Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2004, 21:53
Sigaklop
Sigaklop is offline
Stel je mocht 1 ding aan je vriend(in) veranderen wat zou het dan zijn?
Oud 22-04-2004, 22:00
Verwijderd
Dat ie altijd eerlijk zou zijn tegen mij. Dat zou me echt zo'n fijn gevoel geven..
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 22:05
raarheid
raarheid is offline
Wat minder "druk,druk, druk" zijn, hij is altijd bezig en kan geen minuut stilzitten hehe
Oud 22-04-2004, 22:06
Verwijderd
als hij wat meer met me zou praten
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 22:11
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Wat minder schreeuwen, dat kan soms heeeel irritant zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 22:17
Verwijderd
helemaal niets
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 22:28
_Moby_
_Moby_ is offline
mijn vriendin is perfect

toch zou ik graag willen dat ze nog iets meer van me hield
Oud 22-04-2004, 22:46
AngelLena
AngelLena is offline
Iets minder koppig zou soms wel fijn zijn. Ik ben ook wel eens koppig (soms ook wel heel erg) maar als ik fout zit heb ik dat snel genoeg door. Hij heeft nogal eens de neiging dat niet te willen inzien dat hij fout zit zodat ik hem altijd maar gelijk geef op die momenten omdat hij toch niet van gedachten gaat veranderd tot hij er op de harde manier achterkomt dat hij fout zit.
Oud 22-04-2004, 23:06
Fade of Light
Fade of Light is offline
eh, dat ze bestond ;D
Met citaat reageren
Oud 22-04-2004, 23:44
Verwijderd
Z'n woonplaats.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 07:04
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 23-04-2004 @ 00:44 :
Z'n woonplaats.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 07:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Dat ie het wat belangrijker zou vinden om op tijd te komen..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 07:30
Gothic
Gothic is offline
Of dat hij iets slimmer zou zijn of dat hij iets volwassener was... en meer praten, maar hoeveel jongens doen dat in werkelijk nou...
Oud 23-04-2004, 07:41
*Madel*
*Madel* is offline
Ik vind dit dus echt de meest foute stelling die god onder de zon heeft. Als je op iemand verliefd bent of je houdt van iemand, heb je degene toch genomen zoals hij/zij is? Of zie ik dat nou verkeerd? Natuurlijk heb je altijd dingen die je niet helemaal bevallen, maar om dan al gelijk van veranderen of aanpassen te gaan spreken Ik kan daar dus echt niet tegen he. Je neemt iemand helemaal met alle trekjes of niet. Klaar.
Oud 23-04-2004, 08:05
Verwijderd
Citaat:
*Madel* schreef op 23-04-2004 @ 08:41 :
Ik vind dit dus echt de meest foute stelling die god onder de zon heeft. Als je op iemand verliefd bent of je houdt van iemand, heb je degene toch genomen zoals hij/zij is? Of zie ik dat nou verkeerd? Natuurlijk heb je altijd dingen die je niet helemaal bevallen, maar om dan al gelijk van veranderen of aanpassen te gaan spreken Ik kan daar dus echt niet tegen he. Je neemt iemand helemaal met alle trekjes of niet. Klaar.
Ja tuurlijk heb je hem genomen zoals hij is, maar dat betekent toch niet dat je andere dingen graag anders zou willen zien? Een relatie is niet alleen maar elkaar nemen zoals je bent, want dat werkt niet. Een relatie is geven en nemen en rekening houden met elkaar. Als ik bijvoorbeeld iemand ben die 5 minuten te vroeg overal wil zijn en mijn vriend iemand is die gerust een kwartier te laat binnen komt lopen, dan denk ik dat je beiden wel wat toe kan geven. Zo zal ik er dan niet zo'n punt van moeten maken als ik iets later binnen kom dan ik het liefst zou zien en hij zou daar rekening mee kunnen houden en zorgen dat hij zo vroeg mogelijk daar is. Toch?
Daarnaast zijn er altijd dingen die je ergeren. En dit topic zegt dan niet meteen dat je het heel graag veranderd zou willen zien, maar als er dan toch de mogelijkheid zou zijn, zou je dat en dat wel fijn vinden..
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 08:21
G.T.C.
G.T.C. is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 22-04-2004 @ 23:00 :
Dat ie altijd eerlijk zou zijn tegen mij. Dat zou me echt zo'n fijn gevoel geven..
Is ie niet altijd eerlijk dan?
Telt dat niet een beetje heel erg zwaar mee in hoeverre je van hem houdt?
Oud 23-04-2004, 08:51
Punkygirl
Punkygirl is offline
Wat minder snauwen tegen me..

( doet hij alleen de laatste tijd hoor maar voel me er toch niet prettig bij)
Oud 23-04-2004, 08:56
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 23-04-2004 @ 09:05 :
Ja tuurlijk heb je hem genomen zoals hij is, maar dat betekent toch niet dat je andere dingen graag anders zou willen zien? Een relatie is niet alleen maar elkaar nemen zoals je bent, want dat werkt niet. Een relatie is geven en nemen en rekening houden met elkaar. Als ik bijvoorbeeld iemand ben die 5 minuten te vroeg overal wil zijn en mijn vriend iemand is die gerust een kwartier te laat binnen komt lopen, dan denk ik dat je beiden wel wat toe kan geven. Zo zal ik er dan niet zo'n punt van moeten maken als ik iets later binnen kom dan ik het liefst zou zien en hij zou daar rekening mee kunnen houden en zorgen dat hij zo vroeg mogelijk daar is. Toch?
Daarnaast zijn er altijd dingen die je ergeren. En dit topic zegt dan niet meteen dat je het heel graag veranderd zou willen zien, maar als er dan toch de mogelijkheid zou zijn, zou je dat en dat wel fijn vinden..
Helemaal mee eens.

Ik ben blij met m'n vriend zoals ie is, maar iets vaker een initiatief van zijn kant om samen iets *hoe-noem-je-dat* (samen iets leuks doen iig) te doen zou ik wel leuk vinden. En dat zeg ik hem dan ook wel eens (wel zo eerlijk ook).
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 09:10
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 23-04-2004 @ 09:56 :
Helemaal mee eens.

Ik ben blij met m'n vriend zoals ie is, maar iets vaker een initiatief van zijn kant om samen iets *hoe-noem-je-dat* (samen iets leuks doen iig) te doen zou ik wel leuk vinden. En dat zeg ik hem dan ook wel eens (wel zo eerlijk ook).
ja idd. Het liefst zouden we toch uiteindelijk die perfecte man of vrouw willen hebben. Bewust of onbewust en daardoor erger je je dus ook aan dingen van een ander. Dat is niet fout, maar heel begrijpelijk.

Hoe langer je bij elkaar bent hoe beter je elkaar leert kennen. En daardoor ook ziet waar jij tegenaan loopt in het karakter van je partner. Dat is niet een slecht iets, maar wel iets wat opvalt. En dat heeft iedereen. In het begin zeg je: ik zou niets aan hem veranderd willen, maar naarmate je relatie langer duurt heb je zoiets van: als hij nou maar bv iets vaker het vuilnis buiten zou zetten of weet ik t

Maar uiteindelijk neemt iedereen de ander zoals hij is. Het is nu een paar weken uit met mijn ex en ik mis hem af en toe nog wel hoor, en dan niet alleen zijn leuke dingen, maar ook het feit dat hij me altijd zo zwaar irritant aan het kietelen was, dat hij zo ongelooflijk koppig en eigenwijs is en ga maar door

Laatst gewijzigd op 23-04-2004 om 09:13.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 09:12
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Dat hij minder zou blowen met als gevolg dat hij meer zou onthouden...
Oud 23-04-2004, 10:04
miro
miro is offline
Dat ie wat minder lui was
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 23-04-2004 @ 00:44 :
Z'n woonplaats.
100% mee eens, als dat toch zo makkelijk zou kunnen...

Maar verder, nee ik zou niks aan hem willen veranderen. Ik ben verliefd geworden op de persoon die hij is
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 11:50
Optima
Optima is offline
1) zijn moeder
Oud 23-04-2004, 12:05
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
zn woonplaats
maar daar komt binnenkort verrandering in

hij mag van mij wel iets spontaner zijn, iets romantischer
Oud 23-04-2004, 13:14
Lynn
Lynn is offline
Niks.
Oud 23-04-2004, 13:16
Allure
Citaat:
*Madel* schreef op 23-04-2004 @ 08:41 :
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 15:39
Arwyn
Arwyn is offline
Dat-ie rookt, want daar kan ik niet tegen..
Maar dat weet-ie dus hij is aan het stoppen (of proberen iig...)
Oud 23-04-2004, 17:50
Verwijderd
Hij heeft chronische bronchitis, en dat kan echt heel erg zijn. Dat zou dus best weg mogen. En ook zijn allergiën. Gewoon een helemaal gezond mannetje.

En daarnaast vind ik dat zijn werk ook wel wat rustiger mag, zodat we wat meer dingen samen kunnen ondernemen.. Dat doen we nu namelijk gewoon vrijwel nooit.

(Dus ik zou niet zozeer iets aan zijn karakter willen veranderen, of zijn uiterlijk.. Meer zijn gezondheid en andere omstandigheden.)
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 18:18
Mindfields
Mindfields is offline
Dat hij dichterbij woont (eigenlijk hoef ik niet te zeuren; Arnhem-Nijmegen, maar dezelfde woonplaats zou het leukst zijn) en dat ie iets dikker zou zijn..
Oud 23-04-2004, 18:28
Luna
Luna is offline
Ik heb nu geen vriendje, maar ik hoop dat als ik er een krijg, ik niets aan hem wil veranderen. Hij moet perfect zijn.
Oud 23-04-2004, 18:55
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
vizz schreef op 23-04-2004 @ 19:28 :
Ik heb nu geen vriendje, maar ik hoop dat als ik er een krijg, ik niets aan hem wil veranderen. Hij moet perfect zijn.
Veeleisend typje Hoop toch echt dat je niet verwacht de perfecte partner te gaan vinden want dat lukt je toch niet. Geen enkel mens is perfect.
Oud 23-04-2004, 19:10
Fortisi
Fortisi is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 23-04-2004 @ 19:55 :
Veeleisend typje Hoop toch echt dat je niet verwacht de perfecte partner te gaan vinden want dat lukt je toch niet. Geen enkel mens is perfect.
Hangt er vanaf wat je onder "perfect" verstaat

voor de rest:
Citaat:
Oud 23-04-2004, 19:19
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ik ook dat ie altijd eerlijk zou zijn en niet meer als ik ergens achter kom een lulverhaal daaromheen draait ( ik kom toch altijd achter de waarheid vroeg of laat)
want aan dat gedrag heb ik een schurfthekel!!!
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 19:19
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 23-04-2004 @ 19:55 :
Mijn vriend is perfect... voor mij
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 22:54
Qimm
Qimm is offline
zijn verleden
Oud 24-04-2004, 09:22
ilse
ilse is offline
kijk ik ben af en toe best wel jaloers en me vriend NIET! als hij nou eens een keer jaloers was... beetje... dan wist ie ook es hoe dat was maar verder.. nada

edit: alleen ze broertje mocht wel eens wat aardiger doen, whaha. maar dat heeft verder nix met hem te maken!
Oud 24-04-2004, 09:28
cyntha
cyntha is offline
zijn woonplaats
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 11:12
Verwijderd
Compleet perfecte mensen bestaan niet...en gelukkig maar, want perfecte mensen zijn eng (lijkt mij iig ). Als je iemand kunt nemen en kunt accepteren met zijn positieve en negatieve kanten, dan zegt dat wat over je relatie, denk/vind ik.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 11:41
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
hij kan heel koppig zijn...maar ik ook...
Oud 24-04-2004, 11:50
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Optima schreef op 23-04-2004 @ 12:50 :
1) zijn moeder
LOL
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 23-04-2004 @ 23:54 :
zijn verleden
same here

of dat ie zich wat vaker aan zn afspraken houdt
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 13:28
Luna
Luna is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 23-04-2004 @ 20:19 :
Mijn vriend is perfect... voor mij
@angellena: dat bedoel ik dus.
Oud 24-04-2004, 13:39
MoonWolf
MoonWolf is offline
Dat hij minder close omgaat met andere meisjes
Oud 24-04-2004, 14:07
Fleur
Fleur is offline
Niets eigenlijk.

Nouja misschien zijn leeftijd als ik echt iets moet kiezen
Oud 24-04-2004, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Optima schreef op 23-04-2004 @ 12:50 :
1) zijn moeder
Met citaat reageren
Oud 24-04-2004, 14:34
ironflower
ironflower is offline
Citaat:
MoonWolf schreef op 24-04-2004 @ 14:39 :
Dat hij minder close omgaat met andere meisjes
En dat hij soms meer uit zichzelf opmerkt dat ik me niet zo fijn voel of iets jammer vind.
Oud 24-04-2004, 20:45
akumabito
akumabito is offline
Ze mag wat minder preuts zijn.. ze is echt hét toonbeeld van een jonge conservatieve Amerikaanse.. echt verschrikkelijk!
Oud 25-04-2004, 11:49
Pizzakoerier
Pizzakoerier is offline
Klinkt weer lekker cliché, en dat is het natuurlijk ook, maar ik zou niks aan haar willen veranderen eig Heb hard zitten denken, maar nee, helemaal niks eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 25-04-2004, 11:50
American*Dream
American*Dream is offline
Uhm nouuuuu eigenluk dus helemaal niks....nja als ik iets móét kiezen dat ie soms wat praktischer doet...dat ie bijv belt als we m ergens moeten ophalen hoe laat we dr moeten zijn hahaha
Oud 25-04-2004, 12:16
sientjuh
sientjuh is offline
Woonplaats, en hij is ook wel een beetje dun
Reageren

Regels voor berichten