Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mihoen - ruzie ( http://www.roerbak-geweld.nl/mp3s/ruzie.mp3 )
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mihoen is cool, maar tekstuele hoogstandjes, nou nee ![]() Maargoed, ik vind acda en de munnick cool dus eigenlijk moet ik niks zeggen. Eigenlijk heb ik geen specifiek favoriet nederlandstalig nummer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de metafoor van de schoolpleinruzie als de oorlog |
![]() |
||
Citaat:
hey, nog een betonpoalties fan ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
je avatar <333 veel nummers van blof en acda en de munnik kan ik wel hebben |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heideroosjes - Opa " - Iedereen is gek Osdorp Posse - Echte Liefde Abel - Zonder een woord Boudewijn de Groot - Verdronken Vlinder Bite The Gnatze - Je Katastroof - Afscheid (Antwerps) Katastroof - Het Geloof (Antwerps) Flip Kowlier - Min Moaten (Izegems) "- Moeder Liever Moeder (") "- Slichte Mins (") Louis Neefs - Laat ons een bloem EN nog zo fucking veel van bovenstaanden... |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() er zijn er best veel eigenlijk, wat ik hier zo lees.. ik heb vandaag alleen geen mening, dus een specifiek nummer noemen wordt moeilijk |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
't Regent, 't is nat. 't Sneijt, 't is glad. 't Is warm, ik plak. 't Dooit, ik zak. Deur 't ies. 't Vros, 't is kaold. 't Is hiet, benauwd. Veurspellingen, weer slecht. 't Stormt, 'k weij weg. In de sloot. 't Is klotenweer klotenweer. Kloot kloot klotenweer. 't is klotenweer klotenweer. Kloot kloot klotenweer. 't is klotenweer. 't Hagelt, dot zeer. 't Mist, alweer. 'n Dag naor 't strand. Kompleet verbrand. 3e graods. De diek! 'n Gat! De polder! Weer nat! 't Is klotenweer klotenweer. Kloot kloot klotenweer. 't is klotenweer klotenweer. Kloot kloot klotenweer. 't Is klotenweer klotenweer. Kloot kloot klotenweer. 't is klotenweer klotenweer. Kloot kloot klotenweer. 't is klotenweer Laatst gewijzigd op 07-04-2004 om 11:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Betonpaolties bin kut! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai en zijn vriendjes #830 Verwijderd | 500 | 22-01-2010 21:22 | |
Muziek |
het is zowaar een luistertopic Verwijderd | 500 | 18-06-2007 12:46 | |
Muziek |
Het Burzum - Jesus' Tod luistertopic nummer 22 Verwijderd | 500 | 18-12-2005 11:35 | |
Muziek |
Nieuwe Coldplay single+ Live Ahoy Tracks Paniccore | 17 | 12-03-2003 16:29 | |
Muziek |
Wat verwarmt jouw koude oortjes ? Nighttime Bird | 291 | 11-01-2003 16:35 | |
De Kantine |
het grote vragentopic simple creed | 92 | 23-06-2002 22:00 |