dat iedereen toch wel een beetje te heftig en te hard is.. ]karakters van mensen verschillen nu eenmaal nogal is het ook voor lang niet iedereen even makkelijk trouw te blijven.. je kan niet zomaar vanzelf stoppen met aan andere jongens denken.. Ik ben nog nooit vreemd gegaan en ben wel van mening dat als je vreemd gaat je de relatie moet afbreken, maar dr wordt net gedaan alsof het al een misdaad is moeite ermee te hebben.. dat je die moeite doet zegt toch al genoeg?

Ik doe het door de situaties waarin het zou kunnen gebeuren te vermijden.. anderen gaan die situaties wel aan maar hebben dan geen moeite zich te beheersen en weer anderen gaan het ook an en moeten xtra moeite doen.. iedereen is anders toch?
en hier ben ik het dus weer volledig mee eens!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 11:29
marlies
marlies is offline
Citaat:
X-je schreef:

Waarom zou je zoiets doen? Ik heb totaal geen behoefte aan ander mannelijk contact behalve van mn vriend, geen knuffel, geen aanraking, niets. De enige die aan mij komt is mn vriend.

X-je
Ja inderdaad
Oud 02-05-2002, 17:29
X-je
X-je is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
tkan toch altijd wel werken.. maar je hoeft toch niet nu al te weten of je de rest van je leven bij deze ene persoon blijft? kom op
Begin dan niet aan een vaste relatie dat bedoel ik. Kan je beter van de ene naar de andere fladderen

X-je
Oud 02-05-2002, 17:31
X-je
X-je is offline
Gaat verkeerd overkomen, ik bedoel dus, ik kan mij niet inbeelden dat je een relatie begint met het gedacht "pfff dit is toch niet voor altijd". Waarom begin je dan aan een relatie? Om ff genegenheid te hebben tot je naar de volgende relatie kan? Je gaat mij toch niet wijsmaken dat je in zo'n relatie gelukkig kan zijn? Je kan je niet eens volledig geven aan die persoon, want je weet toch al dat je er niet bij zal blijven.

X-je
Oud 03-05-2002, 09:35
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
martine17 schreef:
zo te zien kun jij (nog) niet goed met relaties omgaan.

TIP: maak het onmiddelijk uit met je vriendje, en ga van de zomer lekker naar Salou...
Oud 03-05-2002, 10:27
Verwijderd
Citaat:
X-je schreef:
Gaat verkeerd overkomen, ik bedoel dus, ik kan mij niet inbeelden dat je een relatie begint met het gedacht "pfff dit is toch niet voor altijd". Waarom begin je dan aan een relatie? Om ff genegenheid te hebben tot je naar de volgende relatie kan? Je gaat mij toch niet wijsmaken dat je in zo'n relatie gelukkig kan zijn? Je kan je niet eens volledig geven aan die persoon, want je weet toch al dat je er niet bij zal blijven.

X-je
Neej, die instelling bedoel ik owk niet. ik bedoel dat je toch owk niet alleen maar aan een relatie gaat beginnen als je meteen al zeker weet dat je voor eeuwig bij die persoon wil blijven. De tijd leert je dat toch meestal. Sorry, maar zo in de toekomst leef ik niet hoor. Ik leef meer bij NU, want daar heb ik het meeste aan. Nu vind ik een jongen leuk, NU wil ik wat met hem, dan ga ik me niet elke keer afvragen wil ik dat dan owk voor altijd? Als ik dat antwoord nog niet weet moet ik het maar niet doen?

Bij mn ene ex was ik ontzettend verliefd op em, maar al snel wist ik dat het niet voor altijd kon zijn door zijn gedrag, ik zou dat niet aankunnen enzow. Dan probeer je het eerst nog even want je bent wel verliefd, maar uiteindelijk heb ik het toch uitgemaakt. Nou echt niet dat ik bij het begin wel dacht, oeh ik wil voor altijd bij deze jongen zijn.. Het zijn nogal twee extremen, voor altijd, en al weten voor niet altijd.. daar zit toch nog iets tussenin? namelijk dat je de tijd jou wel laat leren of het voor altijd is. NU bij mn huidige vriend zeg ik, als alles zo blijft als het nu is tussen ons, zie ik geen reden waarom het uit zou gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 10:50
sgatjuh
sgatjuh is offline
Citaat:
martine17 schreef:
ik vind vreemd gaan met een ander zoenen en naar bed gaan al hellemaal maar dat kunnen jullie anders vinden ook wil ik zeggen dat vreemd gaan echt heel hard is voor je vriend of vriendin mijn vriend was vreemd gegaan en dat doet zo'n onwijs veel pijn dat hij voor een ander kiest terwijl die jou heeft dus ookal kan je ze niet weerstaan(want ik weet heus wel dat zon zee strand drank en vakantie heel verlijdelijk is)ga niet vreemd denk eerst na want het is echt heel erg om zo bedrogen te worden xxxsgatjuh
Oud 03-05-2002, 12:30
X-je
X-je is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
NU bij mn huidige vriend zeg ik, als alles zo blijft als het nu is tussen ons, zie ik geen reden waarom het uit zou gaan.
Maar toch denk je aan vreemdgaan? Voor mij ben je zo onvolwassen, sorry.
Dat je niet op voorhand weet of je al dan niet bij die persoon gaat blijven, daar ben ik mee akkoord. Je kan altijd dingen tegenkomen waardoor je het niet meer ziet zitten, maar waarom wil je dan een relatie en toch vreemdgaan? Begin dan niet gewoon aan een relatie

X-je
Oud 03-05-2002, 12:34
The Bachelor
The Bachelor is offline
bij mij is een kus op de mond al vreemdgaan, en ergens aanzitten doe je nie, arm om de middel kan nog maar echt nie te close, dan is het voor mij al te ver
Oud 03-05-2002, 16:20
vixen
vixen is offline
ik hoorde woensdag van mn zus dat mijn toenmalige vriend vreemd was gegaan (k zou graag zeggen wie et is..wraak..)en ik kan je vertellen dat het heel veel pijn doet als je dat te horen krijgt. als je veel van je vriend/vriendin houdt, ga dan niet vreemd, en bespaar jezelf en je partner de pijn....

hij is 3 keer met een meisje naar bed geweest, terwijl hij daar mocht blijven slapen..het was ook nog eens de ex-vriendin van mijn zus haar vriend, dat maakte het alleen nog maar erger.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 18:48
Roosa
Roosa is offline
Ik snap iets niet.. als je echt van iemand houd wil je toch helemaal niet vreemd gaan?? En als je dat wel wilt, dan hou je dus niet echt van diegene.. lijkt mij. Maak het dan gewoon uit voor je op vakantie gaat.. bespaard een hoop pijn voor je vriend..
Als je vreemd gaat zet je je relatie op het spel, en als je van iemand houd is dat toch juist het gene dat je wilt voorkomen.. lijkt mij
Vakantie kan toch ook leuk zijn zonder dat je met iemand gaat?
Ik vind trouwens zoenen ook vallen onder vreemd gaan(en sex ook uiteraard)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 12:49
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
ik had tot voorkort niet zo heel erg t idee dat vreemdgaan fout was (dat wil niet zeggen dat ik dacht van dus ik kan het maken ... eigenlijk was t nooit mn bedoeling dat zoiets zou gebeuren ik had er alleen geen *dat is fout* iets op want ik zag sex en liefde gescheiden.)... in feitte had ik zo en zo niet echt dat je zegt principes op dit gebied.

maar ik heb onlangs een redelijk enorme klotestreek gedaan (lees stukje van otherside maar) en naja uiteraard is t dus uit wat ik dus heel erg vind (maar wel terecht) maar ik heb ook zo een enorm schuldgevoel erdoor gekregen (waardoor ik in eens alles besefte wat ik op dit gebied geflikt heb ... en dat ook mee ging spelen in mn hoofd.) in eens besefte ik hoe zwaar ik mensen heb gekwetst .. en voor wat ?

is zoenen of sex zoveel waard ? voor mij niet meer ... t is jammer dat ik hier veels te laat echt over ben na ga denken ... de mensen die ik behoorlijk pijn heb gedaan hebben er niks aan en die ongelofelijke schuldgevoel die ik heb ...die gaat ook nooit meer weg ..maar al met al heb ik er misschien toch wat van geleerd.

hmm
een beetje te lang verhaal en te offtopic.
maar vreemdgaan is gewoon fout .. een relatie draait volledig om vertrouwen en vreemdgaan is t tegenovergestelde dus totaal not done.

mwa ik snap zelf niks meer van dit verhaal in verband met t topic dus brei er maar een eind aan.
Oud 04-05-2002, 13:07
het dappere meisje
het dappere meisje is offline
Citaat:
Piccola schreef:

Oh my fuckin' god! Dit is toch echt wel het domste wat ik ooit gehoord heb! Hoe kun je dit in godsnaam zeggen?! Wordt er aan je gevraagd of je bent vreemdgegaan, wat moet je dan zeggen?! "Kweet niet? Zou best kunnen! Ik was bezopen!" ???

Hoe triest kan je wezen....!
Ja niet bij mij wezen had ik niet geschreven dat stukje

Maar als je inderdaad naar Salou op vakantie en je weeet niet zeker of je trouw kan blijven is die relatie met je vriendje dan wel zo oke?
En zoenen is idd al vreemdgaan

AAAHH Ik haat vreemdgaan
Oud 04-05-2002, 14:40
Verwijderd
Citaat:
X-je schreef:

Maar toch denk je aan vreemdgaan? Voor mij ben je zo onvolwassen, sorry.
Dat je niet op voorhand weet of je al dan niet bij die persoon gaat blijven, daar ben ik mee akkoord. Je kan altijd dingen tegenkomen waardoor je het niet meer ziet zitten, maar waarom wil je dan een relatie en toch vreemdgaan? Begin dan niet gewoon aan een relatie

X-je
waar haal je dat nu weer vandaan?? ik wil helemaal niet vreemdgaan, ik ben nog nooit vreemd gegaan, en het kost me ook helemaal geen moeite niet vreemd te gaan.. En op dit moment wil ik voor altijd bij mn huidige vriend blijven.. Maar ik kan niet nu al weten of dat ook zo zal zijn, want zou hij vreemdgaan kan ie oprotten, hij zou ook verliefd kunnen worden op een ander, zou bij mij ook kunnen. Ik wil ver reizen, ik weet niet of ik het vol kan houden wanneer ik een jaar weg zou zijn om niet te weten of hij vreemdgaat of niet..

Je mist het echt een beetje.. ik heb dit topic niet gepost hoor, en ook nergens gezegd dat ik zou willen vreemdgaan. Het enige wat ik zeg is dat er hier wordt gedaan alsof het een misdaad is moeite te hebben niet vreemd te gaan.. Ik spreek hierbij niet voor mezelf maar weet dat het sommige mensen moeite kost. En daar is toch niks mis mee? Als je die moeite doet is het toch al okee? als het niet lukt, moet je het uitmaken, maar als het wel lukt niet vreemd te gaan is er toch nix aan de hand?

Mensen verschillen weet je, niemand is perfect.. Maar dat je je best doet het wel te zijn zeg maar, niet vreemd te gaan is toch al okee. dan kun je toch nog wel bang zijn dat ut je niet lukt? dat maakt toch niet dat je geen relatie kunt hebben. Lukt het niet is deze persoon waarschijnlijk niet de juiste en heb je dat zo geleerd, maar je mag het toch wel willen proberen? Ze zegt toch owk dat het haar de vorige keer moeite kostte, toch niet dat ze is vreemdgegaan?

Lezen aub
Met citaat reageren
Oud 04-05-2002, 17:40
X-je
X-je is offline
Ok, khad idd niet gezien dat je iemand anders was

X-je
Oud 05-05-2002, 20:28
Verwijderd
Citaat:
otherside schreef:
ik hoorde woensdag van mn zus dat mijn toenmalige vriend vreemd was gegaan (k zou graag zeggen wie et is..wraak..)en ik kan je vertellen dat het heel veel pijn doet als je dat te horen krijgt. als je veel van je vriend/vriendin houdt, ga dan niet vreemd, en bespaar jezelf en je partner de pijn....

hij is 3 keer met een meisje naar bed geweest, terwijl hij daar mocht blijven slapen..het was ook nog eens de ex-vriendin van mijn zus haar vriend, dat maakte het alleen nog maar erger.
mwaaaaah. auw auw auw!

Ik kan echt niet tegen dat soort verhalen, wrom doen mensen elkaar nu zo'n pijn? Heeel veel sterkte, en je vind wel iemand die je zoiets nooit zal flikken.. auw, steekt me echt

maar goed.. kwil dus nog ff zeggen, dat ik dus absoluut vreemdgaan niet goed wil praten.. Ik vind vreemdgaan zoiets onnodigs en zoiezo ook iets zwaks..

Denk dus ff heel goed na, als je echt zo sterk twijfelt, maak het dan uit, anders zul je hem alleen maar kwetsen zoals otherside ook is gekwetst. Maar als je hem echt niet kwijt wil, moet je sterk genoeg kunnen zijn om al die jongens te weerstaan, anders ben je denk ik nog niet klaar voor een serieuze relatie.. dat het je moeite zal kosten, is nix mis mee, als je die moeite maar doet en het dan owk volhoud..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2002, 20:31
Verwijderd
Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:
*verhaal*
Ik neem dan aan dat jij die vriend bent waar otherside het over heeft.. ik kreeg echt tranen in mn ogen toen ik het las, alleen het idee al dat mijn vriend dat zou doen..

Maar okeej, ik ga je niet uitschelden ofzow, je hebt spijt, en voelt je schuldig, en hebt dr owk wel je les uit getrokken denk ik, maar ik snap iets niet..

Hoe kun je je in godsnaam niet beseffen dat het ke vriendin kwetst wanneer je met een ander naar bed gaat? Dat weet je toch, anders zou je het haar toch bijv. ook gewoon vertellen, als je je niet beseft hoeveel pijn het haar doet. Ik snap het echt niet hoor, hoe je dat nu kunt doen zonder te beseffen wat je doet. Zoenen okeej, maar echt met iemand naar bed gaan meerdere malen? kan ut me niet voorstellen, maar ligt ms aan mij..

En martine.. kzou hier mn les owk maar uit trekken..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 12:31
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:

Ik neem dan aan dat jij die vriend bent waar otherside het over heeft.. ik kreeg echt tranen in mn ogen toen ik het las, alleen het idee al dat mijn vriend dat zou doen..

Maar okeej, ik ga je niet uitschelden ofzow, je hebt spijt, en voelt je schuldig, en hebt dr owk wel je les uit getrokken denk ik, maar ik snap iets niet..

Hoe kun je je in godsnaam niet beseffen dat het ke vriendin kwetst wanneer je met een ander naar bed gaat? Dat weet je toch, anders zou je het haar toch bijv. ook gewoon vertellen, als je je niet beseft hoeveel pijn het haar doet. Ik snap het echt niet hoor, hoe je dat nu kunt doen zonder te beseffen wat je doet. Zoenen okeej, maar echt met iemand naar bed gaan meerdere malen? kan ut me niet voorstellen, maar ligt ms aan mij..

En martine.. kzou hier mn les owk maar uit trekken..
mja t is een complex verhaal waar ik zelf eerlijk gezegd niet van weet hoe t heeft kunnen gebeuren ofzo (stiekem toch al die tijd een klootzak geweest I guess :\) maar van mezelf uit had ik niks op dit gebied wat ik slecht vond ..practisch geen principes (daar kunnen andere over mee praten) ... en ik denk dat dat wel een rol heeft gespeeld dat t makkelijker kon gebeuren hoewel t echt nooit mn bedoeling was iemand te kwetsen.
maar veel mensen met wie ik over dit sprak waren dr altijd luchtig over eigenlijk .. dus mensen die t echt deden ... (nu denk ik echt van damn waar zijn die mee bezig ... )

ach en weetje schelden mag je weet ik veel ..want heb t eerlijk gezegd allemaal verdiend .....
en dr is niks om t ooit goed te praten of goed te maken.
t was gewoon een nodige harde les (jammer dat anderen met mijn levenslessen de dupe zijn) en niet de enigste de laatste tijd.
Oud 07-05-2002, 14:12
)Vampje(
)Vampje( is offline
Als je niet trouw kunt blijven ben je duidelijk nog niet aan een relatie toe.
Onder vreemdgaan versta ik overigens zoenen en/of aanraken, om over de rest maar niet te praten...
Met citaat reageren
Oud 07-05-2002, 15:09
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
red_hot_chilli_pieper schreef:

mja t is een complex verhaal waar ik zelf eerlijk gezegd niet van weet hoe t heeft kunnen gebeuren ofzo (stiekem toch al die tijd een klootzak geweest I guess :\) maar van mezelf uit had ik niks op dit gebied wat ik slecht vond ..practisch geen principes (daar kunnen andere over mee praten) ... en ik denk dat dat wel een rol heeft gespeeld dat t makkelijker kon gebeuren hoewel t echt nooit mn bedoeling was iemand te kwetsen.
maar veel mensen met wie ik over dit sprak waren dr altijd luchtig over eigenlijk .. dus mensen die t echt deden ... (nu denk ik echt van damn waar zijn die mee bezig ... )

ach en weetje schelden mag je weet ik veel ..want heb t eerlijk gezegd allemaal verdiend .....
en dr is niks om t ooit goed te praten of goed te maken.
t was gewoon een nodige harde les (jammer dat anderen met mijn levenslessen de dupe zijn) en niet de enigste de laatste tijd.
tis mooi dat je zelf snapt dat je vaag bezig bent

wat ik alleen niet snap is waar jullie je druk om maken omdat het volgens jou niet serieus was. Maar voor dat meisje vind ik het echt erg.

maja lekker offtopic weer.

iig. vreemdgaan is gewoon kut en ik snap idd. nooit dat mensen vantevoren al weten dat ze zicht misschien niet in kunnen houden.
Als je iemand hebt DENK je niet eens aan vreemdgaan als het goed is, tenminste ik niet...
Oud 07-05-2002, 20:37
Aurora
Aurora is offline

Wát een geweldige relatie zal jij hebben met je vriend zeg.. tjonge.. als je zoveel moeite hebt om trouw te zijn, waarom heb je dan eigenlijk een vriend?!

Mijn vreemdgaan-grenz ligt trouwenz laag, duz als jij met een andere jongen zou zoenen zou ik dat idd vreemdgaan vinden.. en ik denk dat je vriend hier hetzelfde over denkt of niet?!
Reageren

Regels voor berichten