Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast zijn er altijd dingen die je ergeren. En dit topic zegt dan niet meteen dat je het heel graag veranderd zou willen zien, maar als er dan toch de mogelijkheid zou zijn, zou je dat en dat wel fijn vinden.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Telt dat niet een beetje heel erg zwaar mee in hoeverre je van hem houdt? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben blij met m'n vriend zoals ie is, maar iets vaker een initiatief van zijn kant om samen iets *hoe-noem-je-dat* (samen iets leuks doen iig) te doen zou ik wel leuk vinden. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe langer je bij elkaar bent hoe beter je elkaar leert kennen. En daardoor ook ziet waar jij tegenaan loopt in het karakter van je partner. Dat is niet een slecht iets, maar wel iets wat opvalt. En dat heeft iedereen. In het begin zeg je: ik zou niets aan hem veranderd willen, maar naarmate je relatie langer duurt heb je zoiets van: als hij nou maar bv iets vaker het vuilnis buiten zou zetten of weet ik t ![]() Maar uiteindelijk neemt iedereen de ander zoals hij is. Het is nu een paar weken uit met mijn ex en ik mis hem af en toe nog wel hoor, en dan niet alleen zijn leuke dingen, maar ook het feit dat hij me altijd zo zwaar irritant aan het kietelen was, dat hij zo ongelooflijk koppig en eigenwijs is en ga maar door ![]() Laatst gewijzigd op 23-04-2004 om 09:13. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar verder, nee ik zou niks aan hem willen veranderen. Ik ben verliefd geworden op de persoon die hij is ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() voor de rest: Citaat:
||