Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2002, 18:07
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Ik word af en toe echt helemaal gek van mijn ouders.
Bén ik bijvoorbeeld eens een x een avondje wél alleen - ipv dat ze de hele tijd rondom me heen lopen - blijven ze thuis en dan kan ik dus af en toe echt pissed worden.... Ik vind t af en toe best lullig van mezelf, maar af en toe heb k echt zoiets *rot nou us op en laat me us lekker het huis voor mezelf hebben*..... Iemand daar toevallig ook last van & oplossingen 'hoe je ouders de deur uit te krijgen' ??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2002, 18:50
cerys
cerys is offline
geen oplossingen, weet ook niet of die bestaan..
je hebt ouders die nooit wegwillen en ouders die er nooit zijn, tsja..
Oud 14-05-2002, 20:36
Starrie
Starrie is offline
nou mijn ouders zijn regelmatig weg. Mijn moeder heeft een nieuwe vriend (men ouders wonen wel nog samen maar gaan scheiden) en mijn vader heeft vaak dienst 's avonds.
Tja het enige wat ik kan zeggen is: Lekker puh

(minder natuurlijk dat ik altijd nog 2 broers heb die in het huis rondzwerven, grmpf!)
Oud 14-05-2002, 20:43
Verwijderd
ik schop ze 1x in de drie maand met ze allen naar de bios.. en vaak zijn ze zaterdag weg ofzow... mjah.. kep 4 zusjes dus tis moeilijk omthuis leeg te krijgen.. mara als zij dan es naar de stad gaan ofzow blijf ik gewoon thuis.. me pa gaat tog naar ze werk
zulk soort dingetjes
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 21:26
Verwijderd
mijn ouders zijn vaak weg... en als ze er wel zijn ben ik toch altijd boven, op mijn computertje aan het rammelen of tv aan het kijke...

ik zit ook wel eens bij hun hoor... maar ze kijke altijd dinge op tv die ik nie leuk vind dusja...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 21:44
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik ben zelf de deur uit gegaan, en woon op kamers

Maarreh, ff serieus. toen ik nog thuis woonde had ik daar eigenlijk nooit zoveel problemen mee. Mijn ouders gingen vaak weg op zaterdagavond en meestal ook nog wel wat andere avonden in de week. Er was dus altijd wel een avondje dat ik alleen kon zijn.

Enneh, die ene keer dat ik ze er niet bij wilde hebben met mijn verjaardag? Toen heb ik ze naar de film gestuurd Nadat ze terugkwamen hebben ze ff hoi gezegd en hebben de rest van de avond boven gebivakkeerd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten