Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ja mensen die haar kennen, en die het weten, dat zijn er maar 3, waaronder ik.. steunen haar en geven complimentjes voor zover het gaat ![]()
||
Citaat:
![]() positiviteit is zeker belangrijk ![]() dankjewel *knufje*
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En wat die complimentjes betreft; geef ze omdat je het méént, niet puur omdat je haar zelfvertrouwen wilt opkrikken ed... Als je ineens heel veel complimentjes maakt, komt dat ook een beetje ongeloofwaardig over, lijkt me. ![]()
||
Citaat:
![]() maar ik zeg het ook alleen als ik het meen. en dat weet ze.. ze vindt het fijn dat ik haar zo steun nu ik heb jullie antwoorden naar haar gestuurd ![]() en ze kon er zeker wat mee dus bedankt allemaal!
||
Citaat:
![]() ik zal het haar laten zien ![]() ik heb hier ook zeker wat aan kus
||
Citaat:
||
Citaat:
helemaal geen complimentjes mag geven oid, lijkt me. ![]() Bovendien verschilt het ook wel per persoon of complimentjes wel/niet helpen ed denk ik; zoals jij ze niet geloofde & altijd een weerwoord had (en ik bijv altijd het gevoel krijg dat het over een ander gaat), zo heeft bijv LoeLoe er wél wat aan gehad...
||
Citaat:
||
Citaat:
sommige mensen ontkennen het sommigen nemen het toch op, volgens mij verschilt dat gewoon per persoon
||
Citaat:
het is moeilijk alsje dan terug denkt aan z'n tijd.. ik ben zelf ook wel een tijd onzeker geweest dat geef ik toe in de tijd dat mijn ouders gescheiden zijn december 2003.. tot maanden daarna.. zelfvertrouwen had ik eigenlijk nogwel, maar het was toch wel het twijfelen aan dingen.. omdat je ouders je toch als het ware een tijdje op zij zetten om dingen te regelen etc, ik was toen wel 16, en scheelde misschien ook dat ik een broertje had waar ik veel mee op trok.. dat wij gewoon zeg maar afleiding zochten bij elkaar en leuke dingen gingen ondernemen, keer naar film, keer naar de stad etc, maar als je echt alleen bent lijkt me dat echt moeilijk..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Te weinig zelfvertrouwen bartus | 5 | 16-08-2016 21:26 | |
Psychologie |
Inschatten van problemen en het inschatten van sterke punten (van jezelf) iamre18 | 34 | 26-02-2003 19:27 | |
Liefde & Relatie |
onzeker Sport-man | 17 | 06-09-2002 21:23 | |
Psychologie |
Zelfvertrouwen gebaseerd op goede cijfers... Gothic | 12 | 28-05-2002 10:54 | |
Psychologie |
zelfvertrouwen Luus'87 | 19 | 11-03-2002 01:23 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |