![]() |
|
oh, ik heb trouwens ook aids
hoor ik daar mijn moeder roepen? hoo, w8 even, telefoon lijkt me allemaal niet zo geweldig om te horen....
||
Citaat:
*muziekje voor de sex* meisje 'dit is wel een lekker nummertje' jongen 'jah...dat zei ik gisteren ook tegen je moeder' dan schijnt het meisje ook geen zin meer te hebben...
||
![]() |
Ik zou volledig afknappen als iemand zou zeggen: Goh je bent wel wat dikker geworden of niet
Citaat:
Kutscheten stinken niet, dat kunnen ze ook niet want der valt niks te stinken vanuit je vagina.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar even serieus..normale scheten stinken doordat je darmen in de buurt zitten, een vaginale scheet kan niet ruiken cq stinken gewoonweg omdat er niks te stinken zit. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn eigen ervaring met foute opmerkingen komen niet verder dan mijn eigen 'Ik moet naar de wc!'. Wat op zich helemaal niet praktisch is, maar je kunt 't toch maar beter wél zeggen
![]() En ik heb volgens mij ook wel eens iets als 'duurt het nog lang?' gezegd tijdens het pijpen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
"Dat kan ik zelf beter..."
"Zeg, ik moet wél vroeg op hoor, morgen" "Zullen we dit niet te vaak doen?" "Waarom maak je van die moeilijke geluiden?" "Laat maar, het is zo wel genoeg." "Shit, nou ben ik tóch de pil vergeten!" "Eeeeh.... schat... eeeh... sorry, maar kun je me even mijn tampons aangeven?..." "Dit is zeker je eerste keer?"
||
![]() |
Citaat:
WAP relatie zeker? [Wippen Afrollen Pitten] Gun het vrouwtje ook haar plezier, niet alleen aan jezelf denken. Zou hetzelfde zijn als zij halverwege het pijpen zich omdraaide en ging slapen!! Vind jij ook niet leuk ![]() [edit] (ok ok, maakt haar opmerking nog niet lekker, maargoed.. vind dat ze dit niet had _hoeven_ vragen)
||
Citaat:
|
hij mag absoluut NIETS zeggen, alles wat hij zegt kan de sfeer alleen maar bederven. Niet dat hij, ieder moment dat hij zijn mond open dot, iets belachelijks zegt, maar ik haat praten tijdens seks. praten doe je maar met je kleren aan.
En daarnaast ben ik overgevoelig voor woorden. Die kunnen me heel erg laten afknappen, vooral van die ranzige geile zinnetjes. Daar bekoel ik binnen 1 seconde van...*huiver*
|
![]() |
Een van mijn exen liet een dikke ruft
![]() ![]() Een andere ex, die was mij aan het vingeren en hij zei "weetje, hihih, met deze vinger zat ik net in m`n neus" maarja toen pakte ik hem trug en na het pijpen vertelde ik hem dat ik haring met uitjes op had ![]() heel fout |
![]() |
||
Citaat:
wat is daar het terugpakgehalte van dan?
||
Citaat:
"praten doe je maar met je kleren aan"...... ![]() Dé QUOTE van het jaar! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Okee. Geen kleine, maar grote vragen over 't Christendom... RanC | 61 | 10-07-2005 11:36 | |
Seksualiteit |
een erectie Blondfun | 35 | 04-09-2004 21:44 | |
Seksualiteit |
allerergste opmerking tijdens sex poesiefox | 139 | 18-06-2003 13:58 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
hier zijn bijna alle antwoorden van De Stad... | 0 | 22-03-2001 19:57 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Heeft iemand de antwoorden van CKV De Stad | 2 | 22-03-2001 19:41 |