Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
De eigenschappen van het sterrebeeld geloof ik ook niet ,die worden zo algemeen gezegd zodat ze op iedereen van toepassing zijn.. bvb : gulheid of trots ofzo Iedereen zal toch van zichzelf vinden dat hij een gulle, trotse persoon is? Daarom vind ik de meeste blaadjeshoroscopen maar dikke zever.. astrologie daarentegen interesseert me wel, maar of de sterren daadwerkelijk de toekomst kunnen voorspellen, daar heb ik mijn twijfels wel over.. |
![]() |
||
Citaat:
Volgens mij is Jezus de waarheid..! ik denk trouwens dat horoscopen vast wel dingen kunnen vertellen die kloppen (de wat echtere heb ik het over.. ) Toch zie ik het als een afreksel van de manier om zekerheid van Goddlijke bescherming en leiding te hebben.
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Toen had ik zoiets van huh? Eerst dacht ik dat bladen horoscopen nooit konden kloppen, het is te algemeen, ik dacht dat die echte wel zouden kunnen kloppen, maar niet dus.... Da's mijn ervaring er mee, sindsdien geloof ik er niet in: ik lees het en denk dat oh, zal wel.... boeiend.. |
![]() |
||
Citaat:
ze maken karakter beschrijvingen die makkelijk kunnen kloppen bij veel mensen. Nou mijn karakter beschrijving klopt dus helemaal niet...
||
Citaat:
Ik zelf geloof alles, ik ben namelijk een boogschutter....... Nee even serieus, ik sluit me hierin helemaal bij mutant aan. De horoscopen in de Tina en de Story zijn natuurlijk onzin, mijn vriendin en ik hebben vorige week helemaal niet met ons haar gefrutseld, en ik pijns er niet over om te stoppen met roken zoals laatst in de story stond, want ik rook namelijk helemaal niet. Speciaal uitgetekende horoscopen kloppen wel degelijk. De horoscoop in de paravisie en in de para-astro klopt vrij goed. Bovendien, als je beide bladen naast elkaar legt, kun je zien dat er voor dezelfde sterrenbeelden ongeveer hetzelfde voorspeld wordt. Nou jij weer.
||
Citaat:
|
Laat ik het zo zeggen:
NEE!!! Of, ho, laat ik het zo zeggen, dus wat ik eigenlijk als voorbeeld net ook wilde aandragen voordat ik heel hard nee riep: Ik moest een brief van mijn nieuwe studie voor volgend jaar ontvangen, vorige maand: wel of niet aagenomen. Dus ik zit in de trein en lees de horoscoop in de metro. "Je krijgt slecht nieuws. het is niet het einde van de wereld." Nou, dus ik wacht op die brief. Geen brief. Later wel een brief: aangenomen. Nee dus. O, en het overgrote deel van de horoscopen, die niet persoonlijk getrokken worden, alles in bladen en teletext en internet etc dus, is computergegenereerd. Het programma kost 40 euro en wordt door alle redacties gebruikt. Een leuk internet voorbeeld is: http://userpages.umbc.edu/~jdwyer1/cs491h/p2/index.php3 O, probeer het gerust 5 keer, dan weet je zeker dat het de hele lading dekt..... ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Gelaatkunde, echt of bijgeloof? Verwijderd | 9 | 14-01-2016 20:26 | |
Lifestyle |
Spiritualiteit & Paranormaal Telesmurf | 50 | 01-11-2011 13:21 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Horoscoop Gary Brown | 21 | 11-06-2011 12:53 | |