![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind het slaafje/slavinnetje zijn ietsje minder: ik ben liever de dominantere, ja de meesteres, maar dat vin ik zo'n kutwoord
![]() Hoewel ik vind dat en mep hier en daar het wat leuker maakt ![]()
||
Citaat:
![]()
|
mijn vriendin wil graag zon sexslaafje zijn, maar ik heb gewoon geen idee waar de grenzen liggen. Ik kan wel r tepels verschroeien met kaarsen terwijl ze aan het bed geketend ligt. But where do we go from there? Ik kan r wel gaan slaan maar da willik nie. En gepijpt worren door je dop in r mond te schuiven is ook een beetje, hoe zalk t zeggen.... leeg. en r hadnen zitten vast dus die kan ze nie gebruiken. ze wil pijn, gedomineerd worren. Nja... ik zal r wel eens een keer aan de riem mee naar de stad nemen ofzow... zla ze leuk vinden
![]()
Laatst gewijzigd op 31-03-2003 om 16:12. |
![]() |
|
Nee.. ik ga nooit voor slavinnetje spelen..
In bed misschien wel wat onderdanig doen of een klein rollenspeltje maar weet niet.. denk niet dat het iets voor mij is.. En zweepje.. fuck toch es een eind op met je irritante topics!!!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom geloof jij niet? Magican2 | 500 | 24-07-2009 12:39 | |
De bijbel, interpretatie van controversiële verzen LB06 | 43 | 07-08-2007 16:17 | |
De Tien Geboden Joostje | 117 | 14-10-2005 00:01 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Slavenkinderen Sudan verkracht. Phanoxyl | 261 | 03-02-2005 13:12 | |
Seksualiteit |
2x klaarkomen achter elkaar dindjemek | 34 | 09-10-2003 17:27 | |
Seksualiteit |
slavin ikkuhtjuh | 32 | 25-06-2002 14:27 |