Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
btw: tomaten met italiaanse kruiden (verse basilicum!) is ook een must voor mij! en een halve watermeloen als lunch eten is ook errug lekker ![]()
||
Citaat:
pak tomatensap in een grote kom doen. rood paprikaatje, komkommer, knoflook en sjalotje klein snijden (echt klein). Door de tomatensap. Dan een scheut olijfolie. Een beetje rodewijnazijn en een klein beetje tabasco. Verder nog wat kruiden naar smaak (tijm, basilicum bijvoorbeeld, altijd goed) en een snufje zout. Wegzetten in de koelkast totdat het echt koud is. pastasalade: Zoek wat groenten uit die je lekker vindt en grill die op een grillplaat. Kook de pasta (Penne vind ik het lekkerst, dat zijn van die grote maceroniachtige tubes. Zodra de pasta gaar is (al dente) afgieten en direct afkoelen met stromend koud water. Anders gaart de pasta door en wordt het te zacht en flutterig. Pasta in een kom doen en gegrilde groenten erdoor. Nu maak je een dressing van een goed olijfolie, een klein vleugje balsamicoazijn, peper/zout, geperste knoflook en genoeg (verse) kruiden. Daar zijn ze weer: Tijm, oregano en basilicum ![]() Tenslotte nog een handje cashews of pinda's erdoor en alles goed mengen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|