Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Volgens mij gaat het ook gewoon over natuur en milieu en migratie en vervoer. Weet het bijna wel zeker trouwens. Zal zo voor de zekerheid nog even mn pta inkijken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Heb nog eventjes in mijn pta gekeken, maar daar staan dus helemaal geen examenonderwerpen in
![]() Dus maar eventjes op internet gezocht.. en het is inderdaad gewoon natuur en milieu en migratie en vervoer. Hier staan alle examenonderwerpen trouwens met wat je wel en niet moet leren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
xxx
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maakt niet uit! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dus bijna alleen landschappen leren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Dikke ellende, of al die eigenschappen van die landschappen mij boeien ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gelukkig valt Migratie en vervoer wel weer mee.. Ik denk dat we vooral moeten oefenen met de atlas, gelukkig is Ak mn allerlaatste examen!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij ons verviel hoffdstuk 3 ook. Subdomein D17 Veranderingen in het natuurlijk milieu op lange termijn. dit is toch hst 3? want dat hoeft niet staat op kennis net. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ja even over die landschappen...moet je daar alleen van leren wat in de boeken staat? Want van mn leraar heb ik een stencil gekregen met allemaal eigenschappen enz. vet saai en ingewikkeld én vooral veel!
Dus kan iemand vertellen wat je nou precies voor die landschappen moet leren? En over die atlasvragen...wij hebben dus het hele jaar onwijs weinig met de atlas gewerkt! Hoe kun je dat het beste oefenen en zijn er mensen die nog handige tips hebben mbt atlasvragen. |
![]() |
|
![]() |
Wij hebben ook nooit met altas gewerkt op school... maar heb wel veel proefexamens gehad.. over deze twee onderwerpen dus dat ga ik maar oefenen denk ik ennuh... Hoofdstuk 3
![]() Hoef gelukkig maar een 3.7 te halen ![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
dit zijn de titels van het hoofdstuk en de paragrafen. mijn boek heet Wereldwijs en is van Malmberg Den Bosch. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
weetje zeker dat je klimaatveranderingen niet hoeft te leren? vind ik een beetje raar... ik heb tentamen over gehad... en onze leraar zei dat je dat gewoon moest weten!
En ook op andere scholen werd dat de leerlingen verteld...
|
Verwijderd
|
Uitgesloten van het CE
Subdomein D17 Veranderingen in het natuurlijk milieu op lange termijn. dat staat hier: http://www.kennisnet.nl/vo/examen/ha...dx=12&swtch=12 ik denk dat dat hst 3 is, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker. maar wij hebben hst 3 nooit behandelt in de les. en mijn leraar zou dat niet doen als we er wel CSE over hadden lijkt me |
![]() |
||
Citaat:
Maar wil je het antwoord eventjes laten weten, dan ga ik het voor de zekerheid ook nog eventjes doornemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
mn leraar heeft nog niet terug gemaild, maar dit vond ik op onze school website:
havo Migratie en vervoer, en van Natuur en milieu de subdomeinen Landschappelijke diversiteit (lesboek H1) en Werking en gebruik van het natuurlijk milieu (lesboek H2). Voor Natuur en milieu hoeft het subdomein Veranderingen in het natuurlijk milieu op lange termijn niet te worden geleerd. Dit is in het lesboek hoofdstuk 3 Klimaatveranderingen. LET OP DIT GELD VOOR DIT BOEK: Wereldwijs en is van Malmberg Den Bosch welk hoofdstuk dat in andere boeken is weet ik niet. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
ja en als ik dus moet geloven wat daar op die website van mijn school staat, en wat mijn leraar daar dus heeft neergezet. ik weet het anders ook neit. ik vind het dood eng om het niet te leren, door wat andere zeiden. mja, als mijn leraar dit zegt deloof ik het maar.
|
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: commentaar en poll flyaway | 80 | 31-12-2008 09:08 | |
Psychologie |
enquete Judy2 | 69 | 16-05-2005 08:42 | |