Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en als je nu wat lager haalt dan andere is geen ramp als je nu b.v. een 7 haalt ipv een 8 vergaat de wereld gelukkig niet ![]() en jouw grondlaag is zo te horen goed hoor echt ![]() dat die van andere wat hoger ligt ligt niet aan jouw opeens. en je leven baseren op iets anders dan cijfers zoek een hobby ![]() nee hoor grapje zoek iets wat je intereseerd waar je voldoening uit kunt halen er zijn zo veel dingen te doen in deze wereld ![]()
||
Citaat:
Ik heb het ongeveer hetzelfde... Ik was op de basisschool ongeveer de slimste van de klas, haalde bijna altijd 10en... Op de middelbare school werd het wel minder, maar als ik geen 8 haal voor bv Latijn, kan ik me zo ontzettend rot voelen... zelfs als het een 7,9 is. Doordat ik goed ben in leren, bepaalt(de) dat mijn gevoel over mezelf, dus als dat wegviel, hield ik opeens niet zoveel meer over om me goed te voelen over mezelf... Nu kan ik dat beter relativeren gelukkig ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
Op een gegeven moment zul je je moeten realiseren dat je gewoon niet de slimste bent, dat de stof moeilijker wordt en dat je er gewoon meer tijd in moet gaan steken. Als je dat al doet, dan is er niets anders dat je kunt doen dan je best. Laat het je niet kisten, er zijn zoveel andere dingen in de wereld die belangrijker zijn dan een schoolcijfer.
||
Citaat:
![]() En ik weet zeker, ik ben zeker niet de stomste in de klas ofzo... Zoals al eerder genoemd, je zou aan je zelfvertrouwen moeten werken... al gaat dit niet zo ineens van de eene op de andere dag natuurlijk ![]() Zelfvertrouwen moet je bouwen... hier is vast genoeg over te vinden met de zoekfunctie... just my 2 cents ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat: