Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() wat ik van ep 51 echt grappig vond was...
Spoiler
en ja...ep 52 is de laatste ep met 'Haruka Kanata' en 'Rythem' als intro en ending songs....als het goed is... Kben benieuwd naar de nieuwe intro en ending.....hopelijk is ie even super als 'Haruka Kanata' ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anbu/aone hebben genoeg dedicated seeders voor hun torrents. dus slomer gaat et niet. en episode 53 heeft geen nieuwe OP jammer genoeg. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
wel story arcs. Story arc 1: episode 1 tm eind van zabuza gevecht. Story arc 2: Chuunin exam. Story arc 3: Training van naruto en Exam 3?? als dit al een aparte story arc is. denk et niet trouwens. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ligt er eigenlijk helemaal aan hoeveel eps et duur tot exam 3. als et nu binnen 5 eps is hoort et gewoon nou bij deze arc. maar ze hadden wel een andere ending. met nieuwe mannetjes enzow. dus dit kan ook wel gewoon een nieuwe arc zijn. achjah. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
ja... Naruto is wel vet... maar kijk... alleen hier al zoveel fans... misschien een plan om naar DBZ ook ff hier uit te gaan zenden ofzo
![]() mja... het is by the way ook geweldig getekend... en die japanse Humor... die heeft ook wel iets ![]() ![]() ![]() er komen trouwens videogames vanuit... op de gamecube en misschien komen die ook deze richting op...
Laatst gewijzigd op 10-10-2003 om 22:12. |
![]() |
||
Citaat:
Die game ziet er ongelofelijk gelikt uit...de moves zien er erg fluid uit, en de grafics zijn ook erg cool.. Op de PS2 komt er ook een game, maar die is visueel veel minder heb ik gezien...hetgeen erg jammer is...
|
Verwijderd
|
er zijn al aantal games.
gameboy advance: Platformer RPG Gamecube: Vechtspel binnekort deel 2. Playstation 2: Vechtspel binnenkort. naruto 53 is trouwens uit. kan em alleen niet downen. link doet et hier niet. http://www.bittorrent.7thdawn.net/do...p?id=119&file=[SaiyaMan]_Naruto_53.SUBBED[hq].avi.torrent |
![]() |
|
Verwijderd
|
Werkende Link:
http://www.jj-enterprise.biz/suprnova/torrents/425/[SaiyaMan]_Naruto_53.SUBBED[hq]-avi(1).torrent sorry voor dubbelpost. ![]() |
![]() |
|
Ik wacht lekker op de animerev sub...kep liever een goede sub die iets later komt, dan waardeloze sub somdat ze de eerste zijn...
Wachten op ANBU ep 53 gaat me wat lang duren denk ik...dát wel...maar animerev komt vandaag of morgen over het algemeen...
|
Verwijderd
|
Waarom kunnen die animators niet sneller tekenen?
![]() Als ze nou eens alle herhaling en flash-backs er uit zouden halen (of inkorten), dan zou de anime niet zo traag aanvoelen in vergelijking met de manga... Ik ga dat PlayStation2 spel bestellen over een maandje of twee (ineedmoney ![]() BTW, SaiyaMan's pauper tracker is down ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() daar staat torrent ook op. ben nu met 22 kbs aan downloaden. ![]() |
![]() |
|
For those who care: de AnimeRev versie is uit...
www.animesuki.com
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
D@mien: saiyaman is echt niet superslecht ofzow. ![]() tis hartstikke goed kijkbaar. en de nieuwe op is wel lollig |
![]() |
|
hoi mensen
ik download NGE, ik ben nu bezig met eps 19-26 en daarna de films kijke. En ook 3x3 eyes eps 5-7 ik heb ook een paar films gezien: GITS, ninja scroll en roujin Z. ik ben nog een rookie als het gaat om anime en ik heb niets van waarde aan deze topic toe te voegen, maar ik wou vragen waar OAV voor staat en of er nog andere anime 'vakjargon' is die ik moet kennen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
titel naruto clip RammsteinRulez | 2 | 31-12-2006 14:44 | |
Films, TV & Radio |
Naruto. attrib | 31 | 29-10-2004 14:29 | |
Films, TV & Radio |
Nieuw Anime Topic.. Ninpo Otaku | 500 | 11-06-2004 19:52 | |
Films, TV & Radio |
[ Anime ] Welk(e) Animetitel(s) spaar je atm ? Hornyboy | 12 | 14-10-2003 17:27 | |
Films, TV & Radio |
Anime Verwijderd | 53 | 26-09-2003 23:33 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] Wat vind je van de naam, avatar en signature van de persoon boven je? II Dminor | 494 | 31-05-2003 16:30 |