Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2004, 11:34
kleinedraak
Ik weet niet zo goed of het hier wel hoort, maar ja op een school net vind ik hem ook niet zo goed passen. Verplaats hem maar als jullie denken dat het beter is.

Het zit zo: in het topic http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=817738 hebben jullie misschien wel kunnen lezen dat ik me niet zo happy voel doordat een persoon waar ik veel steun aan heb gehad ernstig ziek is. Ik ben net uitschool en zou nu eigenlijk moeten gaan leren voor mijn examens, maar het lukt niet. Ik ben er gewoon ontzettend veel mee bezig. Ik heb met mijn mentor gesproken(ook al een schat van een mens) en haar leek het een goed idee om de zieke lerares een brief te schrijven met mijn gevoelens erin. Dat heb ik gisteren gedaan en ben hier weer erg emotioneel door geworden, heb echt zitten janken toen ik de brief schreef. Mijn mentor leest hem morgen na en dan stuur ik hem op. Die lerares zal niet terug zijn voordat ik van school af ga en dus zal ik haar nooit meer zien. Ik word nu weer super emo van. Ik vind het al moeilijk om school te verlaten omdat ik zo'n goede band het gecreerd met twee leraressen.
Ik weet dat ieder1 blij is om school te verlaten maar ik vind het onwijs moeilijk omdat ik mijn steun en toeverlaat(die twee leraressen dus) noout meer zal zien. Van mijn mentor kan ik nog afscheid nemen tijdens de diploma uitreiking maar van die andere lerares niet. Veel mensen begrijpen mijn emoties niet en doordat ik er niet over kan praten blijf ik ermee zitten.
Ik kan me gewoon niet concentreren, moet hier continu aan denken en hellup ik moet nog zooooooveel leren.
Heeft iemand tips, of iets anders?
Liefs............
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2004, 12:16
Verwijderd
Ik vind 'm ook goed op psychologie passen, misschien idd wel beter, dus ik verplaats 'm daarheen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 15:29
angel--1987
angel--1987 is offline
ik heb hetzlefde als jou gehad. bij mij was t iets anders. bji ons in t dorp heb je van de school alleen de eerste en wteede klassen zitten en daarna moet je een stad verderop. maar ik praatte daar oko altijd met leraar en 1 lerares. lerearen(ze waren mijn emntor in de eerste en de ander in de tweede) maar na de tweede moest ik naar een andere school en moest ik afscheid van hun nemen...

in t begin is t moeilijk je kan nix doen asl je je kut voelt.....maar na een tijdje ging dat bij mij steeds minder doen. en ik ga af en toe og wel eens naar die school toe even bijpraten...hoe het met mij gaat en hoe t met hun gaat

naja suc6 ermee!
Oud 11-05-2004, 15:37
Verwijderd
met je concentratieproblemen kan ik je spijtig genoeg niet helpen, maar waarom zou je die twee leraressen nadat je bent afgestudeerd nooit meer kunnen zien? als zij jou ook willen blijven zien, is er toch makkelijk een mouw aan te passen?
je kan op bezoek gaan, samen iets gaan drinken, ...

xxx
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 15:40
light smiley
light smiley is offline
ik weet ook niet wat je kunt doen,ik akn me zelf ook niet concetreren alleen zit met een heel ander probleem....

wat ik zelf doe is gewoon proberen bij de les te zijn. en als het niet lukt gewoon een les helemaalniet opletten dan kan ik soms de volgende beter volgen. ik weet dus niet wat je moet doen. in ieder geval veel suc6
Met citaat reageren
Oud 11-05-2004, 18:44
kleinedraak
Citaat:
light smiley schreef op 11-05-2004 @ 16:40 :
ik weet ook niet wat je kunt doen,ik akn me zelf ook niet concetreren alleen zit met een heel ander probleem....

wat ik zelf doe is gewoon proberen bij de les te zijn. en als het niet lukt gewoon een les helemaalniet opletten dan kan ik soms de volgende beter volgen. ik weet dus niet wat je moet doen. in ieder geval veel suc6
Ik heb helemaal geen les meer, dus ben gewoon continu bezig met leren.
Ik zou wel graag met deze leraressen willen praten als ik van school af ben, ik denk alleen dat ik meer geef om hen dan zij voor mij. Ze zijn heel speciaal voor mij maar ik ben gewoon 1 van de 1500 leerlingen. Zij vergeten mij vast snel na de zomer. Ik kan natuurlijk wel eens langs gaan op school, maar echt iets met ze gaan drinken. Helaas ik zou wel willen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten